2021-10-24, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingHiss
Tycker hon kan bekosta sig en anusblekning. Annars helt ok kropp. Slank och späd men rätt formlös.

Ingen vacker fitta direkt. Dessutom gick hon väl över till att bli svartingmadrass? Nej den där är inte mycket att sukta efter
2021-10-24, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Du vet inte om hon lagt ut bilderna själv. Du antar och det sprudlar av hat. Därför sätter du hatstämpeln. Jag tror att du hatar dig själv.

Hon har i vilket fall som helst tryckt upp fingrar i röven och tagit bilder. Det är riktigt sjukt i min värld.

Analsex är väldigt vanligt så det är inte så extremt som du tror. Antar att du är djupt religiös eller pryd och kanske är det bättre att du läser Bamse istället för denna tråd? Lycka till!
2021-10-24, 22:33
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Ingen vacker fitta direkt. Dessutom gick hon väl över till att bli svartingmadrass? Nej den där är inte mycket att sukta efter
Vad är fel på fittan? Man ser ju bara halva fittan på bilderna!
2021-10-24, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Analsex är väldigt vanligt så det är inte så extremt som du tror. Antar att du är djupt religiös eller pryd och kanske är det bättre att du läser Bamse istället för denna tråd? Lycka till!

Din smutsiga sodomit!
Inget snack om saken att detta är en äkta läcka. Annars skulle hon aldrig förnedrat sig med sodomi-bilderna.
Vilken slampa!
2021-10-24, 22:38
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Så du tror att hon lagt ut dom själv? Dom som spridit bilderna från början och fortsätter göra det är dom stora bovarna. Det är inga konstiga bilder, fler än du tror gör säkert så för sin partner för att dom båda vill det. Att exponera en ung tjej så här och tycka det är ok för att hon är kändis är så djävla vidrigt och egotrippat. Äckel som skriver här att de ska masturbera till bilderna, fy fan vilka sjuka människor det finns.
Jag känner mig inte upprörd över bilderna, jag är mest förbannad över att någon spridit dem, någon som troligtvis svikit hennes förtroende och vill henne illa.
Nej, jag är inte feminist.
Citat:
Ursprungligen postat av G.a.n.y.m.e.d.e.s
inside
Tror även jag.
Senast redigerad av Knut-Anne 2021-10-24 kl. 22:48.
2021-10-24, 22:39
Medlem
Några bilder är ok, minns när hon var med i ett program och träffade Mauri, hon hade färgat håret rött och verkade så glad under deras middag. Då tyckte jag hon var riktigt fin, vet ifan vad som hände på vägen. Alltså hon är ju inte ful men då och nu är stor skillnad.
Och fingrarna i röven var inte direkt trevligt!
2021-10-24, 22:57
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelIsland
Årets julkort går till zara Larsson. Kortet ska prydas av avsändarens rövhål med butplugg i!
årets julkort (nsfw)
2021-10-24, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Tror att det var hennes dåvarande ex. som var det.
De bilderna har troligtvis tagits av honom.

Kvittar det är hon som tar den i röven, stoppar fingrar i röven, och har buttplug i röven och ler.
2021-10-24, 23:20
Medlem
Knut-Annes avatar
Nu har jag kollat igen, jag tror att de grövsta är fake.
Varför?
Det finns inget mellanting, lite blyga bilder på bara bröst och två fingrar i rumpan, där i mellan intet.
2021-10-24, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Hur tog en sådan bild på sig själv?
Tog hon också bilden med en kuk i sig och en stjärtplugg?
Nej det var hennes kille.

Edit;
Tror att han tjatade till sig den.
Du har aldrig hört om en kamera timer?
Man kan placera kameran på ett bord, välja typ 3 sek, 10 sek..

Så mycket möjligt att hon satt kameran på 10 sekunder, tryckt in fingrarna i sitt smutsiga rövhål och tagit ett kort. Tjejen har ingen självrespekt kvar, den tappade hon för länge sedan. Tragisk människa..
2021-10-24, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelIsland
Din smutsiga sodomit!
Inget snack om saken att detta är en äkta läcka. Annars skulle hon aldrig förnedrat sig med sodomi-bilderna.
Vilken slampa!

Orkar inte med sånna som du tyvärr. Äkta läcka? Det hoppas du på va?
2021-10-24, 23:40
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
fingrarna i sitt smutsiga rövhål och tagit ett kort. Tjejen har ingen självrespekt kvar, den tappade hon för länge sedan. Tragisk människa..

Du får det att låta värre än vad det egentligen är. Skulle tippa på att 9 av 10 som är över 25 år någon gång har haft ett finger eller två i sitt rövhål, kille som tjej.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in