2021-10-27, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Dom gav han valet att betala 3 miljoner eller dö. Han sa att han inte ska betala.

Vilket nätverk i hela Sverige hade inte dödat då? Hela undre världen hade inte tagit dom seriöst om inte dom klippt någon efter det ultimatumet.

Förnedringsbilder är ett sätt att få nån att betala för personen oftast inte vill att det ska läcka. Det hade inte läckt om han betalat.

Men jag slösar inte mer tid på att svara på dig för du vet uppenbarligen ingenting och din info är samlad på internet. Om inte, dma mig så kan vi se vem som har mest kopplingar på gatan.

Så dom la upp nån/några miljoner för att dom inte fick några miljoner? Vadå "dma mig kolla vem som kan mest gatan", är du fucking 12? Härligt att Vårby slösar pengar och tar sin tid att mörda en liten svensk som nu dessutom har koppling till HH/DP vilket kan innebära en ny konflikt när dom har fullt upp med Västerås grabbarna. För Einar är så viktig för Vårbynätverket.

Jävla pajas hur fuck orkar du ens? Hur fan kan man ha tid att trolla och missleda folk helt medvetet för inte ens du tror på det här skitsnacket. Vårby råna han, förnedra han, skämde ut han och krävde han på pengar, när det inte gick så var det en misslyckat operation. Inte fan mördar man en person för att man själva har torskat efter att ha försökt utpressa snubben? Och det utan att snubben golat. Jag tror inte ens du är dum, jag tror du spelar dum. Jag har varit kriminell själv din dräng jag vet vad jag pratar om, jag är ingen ryktespridare utan ett liv på internet.
Citera
2021-10-27, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Vem vill betala tre miljoner för en påhittad skuld tänker jag rent spontant? Hade du gjort det om du var i hans skor?
Ja men om jag inte hade gjort det hade jag iaf inte stått och rappat om att jag ska pulla upp i Vårby och smattra dem tillsammans med någon som blivit portad från Vårby.
Citera
2021-10-27, 18:36
Medlem
yessyys avatar
Citat:
Exakt detta allt handlar om. Gör rätt för dig betala 3 miljoner plus fortsätt rappa för SSTV eller bli klippt. Dom säger ju t o m internt själva till varandra där att om han gör rätt för sig låter dom han vara. Detta i stängda chattar med varandra.

Einars morsa manipulerade Einar till att dom som byggde upp han i alla år och tagit hand om han inte ska få äta 20% längre. Hon som starta alla problem för honom. Girighet. Att dom i slutändan behövde ge 20% till Kardo ändå för hon insett att hennes drag inte funkar i den branschen gjorde ju allt bara värre.

Han skulle betalat 3 miljoner och fortsatt rappa för SSTV så hade han inte varit död idag helt enkelt.
Går det verkligen att "göra rätt" för sig i ett sånt läge? I någon annan chatt stod det väl att Einar skulle visa "hur tuff han är"? Att vika sig och ge bort 3 miljoner bara sådär visar inte på någon större tuffhet, de skulle lika gärna kunnat fortsätta mjölka honom på pengar efter det.

Hur kan hans mamma anses girig för att hon inte tyckte att andra hade rätt till Einars pengar? Är det verkligen rimligt att en sjuttonåring ska försörja vuxna män? Snarare snyltarna som är giriga.
Senast redigerad av yessyy 2021-10-27 kl. 18:41.
Citera
2021-10-27, 18:38
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Exakt detta allt handlar om. Gör rätt för dig betala 3 miljoner plus fortsätt rappa för SSTV eller bli klippt. Dom säger ju t o m internt själva till varandra där att om han gör rätt för sig låter dom han vara. Detta i stängda chattar med varandra.

Einars morsa manipulerade Einar till att dom som byggde upp han i alla år och tagit hand om han inte ska få äta 20% längre. Hon som starta alla problem för honom. Girighet. Att dom i slutändan behövde ge 20% till Kardo ändå för hon insett att hennes drag inte funkar i den branschen gjorde ju allt bara värre.

Han skulle betalat 3 miljoner och fortsatt rappa för SSTV så hade han inte varit död idag helt enkelt.

Du tror det räcker att betala en summa pengar och sen lämnar kriminella lillsvennen Nisse?

Det fungerar på samma sätt som i amerikanska fängelse, det är simpel psykologi. Om du ger din lunchbag till andra som en bitch så kommer de fortsätta att pressa dig på mat och du blir anstaltens tramphund eftersom de ser att du ger utan problem. Det är så mobbare fungerar, de mobbar den svaga som inte kan försvara sig men man mobbar inte någon i onödan som drar fram en tabbe och inte bangar på att ge dig problem. Gängen eller någon i gänget hade hittat på ett problem att pressa honom på ännu mer pengar, det räcker inte att betala 3 miljoner och tro att det är över.
Citera
2021-10-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goist1966
Ja men om jag inte hade gjort det hade jag iaf inte stått och rappat om att jag ska pulla upp i Vårby och smattra dem tillsammans med någon som blivit portad från Vårby.

Sant, där får man kanske skylla sig själv då i ärlighetens namn om man ska vara objektiv i det hela men även om han hade betalat dem 3 miljoner, så hade de förmodligen fortsatt att pressa han på pengar om de vet att han betalar för en påhittad skuld? Shit vilka smutsiga förlorare hela högen är egentligen.
Citera
2021-10-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamme90
Så dom la upp nån/några miljoner för att dom inte fick några miljoner? Vadå "dma mig kolla vem som kan mest gatan", är du fucking 12? Härligt att Vårby slösar pengar och tar sin tid att mörda en liten svensk som nu dessutom har koppling till HH/DP vilket kan innebära en ny konflikt när dom har fullt upp med Västerås grabbarna. För Einar är så viktig för Vårbynätverket.

Jävla pajas hur fuck orkar du ens? Hur fan kan man ha tid att trolla och missleda folk helt medvetet för inte ens du tror på det här skitsnacket. Vårby råna han, förnedra han, skämde ut han och krävde han på pengar, när det inte gick så var det en misslyckat operation. Inte fan mördar man en person för att man själva har torskat efter att ha försökt utpressa snubben? Och det utan att snubben golat. Jag tror inte ens du är dum, jag tror du spelar dum. Jag har varit kriminell själv din dräng jag vet vad jag pratar om, jag är ingen ryktespridare utan ett liv på internet.

Hahahaha du har varit kriminell själv. Jag är aktiv idag du har ingen aning vad du pratar om. Som sagt du är välkommen i DM så ser vi vem som har rätt. Du har inte ens koll på aktörer idag, säkert aldrig gjort mer än sålt femmor.

Tiden kommer visa vem som har rätt. Men du har redan gjort bort dig genom att säga att haval klippt folk, att han klippt soheils mördare osv. Du är rolig du. Du vet inte ens vilka det här folket är.
Citera
2021-10-27, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scientology
I tråden (FB) Gäng från Järva-området åtalas för mordplaner - Sthlm 2021-05-20 Fup nämns Einar några gånger. Kan detta ha någon relevans för mordet? Eller för förståelsen av bakomliggande orsaker? Det verkar snackas om att Einar ska göra rätt för sig och kring rollen som manager, eller?

Kommunikation Encrochat urval: 200420 , 2021-03-22 14:18 diarienr: 5000-K631631-20 180

Ursäkta för ev offtopic men jävlar, vad mina ögon blöder efter att ha läst det där. De skriver ju som bebisar...

Man ryser av att tänka på att dessa gäng sitter på ett sådant våldskapital medan de jollrar om kaniner och kissar på folk de inte tycker om. ”MIN Guccikeps!”
Citera
2021-10-27, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Du tror det räcker att betala en summa pengar och sen lämnar kriminella lillsvennen Nisse?

Det fungerar på samma sätt som i amerikanska fängelse, det är simpel psykologi. Om du ger din lunchbag till andra som en bitch så kommer de fortsätta att pressa dig på mat och du blir anstaltens tramphund eftersom de ser att du ger utan problem. Det är så mobbare fungerar, de mobbar den svaga som inte kan försvara sig men man mobbar inte någon i onödan som drar fram en tabbe och inte bangar på att ge dig problem. Gängen eller någon i gänget hade hittat på ett problem att pressa honom på ännu mer pengar, det räcker inte att betala 3 miljoner och tro att det är över.

Det hade faktiskt räckt att betala 3 miljoner och sen hade ursprungskontraktet gällt på 20%. Säg vad ni vill men vårbynätverket är rättvisa. Dom kidnappade adel för några år sedan för ett fel som han har gjort. Han betalade 500 lax och allt var över. Såna här saker har inte ens stått på flashback en gång.
Citera
2021-10-27, 18:44
Medlem
Citat:
Hahahaha du har varit kriminell själv. Jag är aktiv idag du har ingen aning vad du pratar om. Som sagt du är välkommen i DM så ser vi vem som har rätt. Du har inte ens koll på aktörer idag, säkert aldrig gjort mer än sålt femmor.

Tiden kommer visa vem som har rätt. Men du har redan gjort bort dig genom att säga att haval klippt folk, att han klippt soheils mördare osv. Du är rolig du. Du vet inte ens vilka det här folket är.

Du är aktiv kriminell idag? Haha okej.

Jag uppmanar alla att strunta i den här skribenten i fråga om man ha vill ha nån sanning överhuvudtaget. Personen vilseleder medvetet så att ni vet. Det ser snyggt ut men låt er inte luras. Säger ingenting mer om detta nu. Ta det lugnt i din kriminella bana, hoppas du inte är en lönnmördare och har flera kroppar på samvetet. Lycka till med allt
Citera
2021-10-27, 18:44
Medlem
Citat:

Det där är Luis S som skriver till underhuggare. Undrar om det är sstv som menas.

Han nämner flera ggr hur hungrig Ch-hab är på pengar i encro chattarna lol. Typ " bra grabb men fööör hungrig på para"...

Undrar om sånt kan göra lite friktion för chi-hab har ju lusläst allt så klart från häktescellen.

Nåja dom lär ha större problem för sig åren framöver även om dom hamnar på samma anstalt.

Där ser man! Den patenterade svenska girigheten alltså...medan folk slängt ur sig så mycket skit i tråden var sanningen att hans mammas törst efter pengar fucka upp allt från början med start dalenbarnen.

Enligt
Ska en äta ska alla äta- modellen.
Citera
2021-10-27, 18:46
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Vem vill betala tre miljoner för en påhittad skuld tänker jag rent spontant? Hade du gjort det om du var i hans skor?

Precis och betänk dessutom att det är vita pengar Einar har/hade

Detta belyste hans mamma i rättegången också... men iq-fiskmåsarna trodde väl att man som företagare kan gå till banken och plocka ut tre millar cash 🤌
Citera
2021-10-27, 18:49
Medlem
toblemonas avatar
Vilka är SSTV? Och vad är en kanin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in