2021-10-29, 11:03
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Det är uppenbart att exet är mottagaren av bilderna. Selfies på hotellrummet som hon skickar till pojkvännen.

Men vem har knullat henne i röven? Ser ju ut som ett stort tåg åkt in i rövhålet . Innan det är rövhålet tight och mer normalt. Det är något som inte stämmer här, kan bilderna vara manipulerade?
2021-10-29, 11:06
Medlem
Varför öppnar hon inte konto omedelbart på OnlyFans & smider järnet nu?
2021-10-29, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Men vem har knullat henne i röven? Ser ju ut som ett stort tåg åkt in i rövhålet . Innan det är rövhålet tight och mer normalt. Det är något som inte stämmer här, kan bilderna vara manipulerade?

Men sluta nu, vem fan skulle manipulera ett rövhål?
Det ser bara ut så i olika vinklar och positioner. Hon har en stor "bajsring" så att säga runt sitt rövhål.
2021-10-29, 11:17
Medlem
4Motions avatar
Citat:

Du har aldrig provat en buttplug va?
Lite det dom är till för att göra entrén lite rymligare
2021-10-29, 11:19
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Problemet, i mediehanteringssyfte, med att hon själv kommenterar händelsen är ju att det då öppnar upp för vanlig media att också skriva och kommentera dem och hänvisa till hennes kommentar.

Ja hon insåg nog det själv eller så fick hon råd om det och raderade snabbt sin story på instagram.
2021-10-29, 11:25
Medlem
UffeEsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
"För mycket" för vadå? Hon får väl göra vad fan hon vill.

Får hon? Du kanske tycker att detta är okej men Världen är fylld av fördömande och skenheliga pajaser som inte kommer acceptera detta. Att sedan Zara själv tillhör denna hycklande skara är faktiskt rätt tragiskt...
2021-10-29, 11:32
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UffeEss
Får hon? Du kanske tycker att detta är okej men Världen är fylld av fördömande och skenheliga pajaser som inte kommer acceptera detta. Att sedan Zara själv tillhör denna hycklande skara är faktiskt rätt tragiskt...

Tror Zara är en äkta narcissist som gör vad som helst för uppmärksamhet . Det är en sak att sjunga och visa upp sig i musikvideos men att ha en instagram där 99,9% av bilderna är på sig själv är typiskt för en narcissist.
2021-10-29, 11:45
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UffeEss

Gör hon? Var har hon fördömt folk som har tagit bilder av det här slaget? Länk tack.
2021-10-29, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Zara la precis upp en story på instagram.

”Let me just be clear on one thing. I have Never been hacked. Not now, not two years ago when I was joking on my story about my nudes getting leaked. I’ve never had anything on my google account. In my life. Get it right”

SÅ HUR HAR BILDERNA LÄCKT UT?

Alla kan inte läsa hennes stories på Instagram. Facebook är bättre för "public statements". Eller en vanlig blogg eller hemsida.

Men det spelar ingen roll att hon aldrig har haft något på sitt Google-konto. Nakenbilderna går att se via Google genom att söka på hennes namn och ett ord till, och det är bla Googles fel. Och samma fel gör Google med en massa andra kändisars nakenbilder:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/2014_celebrity_nude_photo_leak#Content_and_affecte d_celebrities

Och en massa okända personers nakenbilder är också synliga via Google, antagligen utan personernas tillstånd och utan deras vetskap.

Så Google är skyldig till en massa sexbrott.
Senast redigerad av eoku 2021-10-29 kl. 12:11.
2021-10-29, 12:00
Bannlyst
Är det bara jag som tycker hennes rövhål är jävligt stort? Även själva "bajsringen" runt det.
2021-10-29, 12:00
Medlem
mrmoonlightss avatar
Det troliga scenariot är att exet fått sin mobil hackad, eller att han sålt bilderna. Skulle jag vara en hacker så skulle jag inrikta mig på exet som är en nobody i stället för stjärnan som alltid är bevakad. Den här typen av bilder raderas sällan även om relationen är slut.
2021-10-29, 12:17
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Jag berättade om bilderna på Zara för alla på mitt jobb och jag lovar dig alla tittade på bilderna så jo det finns ett allmänintresse
Allmänintresse betyder inte nyfiken utan "något som är viktigt ur ett samhällsperspektiv."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in