2021-10-29, 08:47
Medlem
” En vecka efter mordet spekuleras det i vem eller vilka som ligger bakom mordet, och en teori är att Nils ”Einár” Grönberg lockats in i en dödsfälla. I spekulationer på nätet spekuleras förekommer rapparens namn bland möjliga personer som kan ha lurat in artisten i ett bakhåll.
– Nej, nej, nej, grejen är att när vi sprang därifrån skrek jag ”ring aina, ring ambulansen”. Det om goare är skitsnack, säger han.”

Ett utdrag ur intervjun med Dumle, fatta vad stört om han faktiskt go:ade och har mage att sitta i media och spela oskyldig.
Citera
2021-10-29, 08:48
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan
Dumle använder media för att marknadsföra hur farlig och hämndlysten han är. Expressen har blivit ett språkrör åt dessa mellanöstern-primater.

Mmm ja bara namnet Dumle får ju blodet att isa och benen att skaka😂
Citera
2021-10-29, 08:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
” En vecka efter mordet spekuleras det i vem eller vilka som ligger bakom mordet, och en teori är att Nils ”Einár” Grönberg lockats in i en dödsfälla. I spekulationer på nätet spekuleras förekommer rapparens namn bland möjliga personer som kan ha lurat in artisten i ett bakhåll.
– Nej, nej, nej, grejen är att när vi sprang därifrån skrek jag ”ring aina, ring ambulansen”. Det om goare är skitsnack, säger han.”

Ett utdrag ur intervjun med Dumle, fatta vad stört om han faktiskt go:ade och har mage att sitta i media och spela oskyldig.

Litar inte ett ord på den här pajasen. Klart nån goa. Hur kan han ens veta att nån inte gjorde det. Vill bara skydda sig själv.
Citera
2021-10-29, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020

Det är såklart att han goade. Tror du den här våldtäktsmannen skulle "ringa aina"? Det blir inte tydligare än så här. Öppna ögonen, men jag tror det är för sent för alla som inte bara lägger ihop 1+1 utan behöver fundera vidare.
Citera
2021-10-29, 08:56
Medlem
[quote=NoHope2020|77742415]” En vecka efter mordet spekuleras det i vem eller vilka som ligger bakom mordet, och en teori är att Nils ”Einár” Grönberg lockats in i en dödsfälla. I spekulationer på nätet spekuleras förekommer rapparens namn bland möjliga personer som kan ha lurat in artisten i ett bakhåll.

Han skrek "ring aina, ring ambulans"?
Vem fan ska tro på det? Och han vill alltså tillstå att grannar ska ha hört Nisse säga "förlåt", men INGEN har då alltså hört honom yla "ring aina"?
Citera
2021-10-29, 08:58
Medlem
mjohan84s avatar
De ska alltså ta en taxi och festa loss kvällen efter en skottlossning... snacka om noll överlevnadsinstinkt.

Dessutom detta som hans vän nu säger ” Enligt Expressens uppgifter punktmarkerar polisen sex personer efter Einárs mord av oro för hämndaktioner eller för kopplingar till mordet. Till tidningen säger rapparen att han är en av dem.
– Ja. De tror att vi ska göra något. De är nojiga för det. Alla är nojiga för det. Polisen säger att jag kan ha varit måltavlan men att jag klarade mig.”
Citera
2021-10-29, 09:00
Medlem
iloveyouimgoingtoblowupyrschools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Mmm ja bara namnet Dumle får ju blodet att isa och benen att skaka😂

Han ser farlig ut när han ligger på sängen med en otänd joint och hans mörka polare bredvid gör samma ”skära av halsen” gest
som en av de svartklädda männen i videon
som dök upp med texten ”smoked”
Citera
2021-10-29, 09:04
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paranormalshittity
Det är såklart att han goade. Tror du den här våldtäktsmannen skulle "ringa aina"? Det blir inte tydligare än så här. Öppna ögonen, men jag tror det är för sent för alla som inte bara lägger ihop 1+1 utan behöver fundera vidare.
Det finns många frågor här:

Vem är det som han skriker "Ring aina!" till? Är det Adel? Tidigare i intervjun säger han att "alla sprang åt olika håll". Men var Adel ändå på hörhåll? Är det inte riskabelt att börja ropa på detta vis eftersom han i detta läge omöjligt kan veta att skyttarna inte är ute efter honom också? Eller vet han redan då att skyttarna inte är efter honom? Hur vet han det? Har han ingen telefon själv?
Citera
2021-10-29, 09:05
Medlem
Det är väl klart att den tuffa gangstern som går under det skrämmande smeknamnet Dumle är en orm.
Att han numera gråter ut i media visar ju bara att någonting inte stämmer.
Hoppas sanningen kommer fram, tvivlar på att junioren som ringde in igår egentligen är skyldig.
Vi får hoppas att polisen har något sorts ess i rockärmen, hela fallet känns så skevt
Citera
2021-10-29, 09:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden

Vem är det som han skriker "Ring aina!" till? Är det Adel? Tidigare i intervjun säger han att "alla sprang åt olika håll". Men var Adel ändå på hörhåll? Är det inte riskabelt att börja ropa på detta vis eftersom han i detta läge omöjligt kan veta att skyttarna inte är ute efter honom också? Eller vet han redan då att skyttarna inte är efter honom? Hur vet han det? Har han ingen telefon själv?

Bra uppmärksammat. Allt han säger säger emot sig själv.
Citera
2021-10-29, 09:08
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Undra vems mobil dom säkrat som skulle filmat mordet via FaceTime.
Man kan undra både vems, och hur....

Om vi utgår ifrån att telefonen lämnade mordplatsen ihop med ena GM;
När och var kom polisen då över den? Det troliga som jag ser det är antingen att polisen funnit en lägenhet i närheten av mordplatsen som gärningsmännen använt som flykttillhåll. Det är tämligen givet att polisen sökt en sådan plats.
Eller, så greps en gärningsman på flyende fot.
Citera
2021-10-29, 09:10
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden

Han kanske hoppas att någon annan ska höra det ? Lite osmart att skrika just Aina iofs i ett medelklassområde... hur många vet att det betyder polis egentligen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in