Om det skulle vara så att man flytt till fots så tror jag det är rimligare att röra sig mot Sickla (typ mot Fredells), eller genom skogen mot Hammarbyhöjden, för att hoppa in i en väntande bil snarare än att irra hela vägen till Skarpnäck. Båda sträckorna går att avverka på några minuter via relativt insynsskyddade gångbanor
Edit: bil eller lägenhet
Du har en poäng.
Från brottsplatsen når man hammarbyhöjden på ca 5 minuter, kanske snabbare på moppe?
Larmet inkom till polisen klockan 16.28 på torsdagen.
Alltså långt efter Aftonbladets fejknyhet.
din dumma jävel du säger ju mot dig själv. skjutningen hände efter nyheten? hade d varit tvärtom hade det gått att utesluta. alltså om skjutningen hänt innan info kommit ut om nån som ringt in.
tonåring skjuten i ansiktet stockholm. Kanske har något med detta att göra eller? Efter att uppgifter om att en tonåring "erkänt"
Min teori.
Mordet på Einár utfördes av 2 eller flera.
Båda har mått dåligt och vill prata m polisen.
Dom som beställt mordet vill röja dessa killar.
Den ena hinner inte utan blir skjuten
Den andra är redan hos polisen?
Min teori.
Mordet på Einár utfördes av 2 eller flera.
Båda har mått dåligt och vill prata m polisen.
Dom som beställt mordet vill röja dessa killar.
Den ena hinner inte utan blir skjuten
Den andra är redan hos polisen?
Tankar
Jag har sagt hela tiden att den/dom så klippte nisse skulle få skogsgravar för att inte avslöja beställaren
din dumma jävel du säger ju mot dig själv. skjutningen hände efter nyheten? hade d varit tvärtom hade det gått att utesluta. alltså om skjutningen hänt innan info kommit ut om nån som ringt in.
Jag syftade på att det inte kan vara samma händelse som gett upphov till olika rykten.
Tror dock inte heller på att någon skulle ha hämnats på tonåringen om han redan släppts av polien.