2021-10-27, 17:57
Medlem
mepsipaxs avatar
Jag brukar stöna ganska högt när jag har sex och ibland undrar jag om grannarna hör. Ingen har klagat hittills men det känns som folk tycker jag är skum när jag träffar dom i trappen. Ska jag knulla på eller kanske ljudisolera med skumgummi paneler på väggarna runt sängen? Vad ska jag göra??
Citera
2021-10-27, 18:02
Medlem
Kör på bara.
När jag var ung och bodde i lägenhet så hade jag en granne som du. Brukade sätta mig nära väggen med byxorna nerdragna
Tillgången till porren var begränsad.
Citera
2021-10-27, 18:14
Medlem
Är du manlig tysk eller italiensk 80tals stjärna? JAAAA JAAA DE dryber JAAAJAAA öööhöhhhöhhh. Tror grannarna överlever om du är en normal människa, annars inte.
Citera
2021-10-27, 18:29
Medlem
mepsipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
Är du manlig tysk eller italiensk 80tals stjärna? JAAAA JAAA DE dryber JAAAJAAA öööhöhhhöhhh. Tror grannarna överlever om du är en normal människa, annars inte.

Det blir ju skönare när man stönar. O ja jag är ganska normal tror jag
Citera
2021-10-27, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mepsipax
Det blir ju skönare när man stönar. O ja jag är ganska normal tror jag

Knullljud är i ganska hög frekvens så de går inte igenom väggarna som tex bas gör i låg frekvens...Knulla på, om du inte är Barry White. Men antar att era små kermitljud hindras redan av tapeten.
Senast redigerad av bul-11-33 2021-10-27 kl. 18:43.
Citera
2021-10-27, 18:53
Medlem
mepsipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
Knullljud är i ganska hög frekvens så de går inte igenom väggarna som tex bas gör i låg frekvens...Knulla på, om du inte är Barry White. Men antar att era små kermitljud hindras redan av tapeten.

Hoppas det men är ju en man med basröst så det kanske går igenom
Citera
2021-10-27, 18:53
Medlem
Har jag fel när jag tror att de flesta inte stönar och skriker särskilt högt? Jag skriker aldrig, stönar bara lite och ingen tjej jag varit med har skrikit som i porrfilmer, bara stönat, flämtat och kvidigt lite.
Är det inte mest påhitt i filmer? Eller har jag fel?
Citera
2021-10-27, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Har jag fel när jag tror att de flesta inte stönar och skriker särskilt högt? Jag skriker aldrig, stönar bara lite och ingen tjej jag varit med har skrikit som i porrfilmer, bara stönat, flämtat och kvidigt lite.
Är det inte mest påhitt i filmer? Eller har jag fel?

Där har du minsann fel min vän, tjejerna jag har varit med har skrikigt högt som en biltuta. Det handlar väll om storleken på junior man har :B.
Citera
2021-10-27, 18:56
Medlem
blobben!!!s avatar
Varför tror du att det skulle vara mer okej att ha högljutt sex än att spela högljudd musik eller borra upp en tavla? Ljud som ljud, beror helt på tidpunkt och ljudnivå.
Citera
2021-10-27, 19:00
Medlem
IcyHearts avatar
Du bör vara så lågmäld som möjligt i lägenhet - särskilt om det är sent på kvällen. (Efter typ 21). Du kan annars få varningar och rentav bli vräkt, till slut. Det spelar nämligen ingen roll vilken typ av ljudstörningar du utför - man får inte störa sina grannar med överdrivna ljud. Oavsett om det är hög musik, jättehögt tv-ljud, att man bråkar/skriker, eller har sex. Upprepade klagomål och varningar kan leda till vräkning.

Hade ett enormt irriterande par som grannar förut som alltid skulle ha högljutt sex vid 01 på natten. Jag klagade aldrig eftersom jag är ganska tolerant, men många andra grannar klagade. De blev vräkta sen.

Tänk också på vilken typ av hus/väggar det är. Om huset är lyhört/gammalt från typ 50-talet eller äldre, så bör du vara extra försiktig.

Vill du vara väldigt högljudd, köp villa istället. Annars får du stöna in i kudden!
Senast redigerad av IcyHeart 2021-10-27 kl. 19:04.
Citera
2021-10-27, 19:30
Avslutad
Enda viktiga när man ha sex är ju o stöna så högt som möjligt!
Citera
2021-10-27, 21:34
Medlem
Jag kan också vara rätt så högljudd, på gott och ont. Orgasmen känns liksom mer och skönare om jag kan slappna av helt och ge mig hän utan att hålla igen.

Numera bor jag i hus så har inte ditt problem, men när vi hade sex i killens lägenhet tidigare så kunde jag i efterhand fundera på om grannarna tog illa upp. Det var dock inget som jag tänkte på mitt i akten, då var man ju helt uppslukad av det man höll på med.

Tror dock inte det hörs så himla väl ändå. Det är vad jag intalar mig själv i alla fall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in