2021-10-27, 09:15
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nojest
Nej medel på sidan kanske stämmer hyfsat bra men procentsatserna känns inte som att de stämmer alls när man kommer upp mot större storlekar. Men du är en bra bit över medel, både på längd och omkrets. Finns nog inte en undersökning på ämnet som säger nåt annat
Nej, har förstått det sedan jag började kika i dessa diskussioner här. Aldrig riktigt reflekterat över det förr. Visst har det hänt att jag fått höra att jag är "grov", men det har aldrig varit något jag reflekterat över. Det har aldrig orsakat problem (enstaka undantag i yngre år när jag varit för ivrig, men man lär sig att det inte bara går att "damma på" - något som för all del borde gälla alla storlekar). Men en på tusen...? Kul, för all del, efter flera decennier där jag inbillat mig att jag är "som alla andra", hehehe... Inte för att det kommer göra någon skillnad.
Citera
2021-10-27, 09:17
Bannlyst
Det finns en utmärkt måttstock.

Om du kan köpa kondomer på apoteket som passar, då har du inte en FB-dase.
Citera
2021-10-27, 09:30
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerTinent
Det finns en utmärkt måttstock.

Om du kan köpa kondomer på apoteket som passar, då har du inte en FB-dase.
Fast det är lite märkligt, för jag får på mig alla kondomer, utom de minsta. Jag utvecklade dock i tidiga år en egen teknik för påträdning, då det helt enkelt inte gick att rulla på vanliga kondomer (borde ha varit en varningsklocka kanske). Kondomer är förvånansvärt elastiska och med rätt teknik finns ingen "normalstor" kondom som inte passar på en större penis. De kommer kanske inte kunna täcka hela, men de kommer fylla sin funktion...
Citera
2021-10-27, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Fast det är lite märkligt, för jag får på mig alla kondomer, utom de minsta. Jag utvecklade dock i tidiga år en egen teknik för påträdning, då det helt enkelt inte gick att rulla på vanliga kondomer (borde ha varit en varningsklocka kanske). Kondomer är förvånansvärt elastiska och med rätt teknik finns ingen "normalstor" kondom som inte passar på en större penis. De kommer kanske inte kunna täcka hela, men de kommer fylla sin funktion...

Inte en chans. Har du överhuvudtaget använt en kondom?
Citera
2021-10-27, 09:53
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Inte en chans. Har du överhuvudtaget använt en kondom?
Hahaha, ja, det använder vi vid alla träffar om det är någon vi inte träffar regelbundet. Jag kan garantera dig att en "normal" kondom går att få på värsta FB-dasen. Inte genom rullning, men genom att man innan påträdning för in sina fingrar på insidan av kondomen, spänner ut den och för ned den över penis och med hjälp av fingrarna rullar ut den "fritt" tills den är helt utrullad. Sitter som gjuten efteråt.
Citera
2021-10-27, 09:59
Bannlyst
Citat:
Hahaha, ja, det använder vi vid alla träffar om det är någon vi inte träffar regelbundet. Jag kan garantera dig att en "normal" kondom går att få på värsta FB-dasen. Inte genom rullning, men genom att man innan påträdning för in sina fingrar på insidan av kondomen, spänner ut den och för ned den över penis och med hjälp av fingrarna rullar ut den "fritt" tills den är helt utrullad. Sitter som gjuten efteråt.

Menar du att du köper en kondom på apoteket, töjer ut den med hjälp av fingrar, grindstolpe eller annat verktyg, istället för att beställa rätt storlek från my.size?

Låter som en intelligent och välplanerad strategi. Good for you!
Citera
2021-10-27, 10:08
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Menar du att du köper en kondom på apoteket, töjer ut den med hjälp av fingrar, grindstolpe eller annat verktyg, istället för att beställa rätt storlek från my.size?

Låter som en intelligent och välplanerad strategi. Good for you!
Nej, självklart köper jag själv kondomer i RÄTT storlek, men när vi träffar andra par på klubbar tillhandahålls kondomer oftast på plats och det kan gå åt en del på en kväll så det är praktiskt att använda det som finns där. Ibland är dessa dock inte avsedda för grövre penisar. Det har aldrig varit ett större (!) problem.

När jag var ung köpte jag kondomer på lokala butiker och de hade liksom bara "Mamba" (som inte fungerade), Näcken, Profil och Shosan (typ). Det var då jag fick utveckla min egen teknik för att få på dem.

Alla kondomer är mycket töjbara. Vet dock att en del andra som har grövre tycker att en kondom som sitter hårt förstör känslan och får dem att tappa ståndet, men det har aldrig varit ett problem för mig...
Citera
2021-10-27, 10:10
Bannlyst
Citat:
Nej, självklart köper jag själv kondomer i RÄTT storlek, men när vi träffar andra par på klubbar tillhandahålls kondomer oftast på plats och det kan gå åt en del på en kväll så det är praktiskt att använda det som finns där. Ibland är dessa dock inte avsedda för grövre penisar. Det har aldrig varit ett större (!) problem.

När jag var ung köpte jag kondomer på lokala butiker och de hade liksom bara "Mamba" (som inte fungerade), Näcken, Profil och Shosan (typ). Det var då jag fick utveckla min egen teknik för att få på dem.

Alla kondomer är mycket töjbara. Vet dock att en del andra som har grövre tycker att en kondom som sitter hårt förstör känslan och får dem att tappa ståndet, men det har aldrig varit ett problem för mig...

Du har INTE en FB-dase.
Citera
2021-10-27, 10:37
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Du har INTE en FB-dase.
Definiera FB-dase... Nej, dessa brukar normalt vara extremt stora (framför allt väldigt långa) har jag förstått. Jag har det jag nämnde innan och enligt sidan som länkades är jag en på tusen med det jag har (nu ifrågasätter jag för all del den sidans klassificering, det var därför jag skrev över huvud taget).
Citera
2021-10-27, 10:39
Bannlyst
Citat:
Definiera FB-dase... Nej, dessa brukar normalt vara extremt stora (framför allt väldigt långa) har jag förstått. Jag har det jag nämnde innan och enligt sidan som länkades är jag en på tusen med det jag har (nu ifrågasätter jag för all del den sidans klassificering, det var därför jag skrev över huvud taget).

Enkelt. Om du kan använda en "vanlig" kondom, inköpt på ICA eller apoteket "hjärtat" så har du inte en FB-dase.
Citera
2021-10-27, 10:43
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Enkelt. Om du kan använda en "vanlig" kondom, inköpt på ICA eller apoteket "hjärtat" så har du inte en FB-dase.
Hahaha, då kan jag konstatera att FB-dasar inte existerar (det är bara en teknikfråga, ingen har så stor penis att en normalkondom inte går att få på - sedan hur bekvämt och bra det är, det är en annan fråga).
Citera
2021-10-27, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fartmaster
22cm jag har haft väldigt mycket problem genom åren. I princip varje tjej jag legat med har fått ont och jag har fått avbryta när det känns som bäst och komma genom att runka eller avsugning. När jag var 16-20 var det dock nice för det spreds att jag var välhängd och många tjejer var nyfikna. Jag verkade vara en kung utåt men sanningen är att de med mindre nog hade betydligt bättre sex än vad jag hade.
Jaja det är inget att göra åt saken. Men var nöjda med det ni har, ni har antagligen oftare bättre sex än ”storkukade”, ursäkta vulgärt uttryck.
Hellre grov än så lång. Vad har du för omkrets?
Hur gammal är du nu? Om du börjat ligga med lite äldre kvinnor som fött barn så borde det bli bättre.
Jag har själv 19x15 och aldrig haft problem förutom bakifrån någon gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in