2021-10-27, 23:12
Medlem
Frickys avatar
Hur många infiltratörer kan vi möjligtvis ha i Stockholm?

Personligen så tror jag det är mest sannolikt att vi får tag i gärningsmännen / personen som beställde mordet med hjälp utav infiltratörer som befinner sig i dessa olika gäng.

Polisen kunde inte lösa Palmemordet, vilket skedde mitt i Stockholm city. Visst, tekniken har utvecklats enormt sedan dess. Men att Polisen inte har någon misstänkt anhållen efter snart en vecka är oroväckande för utredningen.

Hade vi tillåtit anonyma vittnen så hade förmodligen utredningen sett ut helt annorlunda idag, lika så i många andra polisärenden.
Senast redigerad av Fricky 2021-10-27 kl. 23:15.
Citera
2021-10-27, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Hur många infiltratörer kan vi möjligtvis ha i Stockholm?

Personligen så tror jag det är mest sannolikt att vi får tag i gärningsmännen / personen som beställde mordet med hjälp utav infiltratörer som befinner sig i dessa olika gäng.

Polisen kunde inte lösa Palmemordet, vilket skedde mitt i Stockholm city. Visst, tekniken har utvecklats enormt sedan dess. Men att Polisen inte har någon misstänkt anhållen efter snart en vecka är oroväckande för utredningen.

Lär inte finnas några infiltratörer i dessa gängen
Citera
2021-10-27, 23:15
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avskildhet
Polisen gick i medierna för ett par dagar sedan, och upplyste folk att bilder på Einar från mördarna fanns.

När har de sagt det? De har bett folk som har bilder eller filmer att höra av sig, men det är en annan sak.
Citera
2021-10-27, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
OT, men 1.cuz har aldrig förhärligat vad som hände Nils?
Och vem är du att säga att de faktiskt inte var genuina vänner?

Nej men sådan våld som just drabbade Nisse rappar han ju om.

Sedan givet hur det funkar i orten, hur fort folk bränner varandra och hur cynisk man blir så har jag svårt tro det är äkta. Och beräknande.

Kolla bara vad han säger om sin egen kusin osv.

Barndomsvänner goar varandra för spottstyver, har bara svårt att se att den vänskapen ska vara genuin i detta nya klimatet bland de kidsen i den miljön.

Hade han haft anledning hade han själv goat Nisse utan att blinka.

Det är Nisse som var alldeles för naiv och godtrogen för den världen. Dom andra vet vad dom gör, inklusive det falska hycklandet när det passar.

Det är vad det är, ett (bra?) pr-trick.
Citera
2021-10-27, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
För pengar självklart. 200-300 lax och han skulle goa ut Adel också om det fanns som erbjudande, det är jag säker på.
Helt sjukt att sälja ut en människa för dom små-summorna.
Du som faktiskt verkar ha bra koll på riktigt, är Dumle en ”stor” person i denna bransch eller är han en springis?
Citera
2021-10-27, 23:16
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P11235
Lär inte finnas några infiltratörer i dessa gängen
Du får gärna motivera varför du tror så.

(Jag ifrågesätter inte din åsikt, utan är snarare mer intresserad varför du tror så är fallet).
Citera
2021-10-27, 23:17
Medlem
Sheephaulers avatar
Kan mycket väl vara så att detta kan komma att klaras upp ”enligt ett rykte på stan” finns en misstänkt redan haffad.
Citera
2021-10-27, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Du får gärna motivera varför du tror så.

(Jag ifrågesätter inte din åsikt, utan är snarare mer intresserad varför du tror så är fallet).

Sorry. Tror de vuxit upp tillsammans ofta, och vill väl hänga med folk som begår brott. Svårt och infiltrera dessa gäng. Min åsikt ivf
Citera
2021-10-27, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheephauler
Kan mycket väl vara så att detta kan komma att klaras upp ”enligt ett rykte på stan” finns en misstänkt redan haffad.

Källa på det tack!
Citera
2021-10-27, 23:19
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forzaaa
Helt sjukt att sälja ut en människa för dom små-summorna.
Du som faktiskt verkar ha bra koll på riktigt, är Dumle en ”stor” person i denna bransch eller är han en springis?
Dumle är en kille utan någon som helst respekt i denna bransch. Han har tidigare historik utav att goa samt att han har våldtagit en tjej under ett helt dygn (!).

Kortfattat ett riktigt äckel som förtjänar att få sin kuk avskuren, alternativt avrättad.

Du kan slösa en minut av ditt liv på att lyssna på hans "musik". Skrattretande att han tror han är en artist, inklusive Aftonbladet.
Citera
2021-10-27, 23:21
Medlem
Sheephaulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Källa på det tack!

Av flera skäl inte, men kanske blir via andra kanaler under morgondagen.
Citera
2021-10-27, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
För pengar självklart. 200-300 lax och han skulle goa ut Adel också om det fanns som erbjudande, det är jag säker på.

Nu är det många år sen jag var ung och dum. Så mycket har ändrats, t ex goa barndomsvänner och mycket annat.

Men att ha en våldtäktsdom på sig... Är det inte värsta grejen fortfarande?

Nu verkar Dumlee ha sjukt dåligt rykte som en lömsk orm och goare men våldtäkten då?

Spelar inte det roll när andra kriminella "ska ha en åsikt om han"?

Hade det där hänt när han var vuxen hade han suttit på deras avdelningen ju. Kanske inte så många som vet om domen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in