2021-10-28, 23:18
Medlem
Tjo Alla.
Har videon/andra bilder kommit ut än den som han ligger på marken omringad av poliser.
Isåfall snälla länka.
Citera
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaal
Verkligen så många som börjar tro att han fejkar sin död. Hans tjej springer runt vid minnesplatsen och skrattar och kramar alla, såg bara konstigt ut.
Alexandra var tillsammans med Einar långt innan han släppte sin första låt "Katten i trakten".

Att du sprider rykten om att hon springer runt och skrattar vid hans minnesplats, utan några belägg alls, är patetiskt. Hoppas du skäms!

Att hon kramar alla känns ju dock betydligt mer sannolikt, tycker du det är konstigt att krama folk som samlas vid hans minnesstund? Det är ett sätt att visa att man uppskattar folket som har valt att samlas.

Förlåt, men fokusera på ditt egna liv istället för att försöka smutskatsa Einars anhöriga utan några bevis som kan backa upp det du påstår.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skedpinne
Dumle är kung snart 30 bast mannen han har fintat svennepolisen hela sitt liv och lever i lyx brorsan tror du själv hans riktiga tillgångar finns som nån jävla överbelånad fittsvenne köpa 30 miljoners villa i nacka skämtar du eller? Varje dag studsar snygga svenska tjejer med blont hår blonda ögon på hans höfter trots dömd för gruppvåldtäkt med piistol svenska tjejer är de billigaste och lättaste samt enklaste fegsvennar att stressa på millar ni suger hästkuk och den är stor o brun kompis. Dumle är miiljonär njut av ditt keffa bajsjobb.

Du vet inget om svenskar. Du vet ingenting om ett civiliserat samhälle. Vilken grotta kommer du ifrån?
Citera
2021-10-28, 23:19
Medlem
Det är förmodligen bara någon som driver med Dumle. Sannolikt högst medvetet.
För sanningen är att ytterst få svenska tjejer som inte är missbrukare - eller åtminstone uppbär en lön - orkar umgås med kriminella blattar. Och då är ju Dumle oavsett vilket inte direkt toppvalet på grund av obvious reasons.

Sen svamlar alla kriminella om pengar. Att få filma ett klipp med ett par lass sedlar som man sen ändå tvingas ge bort till någon mer senior är inte direkt rikedom.
För sanningen är att det handlar om personer som i absolut bästa fall bor i en soc-lägenhet i Rinkeby med relativt låg standard, men inte sällan hemma hos familjen.
Man har noll i eget namn och när man vill flasha så får man lite bonus av dom som faktiskt tjänar pengar på detta och kan ta en semester i drägg-Dubai med en fin hyrbil som man tar mycket bilder med.

Alla som har en simpel inkomst på 35-40k kan ha både en bra lägenhet för någon miljon och värdepapper på åtminstone 1 miljon redan när man är 30 om man bara sköter sina kort vettigt.
Det är löjligt lätt att tjäna bra pengar helt lagligt och utan risk att bli skjuten i huvudet, dessutom med ökad takt på intjäningen för varje år man håller igång.

I 9 av 10 fall lämnar den som blivit skjuten efter säg i princip ingenting av materiellt värde.
Många lever ju i ren misär.
Citera
2021-10-28, 23:21
Medlem
TheMajors avatar
Okej en teori som jag tänkte på som kanske är helt osannolik.

Idag sköt en ungdom en jämnårig, och gärningsmannen i HSjöstad var även enligt källor unga. Kan det vara så att Gm1 Sköt Gm2? För att den fått reda på att den ringt polisen etc? Om ingen är frihetsberövad kan dom ju haft förhör över telefon etc?
Vad tror ni?
Citera
2021-10-28, 23:22
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
För sanningen är att ytterst få svenska tjejer som inte är missbrukare - eller åtminstone uppbär en lön - orkar umgås med kriminella blattar. Och då är ju Dumle oavsett vilket inte direkt toppvalet på grund av obvious reasons.

Sen svamlar alla kriminella om pengar. Att få filma ett klipp med ett par lass sedlar som man sen ändå tvingas ge bort till någon mer senior är inte direkt rikedom.
För sanningen är att det handlar om personer som i absolut bästa fall bor i en soc-lägenhet i Rinkeby med relativt låg standard, men inte sällan hemma hos familjen.
Man har noll i eget namn och när man vill flasha så får man lite bonus av dom som faktiskt tjänar pengar på detta och kan ta en semester i drägg-Dubai med en fin hyrbil som man tar mycket bilder med.

Alla som har en simpel inkomst på 35-40k kan ha både en bra lägenhet för någon miljon och värdepapper på åtminstone 1 miljon redan när man är 30 om man bara sköter sina kort vettigt.
Det är löjligt lätt att tjäna bra pengar helt lagligt och utan risk att bli skjuten i huvudet, dessutom med ökad takt på intjäningen för varje år man håller igång.

I 9 av 10 fall lämnar den som blivit skjuten efter säg i princip ingenting av materiellt värde.
Bra sammanfattat.

Värt att tillägga att majoriteten av våra svenska rap artister har skulder till Kronofogden.
Citera
2021-10-28, 23:23
Medlem
Utdodochforkastads avatar
Rätta mig om jag har fel nu, men så här ser jag det.
"Vittnet" som pratade i telefon sa att det va först 3 skott i följd sedan 3 till och fyra skott sista vändan och de lät närmare och som att det träffade.
Vet vi med säkerhet att de 3 första skotten inte va avsedda för E´s ena sällskap sen de 3 andra för hans andra sällskap varpå de sätter efter E, ser han vid porten - avlossar första kulan som tar i ryggen på honom (vilken beroende på ammo och sort kan gå rakt igenom E och träffar porten. baserar detta på att det är vanligt om man förväntar sig att målet har väst på sig så lägger man varannan helmantlad för att med större chans penetrera västen) - han faller - skytten går fram och sätter 2 i bröstet och en i ansiktet. (möjligen tar ett kort) Done. Så ser jag på själva händelseförloppet baserat på den info jag snappat upp.
Eller så överanalyserar jag och överskattar händelsen som va en stor fuckup som höll på att misslyckas än en gång?
Har även hört ett annat namn på ena av de som skulle vart med E vid cyklarna men den lär jag nog suga av lite salt på lite till innan jag uttalar mig.
Citera
2021-10-28, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990

tror inte de e helt sant ändå . folk växer upp ihop tex . kvinnor ser ofta mer bra i killar eller vill göra än vi ser o sen är de många tjejer som vill leva lite spänning utan att ta ansvar för de livet själva .

sen stämmer inte de där ja fetat
Citera
2021-10-28, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMajor
Okej en teori som jag tänkte på som kanske är helt osannolik.

Idag sköt en ungdom en jämnårig, och gärningsmannen i HSjöstad var även enligt källor unga. Kan det vara så att Gm1 Sköt Gm2? För att den fått reda på att den ringt polisen etc? Om ingen är frihetsberövad kan dom ju haft förhör över telefon etc?
Vad tror ni?

Då hade pådraget varit större.
Unga gärningsmän är ju inte direkt ovanligt, så det kan nog handla om vad som helst. Inklusive någon typ av koppling till detta fall, men då inte någon som ringt snuten.

Uppgiften i Aftonbladet lär dock öka risken för att någon som varit inblandad i planering/utförande av detta får ett skott i skallen.
Citera
2021-10-28, 23:28
Medlem
Är det en mobil man hittat på masten som användes av gärningsmännen vid mordplatsen?

Är det möjligt att spåra Facetime?

Det kriminella spelet att skicka fram en tonåring som sitter ett par år och blir 100 gubbe men polisen kommer förmodligen inte köpa det?

Vilket lagsystem! Är du under 18 år kan du sitta tre, fyra år för mord. Straffrabatten togs bort för 18-21 år men inte 15-18 år.
Citera
2021-10-28, 23:29
Medlem
Mitt tips är att vi snart har någon häktad.
Citera
2021-10-28, 23:29
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Mitt tips är att vi snart har någon häktad.
Snygg analys!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in