Flashback bygger pepparkakshus!
2021-10-28, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Gör en skärmdump nu och visa vilken god gosse du har varit, så skall du nog få knulla feministfitta får du se
För den som ska kn...lla feministfi...a gäller att ha ordning på språk och beteende. Inget för en vanlig kille. Kalla henne vacker...T EX och det kan vara kört. Så säger man inte om män?
2021-10-28, 05:24
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Smaken är som Zaras bak. Väldigt delad.
Hon hade ju inte ens torkat sig ordentligt, det var ju helt brunt runt hålet.
Aldrig sett så på en tjej förut. Vidrigt
2021-10-28, 05:27
Bannlyst
Citat:
Men alla vi som inte begår brott eller stoppar upp fingrarna i röven och tar kort på det? Vi är ju också styrda av samma makthavare. Hur kommer det sig att vi kan leva normala skötsamma liv utan bruna fingrar?

Alla är inte styrda på samma sätt, alla har inte lärt sig samma saker i skolan och hemma. Och i många fall är det avsaknad av styrning som är orsaken till dåligt beteende.
Jag vet inte hur det har varit i just Zara Larssons fall, men hon har antagligen lärt sig en del saker som andra inte har lärt sig och vice versa. Hon verkar tex inte vara typen som sprider nakenbilder på andra människor mot deras vilja.
Senast redigerad av eoku 2021-10-28 kl. 05:29.
2021-10-28, 06:05
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Smaken är som Zaras bak. Väldigt delad.
2021-10-28, 06:42
Medlem
MrMarios avatar
Fattar ni inte gubbar, det är ju marknadsföring för Saras nya album 'Zaras Brunöga'
Hon kommer stå på scen med arslet upp och fisa ut texten. Ett feministiskt statement.
2021-10-28, 06:53
Medlem
tuggishs avatar
Märkligt hur nedtystat detta varit i Sverige. Såg att Zara har stängt av kommentarerna på sin Instagram precis efter läckan.

Hur mycket ångest tror ni hon har över det?

Samt hur kan det inte ens vara en nyhet i den blodsugande svenska kvällspressen?
2021-10-28, 07:04
Medlem
Berra76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GRlS
Herregud skärp dig. Vadå råkat ut för något hemskt, tvingats, KIDNAPPAD.. Hon gillar helt enkelt att köra upp fingrar och annat i röven och även att fotografera sig själv, det du ser är resultatet av det. Passade det inte din bild av oskyldiga lilla Zara?

Fanns bilder hon tagit själv, men också bilder någon pojkvän/tillfällig förbindelse tagit. Känns ganska uppenbart att denne "pojkvännen" läckt bilderna av någon anledning och jag hoppas verkligen att hon anmäler honom för det och att han åtalas och får ett kännbart straff.

Kul för alla incels som kan gotta sig i det här dock, grattis. Till alla nyfikna som inte sett bilderna än ger jag rådet att avstå. Det är läckta bilder som inte är menade för allmänheten så man kan ju försöka respektera Zaras integritet.
2021-10-28, 07:09
Medlem
Finns det verkligen någon som tycker att hon ser bra ut?
2021-10-28, 07:36
Medlem
4Motions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Ta det lugnt med vad ni skriver. Zara Larsson kan ha drabbats av en psykisk störning som har gjort att hon har tagit dessa bilder. Eller som jag skrev tidigare att hon kan ha blivit tvingad att ta dem eller blivit kidnappad. Och fortfarande har jag inte sett några livstecken från henne sen bilderna läcktes.

Öhh...
Vad heter planeten som du kommer ifrån?
Har ni roliga svampar och sånt där?
2021-10-28, 07:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Precis, ska man ta kort på rövhålet kan man väl se till att det är rent i alla fall.
2021-10-28, 07:51
Medlem
YuriOrlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

Det beror på att du aldrig sett ett rövhål på en tjej i verkligheten utan bara på porrfilm.
2021-10-28, 07:58
Medlem
Hon får mig att tänka på Goatse-mannen av någon anledning. Undrar om hon blir lika populär på nätet med sina bilder…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in