2021-10-26, 19:45
Medlem
toblemonas avatar
Vittnesuppgifter i media talar väl fortfarande om att två personer setts springa från platsen. Hur kommer det sig att vittnen inte sett Adel och Dumle springa därifrån, dvs fyra personer? Vittnen sa ju att Einar jagats runt platsen? Då borde väl hans följeslagare setts springa därifrån? Eller är dessa vittnen Adel och Dumle?
Citera
2021-10-26, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Alby/vårby Barn Utförde Skjutningen Håll Käften

Är det snacket som går på gatan nu?
Citera
2021-10-26, 19:46
Medlem
6.A.M.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Finns ingen chans att dom stått och haft span i Hammarby Sjöstad flera månader, flera veckor, flera dagar eller ens flera timmar. Detta hade märkts flera mil avstånd från dom som bor i området. Hur jävla suspekt är det inte lol? Detta var planerat men spontant as fuck att dyka upp där.

Dom dök upp på platsen från ingenstans. Finns ingen chans på världen dom plötsligt hamnar i Hammarby Sjöstad utan att fått information om att Einar är just där vid den sekunden. Vad är oddsen?

OM dom nu skulle haft span på han så är det jävligt olyckligt också. Isåfall måste dom ha sett att han var i Märsta en timme innan med VC Barre, och därifrån följt efter mot Hammarby Sjöstad.

VC Barre sa att han var med honom i Märsta en timme innan.

Håller helt med dig. Han har blivit goad av Dumle och/eller Adel. Förmodligen båda två med tanke på "mordförsöket" dagen innan.
Citera
2021-10-26, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcormier
Adel är en skyltdocka för HH. Han har ingen betydande roll. Vart var han när dom tog ut K*rdo o D*ara
Kan väl vart hh som tog honom.
Citera
2021-10-26, 19:47
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Du kan ha rätt, men nån anledning finns till att jag fått för mig dom mordplanerna och Vårbyrättegången hänger ihop, ska se om jag kan leta fram det. Varför skulle dom mördas på barnkalaset från första början?

Hittade/orkade inte leta fram ett motiv i FUP:en/tråden men tror det bara handlade om lokal narkotikamarknad.
Citera
2021-10-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcormier
Adel är en skyltdocka för HH. Han har ingen betydande roll. Vart var han när dom tog ut K*rdo o D*ara

Det är dåligt mellan Adel samt hans kurdvänner och HH nu efter mordet på kardo. Adel, sheky, amir kurda osv var jättenära kardo. Som ni märker på musikvideos nu från dree och adel är det bara svarta hyenor i drees videos och bara husby kurder i adels videos. Det är inte på nivån att det är krig, men man är inte tighta längre. Så adels hh koppling är som bortblåst.

Dumle har försökt goa Einar två gånger. Första försöket misslyckades. Säger jag var och när röjer jag min identitet. Är inte helt säker på att Adel var helt omedveten om planen också men det är bara en spekulation från min sida.

Hur som helst så är Vårby är utförare. Slapp Haval och allt annat skitsnack. Haval är inte kapabel till mord hur mycket han än rappar om det. Skarpnäck är inte på den nivån i Stockholm.
Citera
2021-10-26, 19:51
Avslutad
"Jag står och dansar på min opps fucking kompis grav
Jag ska se till att han intе har nån kompis kvar
Kokade äbi i skiten din kompis tar
Väljer hans lag, jag svär, det var ett konstigt val
Är du dum? Ber du mig? Gå och kriga mot dem
Jag är en superstar, behöver inte kriga mot nån
Jag kan lägga några millar på din liga och sånt
Sen jag åker till Dubai, lever la vida och sånt"

Vad/vem/vilka snackar Einar om här?
Citera
2021-10-26, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Finns ingen chans att dom stått och haft span i Hammarby Sjöstad flera månader, flera veckor, flera dagar eller ens flera timmar. Detta hade märkts flera mil avstånd från dom som bor i området. Hur jävla suspekt är det inte lol? Detta var planerat men spontant as fuck att dyka upp där.

Dom dök upp på platsen från ingenstans. Finns ingen chans på världen dom plötsligt hamnar i Hammarby Sjöstad utan att fått information om att Einar är just där vid den sekunden. Vad är oddsen?

OM dom nu skulle haft span på han så är det jävligt olyckligt också. Isåfall måste dom ha sett att han var i Märsta en timme innan med VC Barre, och därifrån följt efter mot Hammarby Sjöstad.

VC Barre sa att han var med honom i Märsta en timme innan.

Tidigare sa Vc barre att han var med Einar i märsta på morgonen, inte en timma före, han verkar ändra sig mycket
Citera
2021-10-26, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Det är dåligt mellan Adel samt hans kurdvänner och HH nu efter mordet på kardo. Adel, sheky, amir kurda osv var jättenära kardo. Som ni märker på musikvideos nu från dree och adel är det bara svarta hyenor i drees videos och bara husby kurder i adels videos. Det är inte på nivån att det är krig, men man är inte tighta längre. Så adels hh koppling är som bortblåst.

Dumle har försökt goa Einar två gånger. Första försöket misslyckades. Säger jag var och när röjer jag min identitet. Är inte helt säker på att Adel var helt omedveten om planen också men det är bara en spekulation från min sida.

Hur som helst så är Vårby är utförare. Slapp Haval och allt annat skitsnack. Haval är inte kapabel till mord hur mycket han än rappar om det. Skarpnäck är inte på den nivån i Stockholm.

Utveckla!
När ska det första försöket ha varit? Vid studion? För där var ju inte ens Einar.

Edit: Du säger att du riskerar att röja din identitet, men om detta är äkta måste du kunna ge något.
Senast redigerad av PappasKebab 2021-10-26 kl. 19:57.
Citera
2021-10-26, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69

Intressant inlägg. Hur menar du att du röjer din identitet? Skedde första försöket nära i tid till mordet?

Det rapporterades ju om en skottlossning på ett bad (Nytorpsbadet) cirka 2 veckor innan mordet, var det första försöket som misslyckades?
Citera
2021-10-26, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Utveckla!
När ska det första försöket ha varit? Vid studion? För där var ju inte ens Einar.

Du läser inte vad han/hon skriver så vad ska han/hon utveckla?
"Dumle har försökt goa Einar två gånger. Första försöket misslyckades. Säger jag var och när röjer jag min identitet."
Citera
2021-10-26, 19:57
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
"Jag står och dansar på min opps fucking kompis grav
Jag ska se till att han intе har nån kompis kvar
Kokade äbi i skiten din kompis tar
Väljer hans lag, jag svär, det var ett konstigt val
Är du dum? Ber du mig? Gå och kriga mot dem
Jag är en superstar, behöver inte kriga mot nån