Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Det var ett konto som nyss postade det här stycket i sitt inlägg:
"Och jag tycker/tror att L lidit ganska stor skada pga det. Och hennes anhöriga, speciellt barnen."
Jag vill att vi skall fokusera på de två sista orden. De är viktiga!
Den som anser att barn riskerar att fara mer illa av att Mammas journal partiellt har exponerats publikt pga Flashback än att få veta det som under dagen kommer att fastslås, nämligen att deras mamma inom kort kommer att vara en rikskänd mörderska, på väg till Hinseberg och där förvaras tills barnen sedan länge blivit vuxna -tja, ett sånt konto har med all tydlighet helt tappat proportioner.
Får bli en sån här =>
Faktiskt en till..
För nåt mer patetiskt var det länge sen jag läste.
Nja, om man kan tänka lite längre och uppbringa åtminstone liiite empati, så är det sannerligen att strö några kilo salt på barnens/anhörigas redan öppna sår!
En domstolsdom och några år i finkan glöms snart bort i folkminnet.
Internet (vilket består INTE BARA av Flashback) är väl närar nog för alltid.
Och jag skrev aldrig Flaschback specifikt, förundersökningen är ju för alltid offentlig, vem som helst kan ju begära ut den privat, med sjukvårdsjournalerna.....
Och "rikskänd mörderska"

, denna tråd är inte speciellt lång, verkar mer vara en lokal Bålsta affär, och många tänker nog mera åt hållet "vanligt tråkigt relationsdrama"; ett par som krökar för mycket, som vanligt uppstår bråk, den ena tar livet av den andra i fyllan, gäääääsp.
Jag förstår inte någras våta dröm att L skulle placeras på Hinseberg och i samma genre som Johanna Möller........L kan inte mätas mot möllerskan.
Och skulle så hända, så blir nog L behandlad på topp på Hinsan, hon har ju dödat en karl som de allra flesta där inne ändå mer eller mindre haft problem med (karlar) på ett eller annat sätt!