2021-10-25, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Du har trollat i varenda inlägg du gjort, tala inte ens om saken.

Jag har hittat mördaren, pekat ut flesta inblandade, gett beskrivning på mördaren i detalj.

Vad fan har du gjort för någonting då?
Jävla troll angrepp från ett vilset troll..

Skärpdig.
Skytten? Det är ju för fan två skyttar!
Citera
2021-10-25, 22:43
Medlem
Frickys avatar
Är det någon som vet om Einar fortsatte betala för skydd från Ali Khan familjen?

Vet att han betalade kort efter kidnappningen, sen är frågan om han fortsatte betala.
Citera
2021-10-25, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cleoxpatris
Men samtidigt, om Adel är med i HH och Einar var med i knivhuggningen av HH medlem. Skulle verkligen de då ”hänga” två veckor senare? Han borde väl varit väl medveten. Vilka var med honom den kvällen vid knivhuggningen? Tycker det känns konstigt att man gör ”illa” någon i en annan grupp och sedan umgås med varandra två veckor senare.

Känns som att det är något som inte stämmer när han vet hur dem krediterna fungerar? Eller?

Vi får inte höra något om Z.E? han var väl också där? i alla fall när någon blev huggen?
Citera
2021-10-25, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Hade porten varit olåst så kanske oddsen varit bättre att han hade lyckats fly..
Hur då? Han hade fastnat i trappen
Citera
2021-10-25, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Hur då? Han hade fastnat i trappen

Då hade ju märrarna kommit efter honom in i porten
Citera
2021-10-25, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Är det någon som vet om Einar fortsatte betala för skydd från Ali Khan familjen?

Vet att han betalade kort efter kidnappningen, sen är frågan om han fortsatte betala.
Nej det gjorde han inte, tror inte ens han betalade något till dem så de blev endast förargade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
Vi får inte höra något om Z.E? han var väl också där? i alla fall när någon blev huggen?

Kan ju vara så men den uppfattningen jag fått verkar det som att Einar och Z.E har avstånd, eller hade avstånd ifrån varandra.

Hur som helst tvivlar jag starkt på att Adel har något med saken att göra. Jag tror han är smartare än så och inte skulle riskera hela sitt bolag för en avrättning av ett barn. Det har visats tydligt både i sociala medier och låtar att han är otroligt nöjd med bolaget, tar fram nya artister och arbetar väldigt effektivt. Han är nog en av väldigt få rappar som hållt en låg profil igenom all drama och det känns som han har en fot inne och en ute. Han är inte bara sitt egna bolag, utan han hjälper dessutom andra att komma in i musikvärlden samtidigt som han gör musik på egen hand. Hela grejen att han skulle ha något med detta att göra känns bara skumt. Om han skulle ha det, då blir jag extremt besviken alltså… Finns så mycket talang och ett stark driv som inte borde förstöras, speciellt inte för ett planering av ett mord på en ung tonåring.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Mördaren är en av dom allra mest erfarna, tyvärr.

Kan släppa yngling spåret, skytten är mellan 19-27 år gammal.

Knappast!
Två unga "hundragubbar" som fått bra med cash, som vet att de är döda om de snackar.
Ingen erfaren skytt jagar o skjuter så många skott i ett bostadsområde där folk tittar ut efter typ tre skott.
De hade satt tre snabba och sen ett i skallen.
Citera
2021-10-25, 22:51
Medlem
Citat:
Kan ju vara så men den uppfattningen jag fått verkar det som att Einar och Z.E har avstånd, eller hade avstånd ifrån varandra.

Hur som helst tvivlar jag starkt på att Adel har något med saken att göra. Jag tror han är smartare än så och inte skulle riskera hela sitt bolag för en avrättning av ett barn. Det har visats tydligt både i sociala medier och låtar att han är otroligt nöjd med bolaget, tar fram nya artister och arbetar väldigt effektivt. Han är nog en av väldigt få rappar som hållt en låg profil igenom all drama och det känns som han har en fot inne och en ute. Han är inte bara sitt egna bolag, utan han hjälper dessutom andra att komma in i musikvärlden samtidigt som han gör musik på egen hand. Hela grejen att han skulle ha något med detta att göra känns bara skumt. Om han skulle ha det, då blir jag extremt besviken alltså… Finns så mycket talang och ett stark driv som inte borde förstöras, speciellt inte för ett planering av ett mord på en ung tonåring.

Nej, det har varit problem mellan Z.E, Adel och Dre Low.
de frös typ ut honom i industrin, så jag undrar då hur började de umgås igen?
Citera
2021-10-25, 22:53
Medlem
Mordet kommer förmodligen att lösas, åtminstone polisiärt. Dessa killar har alltså valt att filma sig själva innan och efter skjutningen samt lagt ut det på sociala medier. Det säger mig att det är unga personer som förmodligen anser sig vara dem tuffaste killarna i världen efter det här, klart som fan de kommer att skryta om det. Speciellt när de är ute och festar, drar några linor och vill vara lite extra häftiga
Citera
2021-10-25, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Aktergatan 23

Från aktergatan 23 till hammarbybacken är väl knappt 400 meter.

Vill man lämna just det området så fort som möjligt gör man det via hammarbyfabriksväg till området nedanför hammarbybacken och sen är man inne på skogsvägar.
Citera
2021-10-25, 22:54
Medlem
Citat:
Men samtidigt, om Adel är med i HH och Einar var med i knivhuggningen av HH medlem. Skulle verkligen de då ”hänga” två veckor senare? Han borde väl varit väl medveten. Vilka var med honom den kvällen vid knivhuggningen? Tycker det känns konstigt att man gör ”illa” någon i en annan grupp och sedan umgås med varandra två veckor senare.

Känns som att det är något som inte stämmer när han vet hur dem krediterna fungerar? Eller?

Alltså det är en tredje person, dvs vare sig nisse eller Adel som huggit L. Sen om det stämmer att Nisse var orsaken till bråket och det började skära sig mellan dom så har kanske Rapisten och Adel låtsats leka hans vänner.

Nisse redan i desperat situation när västeråsfolket åkte in hade kanske inte så många vägar ut än att lita på Adel. Han är ju tight han oxå med Västerås folket.

Dom har således vaggat in han i falsk säkerhet... Typ bett rapisten göra musik med han osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in