2021-10-27, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Jamen då kan du rimligen inte veta om det är sant att E tog hennes medicin, eftersom som hon gjort så innan. Är man sanningssökare så borde man ta i beaktande att L kan ha ljugit om det. Det tror i allafall jag eftersom hon obevisligen gjort så enligt utsago frivilligt och innan hon träffade E

Visst är det så. Fast med tanke på att proverna visade att hon inte tagit sin medicin på ett tag, så överensstämmer det med hennes egna ord. Och därför tror jag på det just i detta fallet.
2021-10-27, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
100% säkert vet jag inte ju, men det stämmer väl överens med de prover som togs.
Men det stämmer inte med fupen..... Du måste ju vara nån som var svartsjuk på E eller nåt eftersom du bara svartmålar honom. Har han tagit nån tjej ifrån dig eller?
2021-10-27, 20:42
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Visst är det så. Fast med tanke på att proverna visade att hon inte tagit sin medicin på ett tag, så överensstämmer det med hennes egna ord. Och därför tror jag på det just i detta fallet.

Ok, men enligt journalen så hade hon ju slutat med både ADHD medicin och insomningstabletter FRIVILLIGT enligt journal under en period redan 2020. Alltså säjer ju proverna ingenting om att E skulle tagit hennes medicin. Det är min poäng, du får gärna tro på hennes ord för min skull, men som sagt proverna bevisar inget.
2021-10-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Men det stämmer inte med fupen..... Du måste ju vara nån som var svartsjuk på E eller nåt eftersom du bara svartmålar honom. Har han tagit nån tjej ifrån dig eller?

Ha,ha, nä verkligen inte :-D
Visst stämmer det med fupen, hennes prover är rena från medicin och andra droger ju. Har du missat det?
2021-10-27, 20:46
Medlem
Citat:
Ok, men enligt journalen så hade hon ju slutat med både ADHD medicin och insomningstabletter FRIVILLIGT enligt journal under en period redan 2020. Alltså säjer ju proverna ingenting om att E skulle tagit hennes medicin. Det är min poäng, du får gärna tro på hennes ord för min skull, men som sagt proverna bevisar inget.

Jo, proverna visar att hon inte har tagit sin medicin de senaste tiden, precis som hon själv säger.
Eller man ska helt plötsligt inte tro på något hon säger över huvud taget?
2021-10-27, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Om ni kommer ihåg den natten allt hände så sa hon ju till poliserna i förhör att hon ska ta livet av sig, när de frågade hur sa hon att hon inte kunde svara på det.. min point är att hon sparar tabletter till ett bra tillfälle nån gång.

Du menar att hon sparar Imovane/motsvarande på 7,5 mg för att ta livet av sej? Då får hon spara lääänge. Hundratals sannolikt.
Det är milda insomningstabletter(inte sömntabletter). Ingen någonsin samlar på sej förskrivet en om dagen i det syftet när det finns hundratals snabbare och bättre lösningar.
2021-10-27, 20:49
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Jo, proverna visar att hon inte har tagit sin medicin de senaste tiden, precis som hon själv säger.
Eller man ska helt plötsligt inte tro på något hon säger över huvud taget?

Vad är det du inte förstår med att hon kan ha slutat ta medicinerna frivilligt. Inte E tagit dom ifrån henne. som du påstår i inägget jag citerade från början. Så ja vänder på steken hur VET du att E tog medicinerna
2021-10-27, 20:53
Medlem
Citat:
Vad är det du inte förstår med att hon kan ha slutat ta medicinerna frivilligt. Inte E tagit dom ifrån henne. som du påstår i inägget jag citerade från början. Så ja vänder på steken hur VET du att E tog medicinerna

Precis, proverna visar på att hennes ord kan stämma. I varje historia finns det även saker som är sanna, det kan vilken polis som helst berätta för dig. Vad är det då som gör att du är säker på att just detta är en lögn från hennes sida? Bara en simpel fråga alltså.
2021-10-27, 20:58
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Precis, proverna visar på att hennes ord kan stämma. I varje historia finns det även saker som är sanna, det kan vilken polis som helst berätta för dig. Vad är det då som gör att du är säker på att just detta är en lögn från hennes sida? Bara en simpel fråga alltså.

Men jag har väl inte påstått att det inte kan vara så att E tog dom. Jag vet inte säkert jag bara ifrågasätter inläggen som du med säkerhet påstår att han gjorde det. Eftersom hon slutat förut med mediciner och druckit vin istället , så kan hon ha gjort det nu också. Det är min poäng, varken du eller jag vet
2021-10-27, 21:01
Medlem
Citat:
Men jag har väl inte påstått att det inte kan vara så att E tog dom. Jag vet inte säkert jag bara ifrågasätter inläggen som du med säkerhet påstår att han gjorde det. Eftersom hon slutat förut med mediciner och druckit vin istället , så kan hon ha gjort det nu också. Det är min poäng, varken du eller jag vet

Nä, och just därför går jag på hennes ord i det här fallet.
2021-10-27, 21:02
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Nä, och just därför går jag på hennes ord i det här fallet.

Ja ok å då blir det alltså sanning, jaja
2021-10-27, 21:04
Medlem
Citat:
Ja ok å då blir det alltså sanning, jaja

Ja lika mycket sanning som det är lögn, eller hur?
Och vem vet vad som mer står i deras respektive mobiltelefoner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in