2021-10-24, 15:33
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
På vilket sett anser du att det har med tråden att göra?

Det handlar om Spöken, det vill säga vad som sker efter döden inträffat.

På vilket sett anser du att det är rimligt med Bevis förfrågan och annat snuskigt beteende på en paranormal del av forumet?
Citera
2021-10-24, 15:34
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Varenda sekund dör en person i världen som har en chans att ta studenten av livet och leva för all evighet i gemenskap med Gud.

Det är full trafik...

Men djur har ingen själ som Gud har skapat, utan är endast av kött och blod ingenting annat.

Har verkligen svårt att förstå tron på spöken och monster. Någon kan väl förklara?
Citera
2021-10-24, 15:36
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:

Har verkligen svårt att förstå tron på spöken och monster. Någon kan väl förklara?

Det handlar om spöken, tråden handlar om spöken..

Så länge du blandar dig med vetenskap finns det ingenting paranormalt eller religiöst för dig.

En vingklippt kan inte lära sig att flyga igen.
Citera
2021-10-24, 15:37
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Varenda sekund dör en person i världen som har en chans att ta studenten av livet och leva för all evighet i gemenskap med Gud.

Det är full trafik...

Men djur har ingen själ som Gud har skapat, utan är endast av kött och blod ingenting annat.
Naee finns inget som lever för evigt. Djur skapas av andra djur, precis som människor skapas av andra människor. Av föräldrarna.
Ja kött och blod är innehållet i människor och djur som är avlade och lever så länge det går tills sjukdomar eller ålder inträffar, då blir det död och man hamnar en bit ner i marken och inte uppåt, inte blir spöken eller något det blir till jord till slut, och blir bortglömd så småningom. Ja då är jag klar med mina frågor hejs.
Citera
2021-10-24, 15:37
Medlem
constants avatar
Citat:
Det handlar om Spöken, det vill säga vad som sker efter döden inträffat.

På vilket sett anser du att det är rimligt med Bevis förfrågan och annat snuskigt beteende på en paranormal del av forumet?
Det är vä väldigt rimmigt att begära evidens Varför anser du att det är konstigt?

Brukar ni föredra rena fantasier i er värld?-
Citera
2021-10-24, 15:38
Medlem
constants avatar
Citat:
Det handlar om spöken, tråden handlar om spöken..

Så länge du blandar dig med vetenskap finns det ingenting paranormalt eller religiöst för dig.

En vingklippt kan inte lära sig att flyga igen.
Får jag inte ifrågasätta för att det handlar om dina fantasier?
Citera
2021-10-24, 15:41
Medlem
constants avatar
Det är väl rimligt att begära evidens Varför anser du att det är konstigt?

Brukar ni föredra rena fantasier i er värld?
Citera
2021-10-24, 15:41
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Naee finns inget som lever för evigt. Djur skapas av andra djur, precis som människor skapas av andra människor. Av föräldrarna.
Ja kött och blod är innehållet i människor och djur som är avlade och lever så länge det går tills sjukdomar eller ålder inträffar, då blir det död och man hamnar en bit ner i marken och inte uppåt, inte blir spöken eller något det blir till jord till slut, och blir bortglömd så småningom. Ja då är jag klar med mina frågor hejs.

Citat:
Det är vä väldigt rimmigt att begära evidens Varför anser du att det är konstigt?

Brukar ni föredra rena fantasier i er värld?-

Citat:
Får jag inte ifrågasätta för att det handlar om dina fantasier?

Ni får nog vända er till någon annan, i min värld kastar man inte pärlor på svinen...

Gör ni inlägg med slut texten,
Herr kungliga majestät..

Och talar till mig med min rätta titel så kanske ändrar mig och svarar er.

Finns ingen Guds tjänare för någon som förnekar Gud.
Citera
2021-10-24, 15:45
Medlem
constants avatar
Citat:
Ni får nog vända er till någon annan, i min värld kastar man inte pärlor på svinen...

Gör ni inlägg med slut texten,
Herr kungliga majestät..

Och talar till mig med min rätta titel så kanske ändrar mig och svarar er.
Det saknas helt vettiga evidens för spöken,, monster eller spindlar med superkrafter.

Det är verkligen jättetråkigt du du inte kan ta till dig det.
Senast redigerad av constant 2021-10-24 kl. 15:47.
Citera
2021-10-24, 16:20
Medlem
Citat:
Var inte oroad..

Den som dödar er får komma in i himmelriket med en extra förmögenhet men platsar gör ni verkligen inte det kan du skriva upp någonstans..

Det finns inga idol dyrkande vetenskapsmänniskor i himmelriket, platsade inte in bland kärleksfulla människor.

Jag kan bara göra dåliga saker gentemot dig, finns ingenting positivt jag kan bidra med när det kommer till din själ och ödesbestämda livstid.

Det låter väääldigt mysko att någon som påstår sig vara utvald av Gud uttrycker sig så som du gör, snarare som du vore involverad med den mörka sidan av myntet istället.
Att folk inte tror på något de aldrig upplevt och kräver bevis är ingen dödssynd, är väl snarare ganska självklart, något man kan tycka att någon som påstår sig vara särskilt andligt uppvaknad borde ha överseende med.
Citera
2021-10-24, 16:31
Medlem
Juggernawts avatar
Spöken finns, men de är inte en fysisk manifestation utan existerar bara i hjärnan hos den som tror sig se dem. Extern stimuli och självsuggesion påverkar hjärnan som feltolkar intrycken så vi tror oss uppleva paranormala fenomen.
Därför finns det inga övertygande fysiska bevis för deras existens

Kort sagt - de är hallucinationer och vanföreställningar.
Citera
2021-10-24, 16:35
Medlem
Anti-WOGs avatar
Enda gången jag sett ett spöke var när jag dragit hem ett ons, när hon sminka av sig så blev jag livrädd. Hua va ful hon va.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in