2021-10-25, 23:17
Medlem
denna video är postad nyss https://streamable.com/ar8srb
Citera
2021-10-25, 23:19
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Nu har det gått flera dagar och inte ens flashbackdetektiverna har en blekaste aning vilka som är mördarna.

Säger inte det att dessa gängmedlemmar egentligen är väldigt ensamma och isolerade? Verkar ju inte vara någon som direkt känner dem eller har inblick i hur snacket går. Att vilja döda Einar lär ju inte komma som en blixt från klar himmel. Det måste ha snackats en hel del om det.

Min gissning är att mördarna är inhyrda från något gäng som på uppdrag avrättade Einar och att de för besväret fick 10.000 kr var.

Du är något på spåren. Enligt Fredrik Sjöhult är det relativt okända aktörer inblandade som agerar som inhyrda kontraktsmördare.

https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/einar-mordad-av-sicarios-darfor-ar-de-svara-att-ta/
Citera
2021-10-25, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Sluta kalla Einar för barn. Han var 19. I sthlm är många mördare inte ens myndiga.

En tonåring är ett barn. En nittonåring är ett barn, speciellt pojkar som utvecklas senare. Vet inte hur gammal du är, men att precis tagit studenten och ingen aning om vad livet väntar är ett barn. Bara så det är. Bara för man är myndig betyder det inte att man är vuxen?
Citera
2021-10-25, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duckyyy

Blir ganska klart att de umgicks alla tre mycket på senare tid för att göra en låt tillsammans
Citera
2021-10-25, 23:22
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duckyyy

Hoppas Einar är med annars riktigt smutsigt att promota sin egna musik
Citera
2021-10-25, 23:23
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Mordet kommer förmodligen att lösas, åtminstone polisiärt. Dessa killar har alltså valt att filma sig själva innan och efter skjutningen samt lagt ut det på sociala medier. Det säger mig att det är unga personer som förmodligen anser sig vara dem tuffaste killarna i världen efter det här, klart som fan de kommer att skryta om det. Speciellt när de är ute och festar, drar några linor och vill vara lite extra häftiga

Två filmer alltså? Har sett någon av dom. Kan du länka båda? Om det inte är det klippet som låg någonstans där det var ihopklippt kanske 1-3 videos där man letade efter information om det. Det var kanske samma personer i båda klippen men jag tyckte det såg ut som olika. I så fall har jag sett båda, men det kanske finns fler?

Ja, lägga ut på sociala medier har ju hänt vid tidigare mord. Men det är ju ofta unga som gör den typen av saker. Äldre brukar ju iallafall, oftast, ha något bättre omdöme sett till sånt. Det fanns ett klipp som jag tyvärr inte hittar just nu som var väldigt obehagligt. I första biten så ser man han som blev mördad på pizzerian i Rinkeby där han sitter i en bil och så spelas en raplåt som går ungefär "i'll put you in a body box". Som en instagram story ungefär. I nästa sekvens kommer samma klipp. Då är det Shaki, dvs mördaren, som sitter inne på själva pizzerian. Låten "i'll put you in a body box" spelas upp och så för han mobilen upp så att man ser ovanför huvudet och det som filmas är då platsen där han som blev mördad satt då han sköts ihjäl. Då ryser det fan i kroppen på en.
Citera
2021-10-25, 23:23
Bannlyst
Till er som spekulerar i motivbilder kring 112nar även kallat eynar, ainar eller Einar alternativt Nisse;

Sett den där pojken minst 150 gånger, sålde en jävla massa piller o skit, han tog allt på krita, han svalde allt ryckte det från min hand som jag hade sparat en hel vecka utan att fråga, sen gick han runt i centan med sin morakniv och hål i jeansskrevet o lekte skön.

Einar hade manboobs, vilket är feminint.

Einar hade ett spädbarns uppsyn, lite som när man lägger i LSD i en snygg tjejs cider på krogen.

Einar var ofta kaxig, lekte gangsta.

Einar sa han mörda folk, han rökte som en blobbfisk.

Nej det är patetiskt, när Einar kom in i en lägenhet med 20st iskalla antisociala knarkare, torpeder, gängmedlemmar och heroinister runt 30 års åldern så satte han på katten i trakten och mecka upp en hashjoint med 90% hash o tände inomhus utan att fråga.

Han sa aldrig förlåt. Det var bra att han dog. När jag torska så var det på grund av att Einar bögen hade tappat bensopiller mellan soffkuddarna som jag åkte dit för, sen så ville han inte ens betala min böter riktig svenne.

Bögpolisen krossa mitt usb med bitcoin wallet jag skulle varit miljonär om inte bögeinar tappa sitt bensopiller i soffspringan så polisen tog mina datorer etc. Det var ett rejält irriterande klantarse som sabba för många. Varför tror ni han betala? Det var inte bara beskydd, han var sämst på ens vara normal knarkare. Professionella knarkare torskar aldrig men Einar torskade sig själv och andra. Knasmagnet.
Senast redigerad av skedpinne 2021-10-25 kl. 23:29.
Citera
2021-10-25, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Vad heter han på insta nu?

@dumlee163 gick från typ 2000 följare till 10,5k på några timmar
Citera
2021-10-25, 23:28
Medlem
trillians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skedpinne
Till er som spekulerar i motivbilder kring 112nar även kallat eynar, ainar eller Einar alternativt Nisse;

Sett den där pojken minst 150 gånger, sålde en jävla massa piller o skit, han tog allt, han svalde allt, sen gick han runt i centan med sin morakniv och hål i jeansskrevet o lekte skön.

Einar hade manboobs, vilket är feminint.

Einar hade ett spädbarns uppsyn, lite som när man lägger i LSD i en snygg tjejs cider på krogen.

Einar var ofta kaxig, lekte gangsta.

Einar sa han mörda folk, han rökte som en blobbfisk.

Nej det är patetiskt, när Einar kom in i en lägenhet med 20st iskalla antisociala knarkare, torpeder, gängmedlemmar och heroinister runt 30 års åldern så satte han på katten i trakten och mecka upp en hashjoint med 90% hash o tände inomhus utan att fråga.

Han sa aldrig förlåt. Det var bra att han dog. När jag torska så var det på grund av att Einar bögen hade tappat bensopiller mellan soffkuddarna som jag åkte dit för, sen så ville han inte ens betala min böter riktig svenne.

Bögpolisen krossa mitt usb med bitcoin wallet jag skulle varit miljonär om inte bögeinar tappa sitt bensopiller i soffspringan så polisen tog mina datorer etc.

Kände du Einar? Träffat honom? Varför sådant hat?
Citera
2021-10-25, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Kan ju vara så enkelt att de blivit hotade. Antingen ge dem Einar eller själv bli dödade.
Knappast att adel eller dumle e rädda för nån

Dumle har redan pris på sitt huvud och många vill se han död ändå han rör sig som han vill o Adel han e G han backa inte heller för nån
Citera
2021-10-25, 23:32
Medlem
toblemonas avatar
Tror inte riktigt på att NG skulle ha planerat mordet på Havels bror. Han verkar inte riktigt ha spelat i den divisionen. Tror snarare han hade någon neuropsykiatrisk problematik, med eller utan formell diagnos, och drogs till gängmiljön som ett sätt att vara någon, men jag får intrycket att han inte blev fullt accepterad av de flesta. Hans försök att positionera sig i miljön ihop med hans bristande impulskontroll gjorde väl till slut att han fick fiender. Framgångarna som artist skapade väl avund dessutom. Det misslyckade utpressningsförsöket sved nog. Han hade pissat off tillräckligt många och tillräckligt högt upp i hierarkin för att vissa skulle vilja se honom död. Ihop med den kommande rättegången där han skulle vittna, även om han troligen skulle vägrat säga något, gjorde väl att tidpunkten var mogen för att gå till handling. Någon betalade för att Dumle skulle goa honom, och någon annan för att skjuta. Någon lär ha plockat upp dessa sicarios med bil på överenskommen plats. Om det var ghettokids skulle de inte kunnat tiga, utan börjat skryta. Därför tror jag att beställaren finns högt upp i hierarkin. Vem kände sig/sitt gäng blåst av NG?
Citera
2021-10-25, 23:33
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja någon förebild för barn får vi hoppas att E inte var.
Inte lämpligt alls med dessa destruktiva texter och livsstil.
Men mördad ska man ju inte behöva bli.

Självklart icke. När jag besökte platsen i helgen såg jag många svenska pojkar 7-10 år gamla med sina svenska pappor. Sorgligt att de älskar låtar som handlar om döligt våld och knarkande och gäng.

Det blir headshot om jag fucking riktar colten

Vi festade ganska hårt tills du sära på dina lår

Och jag kommer hålla i dig som jag håller i min gun, ey

Var Einar det var Bellmann eller Strindberg var på sin tid? Vem kommer Sverige att minnas på sikt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in