2021-10-26, 23:50
Avstängd
"Joe Carlson", bra försök av spännblatten från Libanon att lura gamlingar att det är en svensk som kränger bilar. Men så fort jag kommit innanför dörrarna skulle jag vänt på klacken: https://www.bohuslaningen.se/nyheter...alla-1.6176013
Synd att de inte sköt ihjäl varann. Korkad bimbobrud i släptåg som vanligt, var söt innan läppinjektionerna spårade ur. Tankarna går osökt till Ingela Jansson, en annan dubiös svennebrud tillika bilförsäljare. Deras unge borde genast tas omhand av myndigheter, stackars barn..
Citera
2021-10-27, 05:29
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
"Joe Carlson", bra försök av spännblatten från Libanon att lura gamlingar att det är en svensk som kränger bilar. Men så fort jag kommit innanför dörrarna skulle jag vänt på klacken: https://www.bohuslaningen.se/nyheter...alla-1.6176013
Synd att de inte sköt ihjäl varann. Korkad bimbobrud i släptåg som vanligt, var söt innan läppinjektionerna spårade ur. Tankarna går osökt till Ingela Jansson, en annan dubiös svennebrud tillika bilförsäljare. Deras unge borde genast tas omhand av myndigheter, stackars barn..

Jag ser fan inte bruden??
Är jag blind, eller kan du hänvisa mig?
Citera
2021-10-27, 09:12
Medlem
Enligt en som var på platsen när det hände skulle BO ha försökt köra på skytten.
Citera
2021-10-27, 09:45
Citat:
Ursprungligen postat av Oliminata
Enligt en som var på platsen när det hände skulle BO ha försökt köra på skytten.

- "Ytterligare en person gripen för dråpförsök, efter att ha kört på skytten."
Senast redigerad av Poteter 2021-10-27 kl. 09:48.
Citera
2021-10-27, 10:17
Medlem
Varför är dom osams?
Citera
2021-10-27, 10:22
Medlem
Vad hände egentligen? MGM sprang efter BO och sköt efter honom mitt på en ICA-parkering?
Citera
2021-10-27, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaxxNox
Kollar man på Bohusläningen sändning riktigt noga från platsen så kan man skymta reg nr på den mistänkta bilen.
S*L 333 *=E, Står reggad på en Ma*in Ho*mgren *= L
Söker man på det namnet så delar hon adress med den dömda våldtäktsmannen J*e Carls*n * = o . Han kanske har kommit ut precis och någon skulle klippa honom??
Bilen reggades på henne 2021-10-14.

Vad för slags våldtäkt dömdes han för? Är han svensk eller har han bara tagit ett svenskklingande namn? Är det inte kulturell appropriering om svenska våldtar?
Citera
2021-10-27, 11:43
Medlem
stukmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Jag ser fan inte bruden??
Är jag blind, eller kan du hänvisa mig?

Här är hennes facebookprofil. Vem är hon - Don´t know,don´t care
https://www.facebook.com/lillamalinh/about_life_events
Citera
2021-10-27, 12:12
Medlem
Finns det någon som kan länka till mer info om våldtäkten han greps/dömdes för?

Jag försöker även få lite klartecken i barnet och kvinnan som satt i en bil. Var det mannen som blev påkörd som hade dessa i bilen? Eller var det Joe som hade Malin och sitt barn i bilen?
Citera
2021-10-27, 12:31
Medlem
(FB) Man häktad misstänkt för våldtäkt i Tanumshede och Trollhättan

Här är tråden om våldtäkten
Citera
2021-10-27, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pixeldust
Finns det någon som kan länka till mer info om våldtäkten han greps/dömdes för?

Jag försöker även få lite klartecken i barnet och kvinnan som satt i en bil. Var det mannen som blev påkörd som hade dessa i bilen? Eller var det Joe som hade Malin och sitt barn i bilen?

Barnet och frun M*lin H tillhör BO.
Citera
2021-10-27, 13:11
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
Enligt uppgifter till Bohusläningen ska den som misstänks för tisdagens skjutning vara bosatt i huset som besköts på Ramneröd. Och den man som befann sig i bilen under tisdagens skottlossning ska även vara samma man som greps tillfälligt misstänkt för skotten på Ramneröd.

Artikel om skotten på Ramneröd
https://www.bohuslaningen.se/nyheter...ten-1.56324079
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in