2021-10-24, 16:49
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Sossarna är ett parti i förfall, hemsk tanke om Maggan vill ha in Zara som någon minister.

Snart kommer maggans bilder att läcka. När hon står med piska och gagball på steffe.
Kommer att dra massor av feministröster.

Förövrigt tror jag faktiskt att zaras bilder läckts planerat. För image.
2021-10-24, 16:57
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Om en tjej hade skickat en såndär rövhåls bild till mig hade jag sagt, eeh du är en hora... försvinn

Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Dessa bilder var lika äckliga som hennes åsikter.

Och ni båda har alltså klickat er in på en länk som ni vet kommer att innehålla nakenbilder på Zara Larsson som hon inte har samtyckt till att lägga ut. Varför i helvete har ni gjort det?
2021-10-24, 17:06
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Tror inte en tjej kan vara mer ointresserad och avtänd än hon är i det klippet. En tjej som skrattar medan du har sex är som sista dödsstöten om du är i ett förhållande, det är total respektlöshet. Att hon dessutom sjunger 'my little baby' med negern liggandes på henne efteråt som om han vore ett barn i sin mammas famn förminskar honom till 0. Jag tror ärligt talat hon har väldigt svårt att finna en man som får henne att känna sig feminin. Urtypen av tjej som behöver en kille som misshandlar henne, manipulerar henne och trycker ner henne psykiskt. Verkligen spöar skiten ur henne. Minus miljonerna. Låter sjukt, men hon njuter säkert innerst inne av att läsa all skit hon får här. Känna sig som en smutsig hora och bli bestraffad, säkert hennes grej egentligen.
Vem är negern som knullar henne?
2021-10-24, 17:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Tror jag inte en sekund på. Detta skadar inte Zara Larssons varumärke.
Nä, det kommer det inte och jag kommer fortsätta nynna till "Look what you´ve done" i bilen, utan* att tänka en sekund på vad jag nyss sett. För henne är det såklart pinsamt och allmänt jobbigt att något så privat och intimt läckt, men det är ju såhär det ser ut för folk, inte minst för hennes primära målgrupp (där många dessutom hotas med att bilder skall läckas)...

Edit: *ångrar mig, jag kommer nog, initialt, tänka ganska exakt en sekund på vad jag sett, innan jag nynnar vidare
2021-10-24, 17:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nä, det kommer det inte och jag kommer fortsätta nynna till "Look what you´ve done" i bilen, utan* att tänka en sekund på vad jag nyss sett. För henne är det såklart pinsamt och allmänt jobbigt att något så privat och intimt läckt, men det är ju såhär det ser ut för folk, inte minst för hennes primära målgrupp (där många dessutom hotas med att bilder skall läckas)...

Edit: *ångrar mig, jag kommer nog, initialt, tänka ganska exakt en sekund på vad jag sett, innan jag nynnar vidare

Exakt.
2021-10-24, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Kallar du rikskändisen Zara för ”någon”? Snacka om att medvetet tvinga sig själv att inte förstå problemet. Varför kan inte såna som du bara hålla käften om ni ändå inte har något vettigt att tillföra?

Nej. Hon är verkligen ingen.
2021-10-24, 17:24
Medlem
Knut-Annes avatar
Om det nu verkligen är hennes bilder, misstänker jag pojkvännen eller något x, det brukar vara så.
Tror inte heller på någon större skada för karriären, vad skall folk klaga på?
- Jag lyckades, leta reda på bilderna och har nu tittat på dem, hon borde skämmas!
- Gjorde du? Du borde skämmas!
2021-10-24, 17:27
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Varför översvämmas tråden av killar (?) som gnäller över att bilderna är "äckliga".?

Är ni gay eller ? Eller är det bara för ni hatar henne så mycket som ni skriver så? Uppriktig fråga.

Hon ser inte speciellt vacker ut på de flesta bilderna, osminkad och alldaglig. Rövhålet ser inte så fräscht ut om man jämför vad som kan beskådas på internet. Hon borde fixat håret, sminkat sig och sett till att ha lite bättre ljus så hade bilderna nog blivit bättre.
2021-10-24, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Om det nu verkligen är hennes bilder, misstänker jag pojkvännen eller något x, det brukar vara så.
Tror inte heller på någon större skada för karriären, vad skall folk klaga på?
- Jag lyckades, leta reda på bilderna och har nu tittat på dem, hon borde skämmas!
- Gjorde du? Du borde skämmas!
Det är utan tvekan ZL på bilderna och i filmen. Hon var i bråk med Brian Whittaker, hennes ex, så det skulle kunna vara han som läckt.
2021-10-24, 17:31
Medlem
Hennes pappa borde omyndigförklara tjejen innan det går åt h-e.
2021-10-24, 17:33
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loooogi
Hennes pappa borde omyndigförklara tjejen innan det går åt h-e.

Ho ho, det tror du går va? Detta är inte USA. Man har rätt att bete sig hur man vill som vuxen och det är inget föräldrar kan göra ett smack åt.
2021-10-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Vem är negern som knullar henne?
Det ser ut att vara hennes ex Brian Whittaker. Kolla bilden i länken nedan så ser du att han har kort blekt krulligt hår, precis som han i filmen.

https://nyheter24.se/noje/918260-zar...nns-ingen-vibe

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in