2021-10-26, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xsylen
Därför att ABDUL-NASER och Dani M gjorde låten VOI som dissade HAVAL

Låten var inspelad långt innan.
Citera
2021-10-26, 21:51
Medlem
TheTerrorists avatar
Varför nämner folk i denna tråd att skyttarna tog bild av kroppen? Vem har bekräftat detta?
Citera
2021-10-26, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiiter
Tvivlar på att der skulle gå så långt, Dani dissar inte Haval eller hans bror utan det är bara Einar och det får Einar stå för, finns ingen beef mellan Dani och Haval för 5 öre

Dani M är väl inte kriminell?
Citera
2021-10-26, 21:52
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Dödsboet kanske tar över skulderna, han spelas väl för fullt på Spotify så det blir nog en slant.

Det fanns nog ingen "skuld". Det handlade bara om ett rån med utpressning.
Citera
2021-10-26, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xsylen
Därför att ABDUL-NASER och Dani M gjorde låten VOI som dissade HAVAL

Haha låter som lösa rykten, tror mer att ett sånt rykte sprids av nått troll för att den videon på de två "skyttarna" hade den låten som bakgrundsmusik

Har för mig att den låten spelades in över ett halvår innan Havals bror blev mördad. Det sas iaf när den släpptes
Citera
Medlem
yessyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filiip
Motivet kan väl ha att göra med att dom ville ha 3? miljoner från nisse efter han blev kidnappad, detta betalades aldrig. Sen vittnade ju även både nisses mor & far angående kidnappningen (Som vårby låg bakom)
Det är ett solklart motiv som har diskuterats tidigare. Vårby blev förlorarna i kidnappningshistorien och nu vill de antagligen markera samt återfå "respekt".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheTerrorist
Varför nämner folk i denna tråd att skyttarna tog bild av kroppen? Vem har bekräftat detta?

Det är vittnen som bekräftar detta tydligen.
Citera
2021-10-26, 21:54
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Jag tänkte på en sak om nu Einar hade ett pris på sitt huvud varför fick han inte skydd av Säpo ? Lars Vilks hade ju ett pris på sitt huvud och fick det.
Citera
2021-10-26, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Nu tror jag inte det är så, men OM det skulle stämma att Dani M har ett pris på sitt huvud så är det 100% pga hans låt tillsammans med Einar.

"Voi" - https://youtu.be/l_NNbyMMjrM
En låt som många kopplat till en diss mot Haval's lillebror. Om det finns någon sanning i den kopplingen låter jag vara osagt.
Aldrig tänkt på det tidigare. Men i videon står Dani m uppe på ett tak i Kista där man ser området i bakgrund där Havals bror var skjuten 🤔
Citera
2021-10-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Jag tänkte på en sak om nu Einar hade ett pris på sitt huvud varför fick han inte skydd av Säpo ? Lars Vilks hade ju ett pris på sitt huvud och fick det.

Du erbjuds inte skydd om du inte samarbetar
Citera
2021-10-26, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Adel passar idag på att dela en till bild på Einar.

"Legends Never Die
VILA I FRID NILS"

Skärmdump: https://ibb.co/4JG5yrL

Tror han verkligen att detta kommer få honom mer under radarn? Kommer det sedan visa sig att Adel är inblandad på något sätt så är det svårt att bli mer smutsig, efter att ha repostat mamma Lenas inlägg rörande Einar's död

Skärmdump till inlägget från Einars mamma:
https://ibb.co/Kq246TN
"Vila ifred Nils" trodde man ville vila i FRID, inte helt ensam.
Citera
2021-10-26, 21:57
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Du erbjuds inte skydd om du inte samarbetar

Var det för att Einar var kriminell?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto