Citat:
Ursprungligen postat av
prdtr
De första att återvända är de som inte kommit in i samhället. Och eftersom dessa grupper utnyttjar sjukvården i mycket högre utsträckning än svenskar, så kommer vi inte behöva lika många migranter inom sjukvården, som då får möjlighet att återvända hem. Vilket i sin tur frigör fler migranter att åka hem.
Vem bryr sig om dina restauranger när det skjuts och detoneras varje dag? Jag är beredd att offra majoriteten av utländska restauranger för att slippa migrerad kriminalitet och kriminella klaner.
Precis, det är detta som många liberaler inte fattar. De tror att så länge bostadspriserna går upp och det finns många restauranger och städbolag att välja på så är folket nöjda. Som om det enda man lever för är att äta ute ungefär.
Jag äter ute minst en gång i veckan, åker rätt mycket taxi, har städhjälp, gjort mycket pengar på börsen etc. Jag är villig att byta bort allt det om majoriteten av alla MENA-invandrare återvandrade och det är många konservativa som känner precis på samma sätt.
Dessutom skulle ju inte alla invandrare kastas ut. De som driver restauranger och företag lagligt, sköter sig och är assimilerade är välkomna att fortsätta driva restaurangerna och tack vare den bättre ekonomin som skulle uppstå utan alla parasiter och kriminalitet skulle fler ha råd att äta ute.
Kort och gott, man behöver inte mångkultur för att ha ett bra restaurangutbud.