2021-10-26, 03:17
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Eller så kan vi snacka om Arsenals felköp?
Det står du såklart fri till att göra.

Men vad jag vet, så har inte vi släppt ngn spelare på för free transfer, för att sedan köpa tillbaka den spelaren för £90m 2 år senare, vägra att sälja den spelaren för stora summor, för att sedan låta den spelaren lämna på free transfer igen.

Nejdu, det är nog bara Man Utd som klarar av detta i fotbollsvärlden.
Citera
2021-10-26, 03:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det står du såklart fri till att göra.

Men vad jag vet, så har inte vi släppt ngn spelare på för free transfer, för att sedan köpa tillbaka den spelaren för £90m 2 år senare, vägra att sälja den spelaren för stora summor, för att sedan låta den spelaren lämna på free transfer igen.

Nejdu, det är nog bara Man Utd som klarar av detta i fotbollsvärlden.
Jag kan faktiskt hålla med om vansinnet i det hela, helt klart. Definitivt som jag inte anser Pogba vara den världsklasspelare som andra ser honom.
Citera
2021-10-26, 03:51
Medlem
goseigens avatar
Här kan man se det första målet och de andra. Mål nummer två är rena farsen.

https://www.youtube.com/watch?v=endVj1YlceU
Citera
2021-10-26, 06:55
Medlem
TilhelmWells avatar
Glöm Zidane, Conte, Ten Hag, Rogers m fl. De är inte kamikaze-piloter. Det finns inte en jävel med självbevarelsedrift som ens skulle villa nudda United med en pinne just nu. Jo, en person finns kvar som skulle kunna hjälpa Ole. Nej, inte Phealan (avgjorde FA-cupen 1990 i omspel), inte Carrick. Dessa två är idioter och är redan anställda med nya kontrakt. Det är bara Roy Keane kvar. Möjligtvis att Steve Bruce vågar stoppa huvudet i lejongapet. Nej, det är bara Roy Keane kvar som bryr sig, på allvar. På riktigt alltså. Han skulle kunna hjälpa Ole med det taktiska mellan försvar och mittfält. Träning, kost, motivation, moral m m. Roy Keane är den ende med pondus som fortfarande bryr sig. Gary Neville bryr sig, likaså Paul Scholes m fl, men de saknar pondus.

United ser dåligt tränade ut. Alla förutom Ronaldo.

United borde gå tillbaka till ett rakt 4-4-2 med två anfallare (typ Ronaldo/Cavani eller Cavani/Greenwood) som pressar försvarets bollhållare med två forwards och en till beroende på kant. Det är "the United way".

United under Glazers, sedan Ferguson gick i pension (men är ändå med och drar i tyglar), är ett skeppsvrak. Roy Keane måste komma in igen och ställa allt till rätta, vilket han fick göra så jävla ofta på planen som aktiv. Det finns ingen annan.
Senast redigerad av TilhelmWell 2021-10-26 kl. 06:58.
Citera
2021-10-26, 06:58
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Jag kan faktiskt hålla med om vansinnet i det hela, helt klart. Definitivt som jag inte anser Pogba vara den världsklasspelare som andra ser honom.
Ja, galet är det. Men det finns ju minst 10 liknande saker med United de sista par åren. 900m SEK för Maguire, 900 millar för Sancho, har en 37 år gammal Ronaldo på 5m i veckan. Och en massa världsklasspelare som totalfloppade och såg mediokra ut som bäst i Man Utd som tex di Maria, Lukaku och så vidare, men som sedan fick visa deras riktiga potential när de väl lämnade Man United till fördel för div storklubb med vinnarmentalitet.

Jag rankar Pogba som en av de bästa i hans position, men Pogba är helt enkelt bara för bra till att spela för en klubb som det Man United är numera. Tror att både Pogba och van de Beek kommer att glänsa i deras nästa klubb.
Citera
2021-10-26, 07:15
Medlem
Generalanderssons avatar
I kväll så är det alltså våran tur att spela match igen. Arsenal - Leeds hemma på Emirates. Ser verkligen fram emot den här matchen... Måste verkligen säga mig positivt överraskad över Ramsdale såhär långt, han har verkligen motbevisat kritikerna. Dessutom så har både White & Tavares visat sig att vara två supervärvningar, och ESR, Saka, Ödegaard och Tierney bara fortsätter att imponera mer och mer för varje match de spelar. Dock så har vi fortfarande problem med mittfältet och den defensiva biten, där måste vi förbättras.

Leeds ska inte underskattas, men jag förväntar att vi tar 3p på våran arena ikväll. Men jag har blandade känslor när det gäller resultatet, p g a att jag vill se Mikel fucking Arteta ut så snabbt som bara möjligt.

Anyway, i can’t wait for the game tonight
Citera
2021-10-26, 07:20
Medlem
Citat:
I kväll så är det alltså våran tur att spela match igen. Arsenal - Leeds hemma på Emirates. Ser verkligen fram emot den här matchen... Måste verkligen säga mig positivt överraskad över Ramsdale såhär långt, han har verkligen motbevisat kritikerna. Dessutom så har både White & Tavares visat sig att vara två supervärvningar, och ESR, Saka, Ödegaard och Tierney bara fortsätter att imponera mer och mer för varje match de spelar. Dock så har vi fortfarande problem med mittfältet och den defensiva biten, där måste vi förbättras.

Leeds ska inte underskattas, men jag förväntar att vi tar 3p på våran arena ikväll. Men jag har blandade känslor när det gäller resultatet, p g a att jag vill se Mikel fucking Arteta ut så snabbt som bara möjligt.

Anyway, i can’t wait for the game tonight
Det är väl cupkväll,så du förväntar dig ni går vidare,inte att ni tar 3 poäng.gör faktiskt jag med, Leeds ser ej bra ut,

Tycker det ser bättre och bättre ut i Arsenal,man kanske inte ska ge upp Arteta så fort.
Citera
2021-10-26, 07:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Glöm Zidane, Conte, Ten Hag, Rogers m fl. De är inte kamikaze-piloter. Det finns inte en jävel med självbevarelsedrift som ens skulle villa nudda United med en pinne just nu. Jo, en person finns kvar som skulle kunna hjälpa Ole. Nej, inte Phealan (avgjorde FA-cupen 1990 i omspel), inte Carrick. Dessa två är idioter och är redan anställda med nya kontrakt. Det är bara Roy Keane kvar. Möjligtvis att Steve Bruce vågar stoppa huvudet i lejongapet. Nej, det är bara Roy Keane kvar som bryr sig, på allvar. På riktigt alltså. Han skulle kunna hjälpa Ole med det taktiska mellan försvar och mittfält. Träning, kost, motivation, moral m m. Roy Keane är den ende med pondus som fortfarande bryr sig. Gary Neville bryr sig, likaså Paul Scholes m fl, men de saknar pondus.

United ser dåligt tränade ut. Alla förutom Ronaldo.

United borde gå tillbaka till ett rakt 4-4-2 med två anfallare (typ Ronaldo/Cavani eller Cavani/Greenwood) som pressar försvarets bollhållare med två forwards och en till beroende på kant. Det är "the United way".

United under Glazers, sedan Ferguson gick i pension (men är ändå med och drar i tyglar), är ett skeppsvrak. Roy Keane måste komma in igen och ställa allt till rätta, vilket han fick göra så jävla ofta på planen som aktiv. Det finns ingen annan.
Haha.... Du och din romantisering av Roy Keane, lol.

Vettetusan hur många ggr jag har frågat dig om varför du menar att Keane är det enda rätta valet för Man United, och jag har ännu inte fått ngt vettigt, förnuftigt eller logiskt svar av dig i den här frågan. Menar du på allvar att Keane är en bättre manager än vad Conte, Zidane, Rodgers och/eller Ten Hag är? Och att Keane vore ett bättre val som ev ny manager i Man United än vad antingen Conte, Rodgers, Zidane eller Ten Hag hade varit?
Citera
2021-10-26, 07:32
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Det är väl cupkväll,så du förväntar dig ni går vidare,inte att ni tar 3 poäng.gör faktiskt jag med, Leeds ser ej bra ut,

Tycker det ser bättre och bättre ut i Arsenal,man kanske inte ska ge upp Arteta så fort.
Ah, visst fasen är det ligacupen. Sorry, men jag har inte hunnit att dricka kaffe än.

Men jag har ändå delade känslor ang resultatet. Arteta är fortfarande fel man för jobbet, trots att vi har gjort det helt okej på sistone. Och ju fortare vi blir kvitt han, desto bättre.

Leeds har sett svajiga ut, men de ska ändå inte underskattas.
Citera
2021-10-26, 08:34
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:
Haha.... Du och din romantisering av Roy Keane, lol.

Vettetusan hur många ggr jag har frågat dig om varför du menar att Keane är det enda rätta valet för Man United, och jag har ännu inte fått ngt vettigt, förnuftigt eller logiskt svar av dig i den här frågan. Menar du på allvar att Keane är en bättre manager än vad Conte, Zidane, Rodgers och/eller Ten Hag är? Och att Keane vore ett bättre val som ev ny manager i Man United än vad antingen Conte, Rodgers, Zidane eller Ten Hag hade varit?

Jag har svarat flera gånger och historien har givit mig rätt varje gång vi haft den här diskussionen. Det är bara att läsa tillbaka här i tråden. Nu är läget så allvarligt att ingen utomstående skulle sätta sin karriär på spel för att ta över skeppsvraket, Manchester United FC. De enda som finns kvar är tidigare spelare som spottats på av Alex Ferguson, som lämnade Old Trafford ca 15-20 minuter innan slutet. Och Ole var Fergusons val vilket blev Glazers val. Hur tror du Roy Keane känner sig nu? Bedrövad eller förhoppningsfull?

Zidane, Conte, Ten Hag, Rodgers m fl kommer ALDRIG våga eller tacka ja att ta över dagens United. Har man en karriär i uppbyggnad så riskerar man inte allt för en "pipe dream". Det finns dock människor som skiter i risker, prestige, att göra bort sig m m. Dessa människor stavas "Roy Keane" och det finns bara en Roy Keane, som har pondus och fortfarande bryr sig. Bryan Robson och Eric Cantona har man ju inte hört ifrån på åratal. Då är det bara Roy Keane och Steve Bruce kvar.

United borde inte sparka Ole. Ole behöver hjälp av sina gamla lagkompisar som fortfarande har pondus och då finns bara Roy Keane och Steve Bruce kvar i gamet.
Citera
2021-10-26, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Större chans han hamnar i united än Arsenal, absolut,med det sagt tror jag inte de händer mitt i säsongen
https://www.fotbollskanalen.se/england/uppgifter-manchester-united-har-kontaktat-antonio-conte/?utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_cam paign=sporten

Blir United!
Forza conte!
Citera
2021-10-26, 09:19
Medlem
Citat:
Ja, galet är det. Men det finns ju minst 10 liknande saker med United de sista par åren. 900m SEK för Maguire, 900 millar för Sancho, har en 37 år gammal Ronaldo på 5m i veckan. Och en massa världsklasspelare som totalfloppade och såg mediokra ut som bäst i Man Utd som tex di Maria, Lukaku och så vidare, men som sedan fick visa deras riktiga potential när de väl lämnade Man United till fördel för div storklubb med vinnarmentalitet.

Jag rankar Pogba som en av de bästa i hans position, men Pogba är helt enkelt bara för bra till att spela för en klubb som det Man United är numera. Tror att både Pogba och van de Beek kommer att glänsa i deras nästa klubb.
Özil?

Ben White?

Pepe?

Floppar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här