Citat:
Ursprungligen postat av
WWH
Ingen politiker men någon funktion mellan öronen kommer att genomföra en återvandring, samhällets skulle falla ihop direkt.
- sjukvården
- kollektivtrafiken
- 50 % av alla restauranger
bara för att nämna 3 saker som kommer krascha
Vad är det för skitsnack. När jag växte upp fanns det knappt invandrare i Sverige och Sverige fungerade fan så mycket bättre än det gör nu. Sverige klarar sig alldeles utmärkt utan invandrare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gul-groda
Att ta tillbaka invandrarnas medborgarskap och tvinga dem att åka tillbaka till de länder de kom ifrån kommer inget annat parti än SD någonsin att gå med på. Det är en uppenbart rasistisk och extremt inhuman politik som skulle innebära politiskt självmord för en sjuklöverpolitiker att försvara.
Skitsnack. 90% av svenskarna är emot invandringen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gul-groda
Har man svenskt medborgarskap så är man dock ingen utlänning. Då räknas man som svensk i samma grad som övriga infödda svenskar.
Bara för att medborgarskap delats ut på falska grunder av aktivister och invandrare som fullständigt huvudlöst tillåtits arbeta på migrationsverket och besluta i dessa frågor i decennier så betyder inte det att begångna fel inte kan eller ska rättas till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Elenberg
Noll chans. SD styrs av samma personer som ligger bakom massinvandringen.
+1. Men det får bli en ögonöppnare för svenska folket och eventuellt kanske det leder till revolution.
Citat:
Ursprungligen postat av
oyto
Moderater saknar själ och principer och kommer backa det SD kräver och väljarna vill.
Korrekt ord är för övrigt biståndsåtervandring. Det handlar om att hjälpa både individer och mottagarländer, samtidigt som svenskt utanförskap minskar.
Vilka galningar argumenterar mot att det är bra att med riktad, uthållig politik hjälpa människor att integreras där de kan bidra bäst till samhället? Varifrån kommer tankefigurerna om att det inte går att leva bra liv i Afrika eller Mellanöstern?
Jag är för att vi eventuellt inledningsvis betalar oss fria för att bli av med folk, men det ska vara symboliska belopp. 500.000 till person och 500.000 till mottagarlandet per person är komplett huvudlöst. Vilket land kan jag sticka till, bete mig som ett svin, begå våldsbrott och sedan bli hemskickad med så mycket pengar att jag blir ekonomiskt oberoende resten av livet? Det måste ju vara någon sans. Ge dem MAX motsvarande 3-6 månadslöner i deras egen valuta. Varför i helvete ska svenska folket betala med skatter eller minskad välfärd för att förrädare gjort det möjligt för opportunister att ta sig hit.