Citat:
Dom gav han valet att betala 3 miljoner eller dö. Han sa att han inte ska betala.
Vilket nätverk i hela Sverige hade inte dödat då? Hela undre världen hade inte tagit dom seriöst om inte dom klippt någon efter det ultimatumet.
Förnedringsbilder är ett sätt att få nån att betala för personen oftast inte vill att det ska läcka. Det hade inte läckt om han betalat.
Men jag slösar inte mer tid på att svara på dig för du vet uppenbarligen ingenting och din info är samlad på internet. Om inte, dma mig så kan vi se vem som har mest kopplingar på gatan.
Vilket nätverk i hela Sverige hade inte dödat då? Hela undre världen hade inte tagit dom seriöst om inte dom klippt någon efter det ultimatumet.
Förnedringsbilder är ett sätt att få nån att betala för personen oftast inte vill att det ska läcka. Det hade inte läckt om han betalat.
Men jag slösar inte mer tid på att svara på dig för du vet uppenbarligen ingenting och din info är samlad på internet. Om inte, dma mig så kan vi se vem som har mest kopplingar på gatan.
Så dom la upp nån/några miljoner för att dom inte fick några miljoner? Vadå "dma mig kolla vem som kan mest gatan", är du fucking 12? Härligt att Vårby slösar pengar och tar sin tid att mörda en liten svensk som nu dessutom har koppling till HH/DP vilket kan innebära en ny konflikt när dom har fullt upp med Västerås grabbarna. För Einar är så viktig för Vårbynätverket.
Jävla pajas hur fuck orkar du ens? Hur fan kan man ha tid att trolla och missleda folk helt medvetet för inte ens du tror på det här skitsnacket. Vårby råna han, förnedra han, skämde ut han och krävde han på pengar, när det inte gick så var det en misslyckat operation. Inte fan mördar man en person för att man själva har torskat efter att ha försökt utpressa snubben? Och det utan att snubben golat. Jag tror inte ens du är dum, jag tror du spelar dum. Jag har varit kriminell själv din dräng jag vet vad jag pratar om, jag är ingen ryktespridare utan ett liv på internet.