Citat:
Ursprungligen postat av
mjohan84
Eller så bryr de sig inte. Detta är typ enda gången jag har blivit berörd av ett ”gäng-mord” pga jag ser hur många ungdomar runt omkring mig edrabbas av att deras idol drabbades
De flesta lever långt ifrån denna värld och de flesta blundar för alla som mördas. Hade folk brytt sig så hade de slutat köpa narkotika och på annat sätt gynna dessa gäng
Men! De flesta svenskar bryr sig inte när någon med invandrarbakgrund blir knäppt i förorten... denna gång fick vi däremot ”ett ansikte” på offret
Gissar bara, men är det inte så att ju populärare rappare ett gäng har desto fler springisar får gänget? I så fall så utgjorde ju Einar en fara för DPs fiender (eller vems rappare han nu var) FLG, Haval, Vårby??
Så han begick inte bara brott själv, utan stöttade aktivt med sin popularitet tillströmningen av springisar som riskerade hamna i brott och riskerade skjuta?
Tycker Einar kanske kan ha varit mer brottsling än pastor Helge Fossmo och kärringen som anstiftade ett mord på sin man. Så det bästa för alla hade varit om han fick ett straff som dom andra på livstid, då hade han vevat i alla fall.
Han blev ju positivt särbehandlad både av polisen och cabal/khazar-media för att han var vit icke muslim och för att hans föräldrar tillhörde svenska kultureliten.