2021-10-29, 19:40
Medlem
pukkas avatar
Expressen är ett gäng horungar som lägger betalt på en artikel som handlar om en våldtäktsman.
Citera
2021-10-29, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myggzor
Varför ska man ringa FaceTime direkt efter mordet isf? Förklara gärna

fast varför skulle ringa den som bestäält mordet direkt efteråt? för mpdligen va det nån dom ville ha hjälp med beskydd av dom pratade med
Citera
2021-10-29, 19:42
Medlem
Shakeshakes avatar
12 år och har ett barns hjärna, är inte det samma sak 🙂
Sen får vi inte glömma att du skrev efterbliven.

Låt mig upplysa dig om lite saker:
Einár var den mest spelade artisten på Spotify i Sverige 2019.

I årsredovisningen framgår att bolaget (Einars bolag) omsatte nästan 17 miljoner kronor under räkenskapsåret 1 juni 2019 – 31 maj 2020.
Dessutom gjorde man ett resultat efter finansiella poster på 7,6 miljoner kronor.

Einár tilldelades*P3 Guld-priset för Årets låt 2019, för låten "Katten i trakten".

Vid*Grammisgalan 2020*vann han i kategorierna "Årets hiphop" och "Årets nykomling" för albumen*Första klass*och*Nummer 1, samt nominerades till "Årets artist".

Ja du, vi är nog ganska många som är 12 år, barn eller efterblivna här i Sverige, låt oss inte glömma alla från utlandet som lyssnar på Einar 🙂

Citat:
Ursprungligen postat av Oksai79
Dumle kan lika gärna ha iscensatt skjutningen dagen innan för att få bort blickarna ifrån sig för mordet på Einar. Alla beskriver han som en orm.

BTW om du gillade Einar som artist så är du förmodligen 12 år, efterbliven eller har ett barns hjärna, eller en kombination av de tre.
Senast redigerad av Shakeshake 2021-10-29 kl. 19:45.
Citera
2021-10-29, 19:44
Medlem
pukkas avatar
"– Vi skulle ut till en taxi bara, ut mot stan. Vi var alla på bra humör, vi skrattade. De jävla fi*****a, säger Mehdi ”Dumle” Sachit, som beskriver hur han själv fick fly undan kulregnet."
Citera
2021-10-29, 19:46
Medlem
Myggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattmedjolle
fast varför skulle ringa den som bestäält mordet direkt efteråt? för mpdligen va det nån dom ville ha hjälp med beskydd av dom pratade med

Då ringer man inte FaceTime direkt efter mordet bara för att man vill ha beskydd…
Citera
2021-10-29, 19:46
Medlem
Citat:
Det är mycket möjligt att polisen rensade Dumles mobil när dem tog med Adel och Dumle till polisstationen. Och det är hans telefon som befann sig på mordplatsen.. Höjer på ögonbrynen.

Om det är hans telefon, då är frågan, vem pratade han med?

Har dom ringt på FaceTime så borde det va synligt vem dom ringt
Citera
2021-10-29, 19:47
Medlem
Citat:
Då ringer man inte FaceTime direkt efter mordet bara för att man vill ha beskydd…

nähä? förklara
Citera
2021-10-29, 19:48
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonforhud
https://www.aftonbladet.se/a/0GW39J

Någon i Einars sällskap hade alltså telefonkontakt med en person (beställaren?) strax innan mordet samt körde facetime precis efteråt.

Teoretisk skulle det ju kunna vara så här :

Nätverket som ligger bakom mordet ringed med facetime till Dumle och på så viss fick reda på exakt var de var och vad de gjorde och någon annan hade samtidigt kontakt med skyttarna och ev då att inte dumle visste vad som väntade... Så att han inte goade medvetet så att säga.

Dock finns det mycket som pekar på att han goade finns minst 3 oberoende källor här på flashback med tidigare bevisad hög trovärdighet i ämnet som alla säger samma sak...

Och för den observante dök det även upp ett så här i efterhand mycket intressant inlägg i tråden bara timmar efter att han sköts som pekade ut dumle som goare, ett inlägg som senare raderades och detta långt innan det var allmänt faställt att Adel och Dumle va med honom...
Senast redigerad av mastarn 2021-10-29 kl. 19:53.
Citera
2021-10-29, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxBlaster
https://www.instagram.com/1.g1lan/

Sjukt bra grävt, Stesolid. Är det någon som vet vem som döljer sig bakom aliaset "1.g1lan"? Han visar ju sitt ansikte på Insta.
Citera
2021-10-29, 19:52
Medlem
RobertoSavianos avatar
Är förvånad att det inte pratas mer om att han blev klippt för att han är svenne.

Gillar verkligen inte svensk gangsterrap, men Einar hade ändå enorm talang

Lyssnade 10 sekunder på dumlees låt och man får ju skämmas.

Samma sak med alla andra låtsatsrappare idag.
Citera
Medlem
bosvens avatar
Einars nyare/outgivna text..Lite spot on

Bror,jag poppa nyss en talle
och jag dricker på min lean för
jag mår inte så bra
Ey,Hundra gubbar sa att de var med mig tills
det hetta till och då jag kolla runtomkring mig,
såg att de var gone
Citera
Medlem
Myggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSu
Har dom ringt på FaceTime så borde det va synligt vem dom ringt

Ja, så är det, men den informationen har inte kommit till kännedom till oss på FB annars hade jag aldrig frågat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in