Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Det är realiteten. Zersetzung var uppbyggt på sådan viss att göra samhället till ett vapen mot de som öppet klagar om att de är utsatta för statliga påverkansoperationer á la Zersetzung.
Däremot tror jag att syftet här är mycket ondare & seriösa än att bara ge sig på ett fåtal individer. I mitt fall är det öppet & de som deltar verkar tro att det har med psykologi att göra alternativt med religion/spiritualitet. Hur som helst förstör det ens liv vilket ingen kan förneka som känner mig - & ändå tiger de vilket är hjärte- & själskrossande!!!!!
Alternativt är min familj 100% med på "kultens" sida & agenda vilket blir allt mer uppenbart. Kulten som de tror att de arbetar med är en front för någon säkerhetsliknande grupp som har resurser att utföra Zersetzung-liknande förföljelse.
Det är ingen tvekan att du är utsatt för gang stalking och hör vissa saker. Tycker dock inte det ska behöva koncertreras till en specifik grupp.
Oavsett om du söker efter autonoma, motorcykelnazister, Antifa, securitasvakter, socialdemokrater, scientologer, leberaler, yrkeskriminella, horor eller gud vet vad så kommer du hitta dessa.
Det finns inte heller någon bakomliggande sekt förutom svenska staten och dess internationella sammarbetspartners nätverk.
Möjligen kommer du hitta olika fallanger baserade på din mål grupp du söker efter men jag skulle undvika tänka på nätverket som en stor familj. Tvärtom finns nog enorma spänningar där de är för många på för liten yta.
På glesbyggd kan jag tänka mig att de agerar som en inavlad sekt men i mitten av Stockholm skulle jag kunna tänka mig att de börjar spionera på varandra via deras egna kommunikationskanaler och att de försöker påverka varandra med samma metoder som oss.
Sedan så är ju mätverkspersoner inbördes inte särskilt pålitliga då de anser sig stå över lagarna och de inte är särskilt utredningsbara så jag skulle kunna tro att de undviker ge varandra lån eller ens ha med varandra att göra i stort.
Möjligtvis kommer nyrekryterade eller de med geografiska begränsningar vara naiva samt följa deras föreskrivna regler och reglemente till punkt samt allmänt vara rädda för huvud Kontoret. De äldre medlemmar a tror jag skiter i allt, även otillåten kontakt och när de blir uppringda av centralen så säger de bara att de bara skojade med varandra och liknande.
Beträffande dina släktingar så bry dig inte. Hör du dem skarpt i ett rum bredvid säga saker som du gjort online eller du sett dem skarpt pilla nätverkets app i sina telefoner så har du ju det bekräftat. Deras medlemskap är dock inget du kan använda dig av.
Att skriva zerzeitsung får dig att inte se riktigt klok ut om du inte skriver de exakta betydelsen varenda gång du använder det. Nu talar jag om hur nätverket i omgivningen hela tiden ser det ni skriver.
Skriver du något så skriver du för dubbel publik då mobilen och hemdatorn är hackade för att aktiviteterna där ska gå ut live inför din omgivning.