2021-10-25, 20:31
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toblemona
Sadik är ju skallig med smalt huvud och smal mustasch. Är han ute?

Nu talar äntligen någon någonting vettigt, finns det bild på eventuell gärningsman?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan123
Alexandra (flickvännen) är väl i Amsterdam?

Ja hon var det, men flög säkerligen hem ASAP

https://vm.tiktok.com/ZM8fhh3Rb/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
"Internt har poliser döpt de unga skyttarna i Stockholms gängkrig till ”sicarios” – unga män som söker kontrakt med uppdrag att mörda mot betalning.

Efter att Nils ”Einár” Grönberg sköts ihjäl pekar mycket på att det handlar om ett nytt misstänkt kontraktsmord."

- Expressen

Så blir det när mord i dessa kretsar i praktiken är avkriminaliserat. Polisen duger inte till att klara upp dem. Man var på plats 2-3min efter att han skjutits. Ponera att det var RIKTIGT snabba gärningsmän som han springa 500m och man lyckades ändå inte fånga dem. Säger väl allt. Över 200 ouppklarade mord bara i Stockholm
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Einar ingick i kretsen för den vänsterintellektuella eliten.

Spelat på Dramaten, mamma var skådis, en svenneballe som var wigger. Han var en av dem.

Aha, då förstår man bättre. Men kan tänka mig att många invandrare kommer bli synnerligen upprörda över detta.
Citera
2021-10-25, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Vem filmar? Någon mer vet ju tydligen var dom var om detta är samma kväll

Har sett en video som Nisse filmar från samma ställe med samma umgänge. Då syns Z.E sitta på platsen bredvid honom, alltså är det Z.E som filmar i den videon Dumle laddade upp idag
Citera
2021-10-25, 20:33
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Vem filmar? Någon mer vet ju tydligen var dom var om detta är samma kväll

Det var 4 andra i det klippet, vilken restaurang är det här?
Citera
2021-10-25, 20:33
Medlem
toblemonas avatar
Men är det en skyddsväst killen till höger i videon (Adel?) har på sig? Brukade han ha det eller visste han något?
Citera
2021-10-25, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Aha, då förstår man bättre. Men kan tänka mig att många invandrare kommer bli synnerligen upprörda över detta.

Med all rätt.

Deras söners blod flyter på gatorna.

Vilken mor vill se sin son bli gangster och dö i en blodpöl på gatan.

Regeringen vägrar ta tag i detta och det är rasism. På riktigt.
Citera
2021-10-25, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Det är Dumle som filmar detta.

Spontant så tror jag Dumle tror han är "smart" som lägger upp detta, i hopp om att folk ska tro att han inte har något att dölja.

Tror ni @vcbarre och dumle ligger bakom hans avrättning? Jag tror starkt att dumle och adel lurade ut honom och han fick betala priset för han litade för mycket på fel folk
Citera
2021-10-25, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Så blir det när mord i dessa kretsar i praktiken är avkriminaliserat. Polisen duger inte till att klara upp dem. Man var på plats 2-3min efter att han skjutits. Ponera att det var RIKTIGT snabba gärningsmän som han springa 500m och man lyckades ändå inte fånga dem. Säger väl allt. Över 200 ouppklarade mord bara i Stockholm

Får en osökt att tänka på vad Bert Karlsson sa om 17 mord för året i Sthlm, ett mord uppklarat så här långt

Nån får korrigera om siffrorna felar men ration uppklarade fall ser ut ungefär så
Citera
Medlem
Hade danska LTF någonting emot Einar? De är allierade med DP.
Citera
Medlem
toblemonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Nu talar äntligen någon någonting vettigt, finns det bild på eventuell gärningsman?
Den här artikeln har bild på JS. Om någon vet hur den trolige mördaren såg ut och vill jämföra? https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/jaffar-byn-jag-har-varit-pa-fler-begravningar-an-fodelsedagsfester/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in