2021-10-25, 20:19
Medlem
Frickys avatar
Dumle laddar upp en video tillsammans med Einar för 12-timmar sedan.

Länk till videoklippet: https://streamable.com/bh1okd

Man ser här Einar tillsammans med Adel, en frekvens där man får se Einar låtsas hålla upp ett vapen. Man ser att det är mörkt utomhus, så förmodligen är detta bara några få timmar innan han blev skjuten.

Jag tycker allt kring Dumles agerande efter denna tragiska händelse känns rätt skumt.

Tog mig bara några sekunder till att få följa hans Instagram konto. Känns som han mer än gärna utnyttjar Einars död till fullo.
Citera
2021-10-25, 20:19
Medlem
Har media blivit nazister? Så mycket har det aldrig skrivits när en gängkriminell invandrare blivit skjuten.
Citera
2021-10-25, 20:22
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Har media blivit nazister? Så mycket har det aldrig skrivits när en gängkriminell invandrare blivit skjuten.

Kanske för att de var nobodys.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
nej helt lagligt att bära men polisen brukar ta dom från kriminella av olika skäl

På vilken laggrund?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky

Man ser här Einar tillsammans med Adel, en frekvens där man får se Einar låtsas hålla upp ett vapen. Man ser att det är mörkt utomhus, så förmodligen är detta bara några få timmar innan han blev skjuten.

Jag tycker allt kring Dumles agerande efter denna tragiska händelse känns rätt skumt.

Tog mig bara några sekunder till att få följa hans Instagram konto. Känns som han mer än gärna utnyttjar Einars död till fullo.

Haha, man kan fråga sig där hur många av dom i det rummet som vet vad som kommas skall.

Sen undrar man varför Dumle exempelvis är så aktiv, försöker man få ryggen fri och visa att man bryr sig?
Citera
2021-10-25, 20:23
Medlem
pukkas avatar
"Internt har poliser döpt de unga skyttarna i Stockholms gängkrig till ”sicarios” – unga män som söker kontrakt med uppdrag att mörda mot betalning.

Efter att Nils ”Einár” Grönberg sköts ihjäl pekar mycket på att det handlar om ett nytt misstänkt kontraktsmord."

- Expressen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MZW
Nej, finns inget förbud mot det.

I det här fallet sköt man Einar i huvudet, ansiktet för att vara specifikt, så det hade kvittat.

Hur kan då polisen ta dem i beslag?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
På vilken laggrund?

Här finns beslut från Riksdagen:

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/motion/forbud-mot-skyddsvastar_H502123
Citera
2021-10-25, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Hur kan då polisen ta dem i beslag?

Just det vet jag inget om. Vill du bära privat är det okej och fullt lagligt. Det andra nämnde någon annan användare.
Citera
2021-10-25, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky

Vem filmar? Någon mer vet ju tydligen var dom var om detta är samma kväll
Citera
2021-10-25, 20:29
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Vem filmar? Någon mer vet ju tydligen var dom var om detta är samma kväll
Det är Dumle som filmar detta.

Spontant så tror jag Dumle tror han är "smart" som lägger upp detta, i hopp om att folk ska tro att han inte har något att dölja.
Citera
2021-10-25, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av censuria

Einar ingick i kretsen för den vänsterintellektuella eliten.

Spelat på Dramaten, mamma var skådis, en svenneballe som var wigger. Han var en av dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in