2021-10-21, 19:05
Medlem
Hur går det med barnafödandet inom NMR "Pumpa ut en massa vita barn och lämna dem här och där"
är det inte väl många medlemmar som är barnlösa för att organisationen skall leva upp till den biologiska kampen genom barnafödande.NMR:s Ledning verkar ha svårt att övertyga andra till konkret handling i detta.
Citera
2021-10-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnnybgoode99
Hur går det med barnafödandet inom NMR "Pumpa ut en massa vita barn och lämna dem här och där"
är det inte väl många medlemmar som är barnlösa för att organisationen skall leva upp till den biologiska kampen genom barnafödande.NMR:s Ledning verkar ha svårt att övertyga andra till konkret handling i detta.
Det är nog kvaliten på nordmän i organisationen som gör att de, ej kan få till det med, en kvinna...
De ställer nog sig frågan.. Vill jag ha han som far, rill mina barn...
Vill jag utsätta, mig själv å ev barnen för detta... De får nog stöta, på de, befintliga, singlarna, som finns, i de egna leden.. Lr varför inte starta, upp en tvsänd .. Nazist söker fru..
Citera
2021-10-21, 20:18
Medlem
Dorniers avatar
Man kunde ha lite fler allmänna nyheter på Nordfront, särskilt som det sket sig med satsningen på en nyhetspodd. Nyheter i textform räcker egentligen också.

Radio Nordfront håller stilen annars, Holmqvist är fortsatt bra som programledare och det finns alltid ämnen att diskutera.
Citera
2021-10-21, 22:48
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Man kunde ha lite fler allmänna nyheter på Nordfront, särskilt som det sket sig med satsningen på en nyhetspodd. Nyheter i textform räcker egentligen också.

Radio Nordfront håller stilen annars, Holmqvist är fortsatt bra som programledare och det finns alltid ämnen att diskutera.
Jag NF följer inte alls Goebbels 3 principer längre, man ser klart och tydligt att kadern har lämnat och nya inte skolats in. De är verkligt på ett sluttande plan
Citera
2021-10-21, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier

"Håller stilen" är lite av en eufemism. Ett program som påminner mer om ett kafferep med fyra pladdersjuka kärringar i övre medelåldern får man leta efter. Utöver nyheterna om dem själva, så handlar övriga 90 min om vilket märke av torkade bananer man bör välja i sin barfotadiet.
Citera
2021-10-22, 05:55
Medlem
Freedomterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
"Håller stilen" är lite av en eufemism. Ett program som påminner mer om ett kafferep med fyra pladdersjuka kärringar i övre medelåldern får man leta efter. Utöver nyheterna om dem själva, så handlar övriga 90 min om vilket märke av torkade bananer man bör välja i sin barfotadiet.

Varför lyssnar du ens på det om du inte ens gillar det?
Citera
2021-10-22, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freedomterror
Varför lyssnar du ens på det om du inte ens gillar det?
Jag lyssnar frekvent på R N..
Min analys är följande..
Simon är påläst
Likaså Tobias
Ser Pär som utfyllnad.. Kommer ofta till korta i diskussioner..
Martin är ofta påläst.. Men kommer till korta när han ska, utveckla, saker.. Det låser sig för han ibland.. Hans reseskildring från Bulgarien var mest pinsam... Dåligt påläst. Samt väldigt ointressant i hans framställan..
Citera
2021-10-24, 19:31
Medlem
Dorniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojstahez
Jag lyssnar frekvent på R N..
Min analys är följande..
Simon är påläst
Likaså Tobias
Ser Pär som utfyllnad.. Kommer ofta till korta i diskussioner..
Martin är ofta påläst.. Men kommer till korta när han ska, utveckla, saker.. Det låser sig för han ibland.. Hans reseskildring från Bulgarien var mest pinsam... Dåligt påläst. Samt väldigt ointressant i hans framställan..

Martin Saxlind skriver bra dock. Jag läser inte så mycket på NF men hans artiklar brukar vara läsvärda. Reportaget från Sarek nyligen var väldigt bra.
Citera
2021-10-26, 14:05
Medlem
MadLadderys avatar
Enligt följande artikel så är Fritjof Persson tidigare medlem i NMR.

Här blir han intervjuad i Nordfront TV: https://www.bitchute.com/video/XhowsySSm6hV/

Det måste vara sådana här kufar som Emil Hagberg & co syftar på när de snackar om att NMR, i sin iver att växa sig stora, släpper in vem som helst i organisationen.
Citera
2021-10-26, 14:10
Medlem
Freedomterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadLaddery
Enligt följande artikel så är Fritjof Persson tidigare medlem i NMR.

Här blir han intervjuad i Nordfront TV: https://www.bitchute.com/video/XhowsySSm6hV/

Det måste vara sådana här kufar som Emil Hagberg & co syftar på när de snackar om att NMR, i sin iver att växa sig stora, släpper in vem som helst i organisationen.

"Faktum är att Persson under en tid varit knuten till nazistiska Nordiska Motståndsrörelsen (NMR). Han kom dock att bryta med dessa."

att vara "knuten" till något är inte detsamma som att vara medlem, i det här fallet rör det sig om att 2 parter varit på god fot med varandra och samtalat och inget annat.
Citera
2021-10-26, 14:24
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojstahez
Det är nog kvaliten på nordmän i organisationen som gör att de, ej kan få till det med, en kvinna...
De ställer nog sig frågan.. Vill jag ha han som far, rill mina barn...
Vill jag utsätta, mig själv å ev barnen för detta... De får nog stöta, på de, befintliga, singlarna, som finns, i de egna leden.. Lr varför inte starta, upp en tvsänd .. Nazist söker fru..

Det finns redan…

https://m.youtube.com/watch?v=C5qfk9wq4IU
Citera
2021-10-26, 14:32
Medlem
MadLadderys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedomterror
"Faktum är att Persson under en tid varit knuten till nazistiska Nordiska Motståndsrörelsen (NMR). Han kom dock att bryta med dessa."

att vara "knuten" till något är inte detsamma som att vara medlem, i det här fallet rör det sig om att 2 parter varit på god fot med varandra och samtalat och inget annat.
Det är illa nog att han varit knuten till NMR. Kanske kan någon från Nordiska motståndsrörelsen klargöra om han varit medlem eller inte.

Här är Fritjof med sina vänner i NMR: https://twitter.com/perssonfritjof/s...59480689401857

Bonusbild: https://pbs.twimg.com/media/D6Yg4ROW0AUL8Ex.jpg (gissa vems bil? )

Det är faktiskt helt otroligt att NMR inte kunde se några varningstecken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in