2021-10-29, 19:53
Medlem
Myggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattmedjolle
nähä? förklara

Räcker det inte med en vanligt samtal som de hade innan mordet?
Citera
2021-10-29, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Frågan är väl snarare om Dumle verkligen skrek "ring aina".

Spelar det nån roll? Kan inte goare skrika det? Låter ju som världens sämsta och töntigaste försvar.
Helt plötsligt gillar denne multikriminella våldtäktsman polisen.

Hur kunde Einar vara så god vän med ett sånt äckel. Han förtjänade skottet i ansiktet bara pga det.
Citera
2021-10-29, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Polisen har ju uppenbarligen ingen kontroll överhuvudtaget. Det enda dessa uniformerade clowner duger till är att jiddra med vanlig hederliga svenssons. Typ banka på gamla människor och kvinnor som demonstrerar för sin frihet under Covidfascisteriet. Då är dessa löjliga poliser så coola och tuffa, men när det kommer till hooden, då är de helt värdelösa. Svensk polis har således övergivit och svikit de som de är svurna att beskydda.

Alla de är förortsbabbarna måste ut ur Sverige, så enkelt är det. Ingen av oss vill ha fler poliser, hårdare straff och en massa jävla politiskt jidder. Det är inte så man löser dessa problem. Ut med skiten bara. Skicka hem dom till deras arabländer och släpp aldrig någonsin in detta folk igen.

Istället för att gnälla , gör något åt saken då. Försök ändra på vad dessa poliser FÅR göra o INTE göra.
Citera
2021-10-29, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Teoretisk skulle det ju kunna vara så här :

Nätverket som ligger bakom mordet ringed med facetime till Dumle och på så viss fick reda på exakt var de var och vad de gjorde och någon annan hade samtidigt kontakt med skyttarna och ev då att inte dumle visste vad som väntade... Så att han inte goade medvetet så att säga.

Dock finns det mycket som pekar på att han goade finns minst 3 oberoende källor här på flashback med tidigare bevisad hög trovärdighet i ämnet som alla säger samma sak...

Och för den observante dök det även upp ett så här i efterhand mycket intressant inlägg i tråden bara timmar efter att han sköts som pekade ut dumle som goare, ett inlägg som senare raderades och detta långt innan det var allmänt faställt att Adel och Dumle va med honom...

Kan man radera inlägg?
Citera
2021-10-29, 19:59
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Varför jag skriver dessa saker kan jag knappt svara på själv, men främst för att fel folk inte ska anklagas. Dessutom är sakerna jag skriver här redan ute i kretsarna jag rör mig i. Dom som säger emot rör sig ofta inte i dessa kretsar utan har oftast sina egna teorier vilket dom får ha. Men jag har växt upp med hela dagens generation av kriminella och alla känner alla och alla vet hur smutsig denna bransch är.

Jag vill att folk ska veta vilken snake adel och dumle, mest i sympati för deras offer Rozh och en 19-årig liten vilsen svenne som Nisse som litade på dom. Dom blev hans död. Dessa saker jag skrivit i tråden kommer ändå vara allmänt känt inom några veckor skulle jag tro ändå.
Ok. Vet inget om detta förutom att Bandidos börjar tröttna rejält på gängens kaos och hur de skjuter folk till döds som om de deltar i ett videospel. Nils kunde inte förvänta sig beskydd där. Så jag skriver bara, vi får väl se om snusket D och A och Vårby är skyldiga. Den här tråden börjar tråka ut mig.
Citera
2021-10-29, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myggzor
Räcker det inte med en vanligt samtal som de hade innan mordet?

jo men det kanske va olika som ringde vid dom 2 tillfällena och har olika vanor hur man ringer? det första samtalet kanske tillochmed blev avbrytet av skottlossningen och personen i andra ända ringde via facetime för att se vafan som hände. asså jag bara spekulerar alternativa teorier. för alla verkar låsr sig på att det e dumle som goat
Citera
2021-10-29, 20:00
Medlem
Precis fått bekräftat från mina håll att Dumle faktiskt goade. Mördarna kommer från västerort på beställning av Vårby och Dalen. Kommer inte riskera att röja min identitet för att behöva bevisa detta så tro mig eller ej.
Citera
2021-10-29, 20:01
Medlem
pukkas avatar
Enligt D så kommer det komma ut vem som gjorde det. Återstår att se.
Citera
2021-10-29, 20:03
Medlem
Hur mycket kan Dumle ha fått för intervjun med Expressen? Handlar det om fem eller sex siffrigt?
Citera
2021-10-29, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Sjukt bra grävt, Stesolid. Är det någon som vet vem som döljer sig bakom aliaset "1.g1lan"? Han visar ju sitt ansikte på Insta.
ser ut som en iraner
Citera
2021-10-29, 20:04
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Kan man radera inlägg?

Vet ej? kanske var modesen men vad jag kan se det finns bara kvar under ett reply och person som skev det har nu noll inlägg...
Senast redigerad av mastarn 2021-10-29 kl. 20:06.
Citera
2021-10-29, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Precis fått bekräftat från mina håll att Dumle faktiskt goade. Mördarna kommer från västerort på beställning av Vårby och Dalen. Kommer inte riskera att röja min identitet för att behöva bevisa detta så tro mig eller ej.

Var Adel med på detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in