Citat:
Ursprungligen postat av
hyag
Jag håller fullständigt med dig här! Filmer ska man se i ordning! Och det är därför jag hela tiden frågar, när det kommer till film och serier så är jag en perfektionistisk autist som måste veta exakta ordningen.
Säg att du skulle se ett hannibal lecter marathon skulle du verkligen gått efter den listan du nu ger? Och hur kan den vara kronologisk? silence of the lambs borde ju vara först uppe på listan och sen 2001 osv osv
Om du känner att du måste veta ordningen så är bästa tipset att kolla upp filmerna på egen hand på en filmsajt, istället för att hela tiden fråga genom att starta idiotiska trådar stup i kvarten som du gjort dom senaste veckorna, där du bara bevisar att du inte verkar veta vad du själv tycker om nånting, för att sekunden senare veta exakt hur du vill ha det, samtidigt som du inte verka förstår skriven text.
När du håller på som du gör nu så är risken stor att vissa gör antagandet att du medvetet postar meningslöst trams för att skapa legitimitet åt ett nyregistrerat trollkonto.