2021-10-27, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Känner du L?
Hon verkar ha manipulerat dig med
Svenne ”jag har aldrig träffat någon av dem men jag vet minsann hur de är och jag tänker försvara hon som uppenbarligen har mördat någon med näbbar och klor” sanning.
2021-10-27, 19:56
Medlem
Om ni kommer ihåg den natten allt hände så sa hon ju till poliserna i förhör att hon ska ta livet av sig, när de frågade hur sa hon att hon inte kunde svara på det.. min point är att hon sparar tabletter till ett bra tillfälle nån gång.
2021-10-27, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombocyt
Svenne ”jag har aldrig träffat någon av dem men jag vet minsann hur de är och jag tänker försvara hon som uppenbarligen har mördat någon med näbbar och klor” sanning.
😀😀😀😀
2021-10-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
En beroendesjuk KAN inte ha sitt missbruk "under kontroll". Det är i princip allt eller inget.

Es ex "sladdrade" väl runt med Es dåvarande chef INNAN L ens fanns med i bilden? Det var väl det som gjorde att E böt jobb?

Och det finns ju användare i tråden som menat att E och L skulle göra detta ex och chef svartsjuka genom att leka lyckligt par utåt, att ex lägga upp lyckliga-par-bilder på facebook, från början?

Men vad vet du om hur E s liv såg ut innan L kom in i bilden ? Han kanske var nykter helt.

Och vad hon sitter och hittar på förhören - hon har ju ljugit om hur mordet hände
Varför skulle resten vara sanning ? Det är ju bara grejer för att själv framstå som bättre.
Och nej, tror inte hon satt barnvakt. Hon fick ju inte ha sina egna barn sen april, varför skulle nån låta en sån , passa sina egna barn. Högst olämplig som förälder liksom.
2021-10-27, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Om ni kommer ihåg den natten allt hände så sa hon ju till poliserna i förhör att hon ska ta livet av sig, när de frågade hur sa hon att hon inte kunde svara på det.. min point är att hon sparar tabletter till ett bra tillfälle nån gång.

Den natten sa hon oxå att E räddat livet på henne när hon velat dö.
Vilket hon sen vände till nej - var han som ville dö.

Hon hade ju chansen att knäppa sig själv, tog ganska lång tid innan hon gick ut från att skottet gick av. Så om hon nu hade ångest och ville dö- varför gjorde hon inte det? Måste ju vara mycket lättare psykiskt att ta livet av sig själv - än att medvetet sikta och avrätta nån på nära håll.

Nä. Hon är en fegis.
2021-10-27, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Men vad vet du om hur E s liv såg ut innan L kom in i bilden ? Han kanske var nykter helt.

Och vad hon sitter och hittar på förhören - hon har ju ljugit om hur mordet hände
Varför skulle resten vara sanning ? Det är ju bara grejer för att själv framstå som bättre.
Och nej, tror inte hon satt barnvakt. Hon fick ju inte ha sina egna barn sen april, varför skulle nån låta en sån , passa sina egna barn. Högst olämplig som förälder liksom.

Men lägg ner. Det är ju allmänt känt att E hade alkoholproblem innan han mötte L. Och det är fortfarande ingen ursäkt för att skjuta honom men du lever i lalaland om du tror att han var nykter innan han träffade L. En stor anledning till att han föll för L var nog att han supit bort många normala relationer.
Senast redigerad av Pigge2 2021-10-27 kl. 20:12.
2021-10-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Men lägg ner. Det är ju allmänt känt att E hade alkoholproblem innan han mötte L. Och det är fortfarande ingen ursäkt för att skjuta honom men du lever i lalaland om du tror att han var nykter innan han träffade L. En stor anledning till att han föll för L var nog att han supit bort många normala relationer.

Fast nu var han ju på rehab under sen hösten och kanske visst var det.
Vad vet du egentligen? Inget verkar det som
2021-10-27, 20:20
Medlem
Citat:
Känner du L?
Hon verkar ha manipulerat dig med

Kanske du får skaffa nya glasögon, för som jag skrivit innan så känner jag varken E eller L sedan tidigare. Men man snappar ju upp ett och annat i en liten ort som Bålsta.
2021-10-27, 20:21
Medlem
Citat:
Hur vet du det?
Var du med?

100% säkert vet jag inte ju, men det stämmer väl överens med de prover som togs.
2021-10-27, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Om man läser i journalen daterad 2020-07-14, så gör hon uppehåll med Zipoklon och istället dricker tre glas vin innan hon lägger sej. Det var väl innan hon träffade E ?

Absolut, men jag är som jag tidigare skrivit mest intresserad av vad som hänt mellan dom och runt dom de senaste 2-3 månaderna innan denna kväll.
2021-10-27, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Fast nu var han ju på rehab under sen hösten och kanske visst var det.
Vad vet du egentligen? Inget verkar det som

Mer än vad du känner till verkar det som varje fall. :-)
2021-10-27, 20:28
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Absolut, men jag är som jag tidigare skrivit mest intresserad av vad som hänt mellan dom och runt dom de senaste 2-3 månaderna innan denna kväll.

Jamen då kan du rimligen inte veta om det är sant att E tog hennes medicin, eftersom som hon gjort så innan. Är man sanningssökare så borde man ta i beaktande att L kan ha ljugit om det. Det tror i allafall jag eftersom hon bevisligen gjort så enligt utsago frivilligt och innan hon träffade E
Senast redigerad av BMC64 2021-10-27 kl. 20:32. Anledning: stavning rättad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in