2021-10-28, 07:36
Medlem
6.A.M.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonjon19
Snubbens morsa borde ju kunna tänka sig lägga iaf tre milj. Om en seriös belöning på tre milj kom fram kan jag garantera att killarna hade suttit på en vecka.

Förmodligen! Men hon skulle förmodligen också få ett kontrakt på sitt huvud.
Citera
2021-10-28, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aftonslasken
Äntligen en som skriver GOLA och inte "goa" som begåvningsreserven gör
Gola och goa är inte samma sak smart ass. Einar blev inte golad inför mordet. Däremot blev han med stor sannolikhet goad (av Dumle).
Citera
2021-10-28, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aftonslasken
Äntligen en som skriver GOLA och inte "goa" som begåvningsreserven gör

Goa och gola är två olika saker, mr begåvningsreserv...
Citera
2021-10-28, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonjon19
Snubbens morsa borde ju kunna tänka sig lägga iaf tre milj. Om en seriös belöning på tre milj kom fram kan jag garantera att killarna hade suttit på en vecka.

Det ska hon inte behöva göra och om hon skulle göra det så skulle utredningen bara bli grötig med felaktiga vittnesuppgifter.
Citera
2021-10-28, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad betyder ”goa”? (Utöver den indiska regionen)

Förklarat ett flertal gånger i tråden, men...

Go'a är att ge "go"(engelska) på att mörda någon som man lurat fram.
Citera
2021-10-28, 07:55
Medlem
Man blir så trött, ett redigt fiasko från polisen som inte har gripit någon ännu. Det känns som det har gått för lång tid nu för att detta ska klaras upp. Vila i frid Nisse
Citera
2021-10-28, 07:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absm
Förklarat ett flertal gånger i tråden, men...

Go'a är att ge "go"(engelska) på att mörda någon som man lurat fram.

Ok, har inte följt tråden så noga men borde förstås sökt själv. Tack!
Citera
2021-10-28, 08:13
Medlem
Spåret om Benji är det starkaste hittills.

Jag har skapat det här kontot för att jag tror att jag har uppgifter som kan hjälpa till att lösa det här fallet.

Den sista ledtråden jag behöver är att någon bekräftar de två sista siffrorna i Benjis telefonnummer via DM.
Om dessa stämmer med de jag redan har kommer jag kunna posta uppgifter som skulle få upp den här personen som misstänkt på en grad som skäligen misstänkt. Men behöver hjälp med den sista pusselbiten.
Citera
2021-10-28, 08:15
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F0rpen
Man blir så trött, ett redigt fiasko från polisen som inte har gripit någon ännu. Det känns som det har gått för lång tid nu för att detta ska klaras upp. Vila i frid Nisse
Ja exakt och ser man bara i media så står det om allt möjligt förutom just polisens arbete i det hela.. Där står det bara en kommentar typ "Polisen letar efter gärningsmännen" Jaha grattis liksom!

Ta in några 100-tals ortenkillar till när ni ändå är i farten!

Polisen kommer inte klara upp ett shit!
Citera
2021-10-28, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ok, har inte följt tråden så noga men borde förstås sökt själv. Tack!

Att goa någon är inte begränsat till mord, utan offret kan även rånas, misshandlas, kidnappas och förnedras.

Personen som blir goad har oftast tillit till den som goar, om du hänger med.
Citera
2021-10-28, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimman163

Jag har skapat det här kontot för att jag tror att jag har uppgifter som kan hjälpa till att lösa det här fallet.

Den sista ledtråden jag behöver är att någon bekräftar de två sista siffrorna i Benjis telefonnummer via DM.
Om dessa stämmer med de jag redan har kommer jag kunna posta uppgifter som skulle få upp den här personen som misstänkt på en grad som skäligen misstänkt. Men behöver hjälp med den sista pusselbiten.

Enkelt vet du hans adress eller ungefär var han bor, för och efternamn så kan du kolla hans sista siffror på tex, MR.koll, upplysning.se (bara göra ett konto där gratis)
Citera
2021-10-28, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimman163

Sitter inte Benji?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in