Citat:
Ursprungligen postat av
Richkid
Vi får inte höra något om Z.E? han var väl också där? i alla fall när någon blev huggen?
Kan ju vara så men den uppfattningen jag fått verkar det som att Einar och Z.E har avstånd, eller hade avstånd ifrån varandra.
Hur som helst tvivlar jag starkt på att Adel har något med saken att göra. Jag tror han är smartare än så och inte skulle riskera hela sitt bolag för en avrättning av ett barn. Det har visats tydligt både i sociala medier och låtar att han är otroligt nöjd med bolaget, tar fram nya artister och arbetar väldigt effektivt. Han är nog en av väldigt få rappar som hållt en låg profil igenom all drama och det känns som han har en fot inne och en ute. Han är inte bara sitt egna bolag, utan han hjälper dessutom andra att komma in i musikvärlden samtidigt som han gör musik på egen hand. Hela grejen att han skulle ha något med detta att göra känns bara skumt. Om han skulle ha det, då blir jag extremt besviken alltså… Finns så mycket talang och ett stark driv som inte borde förstöras, speciellt inte för ett planering av ett mord på en ung tonåring.