Citat:
Ursprungligen postat av
svennesanning
En sak till, du utger dig för att vara någon plastikexpert m.m för att du bara vältrar dig i rent skvaller och hat. Du sitter där hemma och synar Lydias kropp, vad säger du till folk som undrar vad fan du sysslar med som är helt besatt av hennes kropp och figur??
Ärren, skulle kunna komma från andra operationer men enligt skvaller så vet ni allt. Hon skulle kunna fått ett kejsarsnitt. Hon skulle kunnat ha opererat blindtarm. Hon skulle kunna ha förminskat sina bröst om hon fick ont i ryggen? Eller hon skulle kunnat haft bröstcancer...det finns mängder med sjukdomar och olyckstillfällen där man måste operera och då det blir ärr. Allt beror inte på skönhetsingrepp även om din s.k skvallerkälla säger så. Men om det nu är så, var det väl hennes jävla frihet att göra så? Flytta till Nord Korea Emmelee, för i Sverige bestämmer kvinnor över sin egen kropp!
Vi vet alla, du är förblindad av hat för du är så sjukt avundsjuk

Haha nej du
Jag är inte besatt. Bara äcklad.
Riktigt äcklad.
Och du får tro vad du vill.
Jag vet vad som är sant och inte. Och väljer att tro på det.
Du får tro precis vad du vill. Men dem ärren kan du ju goggla dig till om du är så osäker på .
Ni är ju för roliga med ert försvar, ser verkligen framemot att få fira imorgon när domen med livstid kommer. Ska du med ?
Men att E fått nog av henne och skulle lämna henne - har du film på . Så den behöver vi inte ens ifrågasätta ju.
Och hur jag känner E har du inte med att göra alls, ingen ifrågasätter dem som känner Lydia. Vad dem gjorde ihop med ett sånt psykfall.
Så lägg ner va.