2021-10-27, 21:09
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Ja lika mycket sanning som det är lögn, eller hur?
Och vem vet vad som mer står i deras respektive mobiltelefoner.

Njaee, där håller jag inte riktigt med dej, L har ju beslagits med flera lögner under förhören. Men som sagt du är fri att tro vad du vill, å jag får tro vad jag vill. På fredag får vi se vad tingsrätten tror, å längre fram får vi troligen se vad hovrätten tror. Jag skulle tro att deras mobiler är tömda på allt av vikt för både åklagare och försvar
Senast redigerad av BMC64 2021-10-27 kl. 21:10. Anledning: stavning rättad
2021-10-27, 21:15
Medlem
PippiAvdesyvhavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Fast nu var han ju på rehab under sen hösten och kanske visst var det.
Vad vet du egentligen? Inget verkar det som

Varfør påstår du at det kun var pga L han inte kunne kontrollera sitt alkohol missbruk? Til och med hans bror skriver:
(citat)
Någon/något som de skulle spekuleras mer om och som kommit väldigt lindrigt undan i denna tråd är B…m.ns och hans tidigare chef P.r. En ganska smutsig historia och en granskning på detta bolag och denna chef skulle jag välkomna. På begravningen var min brors tidigare firmor representerade men inte B…m.ns. En stor skuld till min brors situation, hans mående och utveckling ligger hos människor i berörd verksamhet.
(Citat slut)

Det var vel denne sjef E sitt ex knullade med.
2021-10-27, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Om man läser i journalen daterad 2020-07-14, så gör hon uppehåll med Zipoklon och istället dricker tre glas vin innan hon lägger sej. Det var väl innan hon träffade E ?

Ja, använder man typ Imovane regelbundet så kan man ofta utveckla tolerans. dvs man behöver ökad dos för att få samma effekt. Ett uppehåll t.ex. via att man som E istället under en tid ersätter tabletten mot vin för att sova istället kan göra att Imovane efter uppehållet åter kan få önskad effekt. Vinkonsumtion har uppenbara nackdelar.
2021-10-27, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Dem separerade redan sommaren 2020.
Dem har båda varsin sida av varför.

Att hans barn inte längre fick vara där beror ju på att L alltid var där och fick honom supa.
Man blir aldrig fri från ett missbruk men man kan ha det under kontroll. Vilket E hade innan hon kom in i bilden och innan exet sladdrade runt med hans chef.

Hur mycket ni än vill hitta dåliga sidor hos den som blivit mördad- så har ni en fullblodspsykopat i den som sköt.

Uppenbart hade E under sitt liv ett gravt missbruk av alkohol. Han gick i ett behandlingsprogram för det under hösten 2020.
2021-10-27, 21:35
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ja, använder man typ Imovane regelbundet så kan man ofta utveckla tolerans. dvs man behöver ökad dos för att få samma effekt. Ett uppehåll t.ex. via att man som E istället under en tid ersätter tabletten mot vin för att sova istället kan göra att Imovane efter uppehållet åter kan få önskad effekt. Vinkonsumtion har uppenbara nackdelar.

Så är det säkert jag tror dej på ditt ord, men jag ville bara påvisa att uppehållet kan ha varigt frivilligt likväl som påtvingat, hur ADHD medicinen och alkohol går ihop har jag inte den blekaste aning om , men hon gjorde ju uppehåll även med den när hon drack vin enligt journalen från 2020.

Vin i förstora mängder är inte bra för nån se bara på Alexander den store, å han var ändå den som löste
den gordiska knuten i ren ilska, sen söp han ihjäl sej den arme härskaren
Senast redigerad av BMC64 2021-10-27 kl. 21:36. Anledning: förtydligande
2021-10-27, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Du menar att hon sparar Imovane/motsvarande på 7,5 mg för att ta livet av sej? Då får hon spara lääänge. Hundratals sannolikt.
Det är milda insomningstabletter(inte sömntabletter). Ingen någonsin samlar på sej förskrivet en om dagen i det syftet när det finns hundratals snabbare och bättre lösningar.
Hon åt väl flera olika sorter och bytte hit och dit, kan bli en "bra mix" om man blandar rätt, något som hon verkade kunnig om..
2021-10-27, 21:41
Medlem
Citat:
Varför slösar du bokstäver på ifrågasätta en medveten misstolkning?
Jag har aldrig någonsin skrivit eller tyckt att det är ok att skjuta någon. Det har ingen skrivit. Extremt få tycker nog det.
dina argument leder dit
2021-10-27, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Jag får beklaga över att du kanske likt L lider av Dyslexi. Inget fel alls i det, det kan ju dock förklara hur du kan få mina rader till att försvara L.
Har sedan tidigare sagt att hon ska låsas in för det hon har gjort m.m.
Men som sagt, om du lider av denna sjukdom, som väldigt många gör, så kan jag ju förstå att du blivit spyfärdig över mina rader.
Det är helt okej.
sjukdom ? har inte dyslexi
2021-10-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hon åt väl flera olika sorter och bytte hit och dit, kan bli en "bra mix" om man blandar rätt, något som hon verkade kunnig om..

Gör hon? Källa på det? Jag har sett olika ADHD-mediciner och olika typer av insomningstabletter. Det är helt normalt att byta runt och även laborera med dosering.
Vad är det för "bra mix" du tänker på? Jag tycker helt tvärtom att det verkar som att hon lärt sej att insomningstabletter är närstående benzo och kan vara väldigt lurigt i kombination med alkohol. Hon låter bli insomningspiller och dricker istället för att somna.
2021-10-27, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80y
dina argument leder dit

Visa ett enda argument som leder till att jag påstår att det ok att skjuta någon.
2021-10-27, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80y
sjukdom ? har inte dyslexi

Nej. Jag upptäckte att vi faktiskt har en Hällsboskola i min stad, när jag googlade grav språkstörning.
2021-10-27, 22:14
Medlem
Citat:
Gör hon? Källa på det? Jag har sett olika ADHD-mediciner och olika typer av insomningstabletter. Det är helt normalt att byta runt och även laborera med dosering.
Vad är det för "bra mix" du tänker på? Jag tycker helt tvärtom att det verkar som att hon lärt sej att insomningstabletter är närstående benzo och kan vara väldigt lurigt i kombination med alkohol. Hon låter bli insomningspiller och dricker istället för att somna.
Eller så dricker hon för att spara tabletterna till annat, beräknande som hon verkar vara, speciellt när det kommer till mediciner.. Faan vad jag hoppas att vapenlicensen ryker på fredag och att hon får 20 års fängelse, jävla häxa!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in