2021-10-25, 21:34
Medlem
maxatdunders avatar
Det är helt sjukt vad lite information om flyktvägar m.m man fått fram eller väljer att inte gå fram med!? Varför går man inte ut med flyktvägar så folk kan hjälpa till alá efterlyst? Börjar likna skandal igen med enorma polisresurser och ett ouppklarat mord igen som skett på allmän plats. Vi pratar inte en mörk stig i Norrland utan så centralt i huvudstaden det bara går och i staden med störst polisiär styrka. Har verkligen 2 MGM småsomalier fintat hela kåren eller vad är det som pågår?
Citera
2021-10-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Say0naraa
Inte många i branschen som var nära med Einar alls, han vart enbart utnyttjad av allt å alla. Ingen annan rappare har lika många samarbeten med okända rappare. Han försökte t.om kickstarta den irakiska våldtäktsmannens musikkarriär

Han var för Naiv tyvärr han borde flyttat till Dubai och skrivit låtar därifrån
Citera
2021-10-25, 21:36
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Om man kolla på den bilden som nya tider har (läser ej denna tidning men hamna där genom en Google sökning) då poliserna försöker hjälpa Einar, ser man en ansiktsreflektion av han högst upp på vänstersida på armen på den som fotar, eller vad är det för något?

Kan ju vara vad som helst. Förstår ju att du ser en rånarluva och två ögon, men nä. Dags att sluta fantisera
Citera
2021-10-25, 21:36
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Inte den blekaste, men jag tror att vi kan släppa Euro helt och hållet faktiskt.

Vad gör så att du kommer till denna slutsatsen?

Euro har en broder i ett gäng fientligt gentemot Einar.

Haval har skrytit om det i sina låtar.
Yasin har vänner som talar för mycket..
Enligt ryktet bett om att mordet ske i ett möte med en välkänd mördare från detta samma gäng.

Kan väl vara en match?

Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Man kan ju tycka det isåfall är konstigt att han behövde skriva ett brev till sin vän, om han nu har en mobil i cellen.

https://www.expressen.se/nyheter/krim/rapparens-brev-hota-p3-att-spela-mina-latar/

Nej, han sitter inte med en mobil på kåken som vissa påstår.

All beställning på mord och olaglig verksamhet sker inte i skriftform, är du säker att du borde syssla med sådana här ämnen?
Citera
2021-10-25, 21:37
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/mordarna-skot-minst-tio-skott-mot-einar--under-dodsjakten/

Någon med expressen premium som kan screenshotta och lägga upp någonstans?

Tack på förhand.
Citera
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skedpinne
Enligt uppgift ska Mekky vara inblandad, någon som kan bekräfta?

Verkar vara rykten än så länge.

Dani Jude styr hela Malmö och kan enkelt fixa nåt som fiskpinnar!

Är du seriös?
Mekys rättegång i spanien började förra veckan. Han greps i Dubai för ett år sedan knappt.
Dani Jude sitter med fulla restriktioner sedan minst 10 månader, har pågående rättegång.
Citera
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Det är helt sjukt vad lite information om flyktvägar m.m man fått fram eller väljer att inte gå fram med!? Varför går man inte ut med flyktvägar så folk kan hjälpa till alá efterlyst? Börjar likna skandal igen med enorma polisresurser och ett ouppklarat mord igen som skett på allmän plats. Vi pratar inte en mörk stig i Norrland utan så centralt i huvudstaden det bara går och i staden med störst polisiär styrka. Har verkligen 2 MGM småsomalier fintat hela kåren eller vad är det som pågår?

Också tänkt på det. Ett mord som sker så centralt och polis på plats så tidigt. Hur kan man inte ha lyckats bättre denna natt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonewolf163
Åkte förbi och kollade lite runt sjöstaden i helgen. Såg att det finns flertal kameror i butikerna vilket polisen säkerligen går genom idag.

Skulle nu skyttarna ta sig från sjöstaden va den närmaste vägen förbi Cirkle-K, antingen ner i tunneln eller Hammarbyvägen (Hammarby Fabriksväg) mot gullmars eller mot söder. Sen finns det alternativa vägar som mot Gustavsberg och mot Henriksdal. Alla dessa vägar har flertal kameror, bla vid trafikkorsingarna. Men jag tror att skyttarna har legat över hos någon i Sjöstaden för att senare knalla därifrån helt ostörda. Vore jag spanare skulle jag kolla kamera bilderna runt Skanstull, typ 7/23 butiker!

Sen när det gäller hela grejen har jag svårt att förstå en enkel sak? Hur visste skyttarna om att Einár va inne i cykelförrådet? Om dom redan inte hade fått tipset om att dom va där inne av nån "goare"!! Detta kommer att klaras upp väldigt snart är min tanke.

Denne dumle och den andra rapparen som överlevde är nog inblandade på någotvis, en ren tanke nu.

Plötsligt blir dumle vän med lillgrabben då han vet att han är grym på att rappa, dumle har gjort det tydligen tidigare i Blackeberg för nåt år sen, sen stänger han av sitt insta för allmänheten, och såg tidigare i tråden när en brud adda han skriver han "Hej Babe" ?? Han är helt genomrutten "goare" i mina ögon!

Tror att mördarna är från hh/dp , Annars vore det för tok fel om det va shotz/flg som lät dumle leva, men å andra sidan har ju dessa hyddmänniskor inga heder alls smutsen.

Jag tror som du att Adel och Dumle till 100 har något med Einars avrättning att göra!
Citera
2021-10-25, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder

Har dessa GM exempelvis sprungit förbi någon så vågar såklart inte denne träda fram i rädsla att själv åka på något.
Citera
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Kan ju vara vad som helst. Förstår ju att du ser en rånarluva och två ögon, men nä. Dags att sluta fantisera

Tänkte ansiktsgestalt ser ut som hans speciella örontoppar också. Jag hittar väll på bara, vill få det att se ut som något.
Citera
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Jag tror som du att Adel och Dumle till 100 har något med Einars avrättning att göra!

Kan ju vara så enkelt att de blivit hotade. Antingen ge dem Einar eller själv bli dödade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Vad gör så att du kommer till denna slutsatsen?

Euro har en broder i ett gäng fientligt gentemot Einar.

Haval har skrytit om det i sina låtar.
Yasin har vänner som talar för mycket..
Enligt ryktet bett om att mordet ske i ett möte med en välkänd mördare från detta samma gäng.

Kan väl vara en match?

Euro spåret låter långsökt imo, men vem vet. Jag spekulerar bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in