2021-10-24, 15:26
Medlem
Jag kanske är sen på bollen här, men rykten går att mordet är filmat och säljs på sociala medier.
Citera
2021-10-24, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Knappast blir det 2 miljoner på någons huvud i Stockholm. Folk dödar för mycket mindre. Det är inte Italien och Einar var ingen åklagare eller domare.
musse, talang, shobre och makkan från DP har en miljon på varsin huvudet det kan ha växt nu
Citera
2021-10-24, 15:28
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imlikenono
Jag kanske är sen på bollen här, men rykten går att mordet är filmat och säljs på sociala medier.

Vilka sociala medier?
Citera
2021-10-24, 15:29
Medlem
Citat:

Säljs?
Vem skulle vilja köpa det? Till vad? En fräsig rapvideo?
Citera
2021-10-24, 15:30
Medlem
Citat:

Såg nyss en tweet om det, måste ju finnas fler som sitter på filmen?

https://twitter.com/FrejeFrilans/status/1452262877168033808?t=-LqglTo258OQbTqUkMvLgQ&s=19

"Det är ju HELT JÄVLA SINNESJUKT hur video på mordet av #Einar säljs för 80 kronor på snapchat och instagram. En avrättning av en 19 åring. Det här är under alla ribbor för bottenlöst mörker. Tänker inte dela skärmdump till de jävla asen."

"Ja, första scenen killar med vapen, andra scenen dödsskjutning, tredje scenen en blodig Einar på marken med vapen riktat mot sig. De har dessutom lagt till Einars musik i bakgrunden. Jävla jävla as."
Citera
2021-10-24, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Knappast blir det 2 miljoner på någons huvud i Stockholm. Folk dödar för mycket mindre. Det är inte Italien och Einar var ingen åklagare eller domare.

2 mille är fyllt rimligt. I Sverige är allt dyrare. I Italien kan du beställa mord för 50 tusen. I Colombia för 5 tusen.
Citera
2021-10-24, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 14kaptenen88
Se där! Tusen tack för info.

Vidare har jag hört från personer i området att det ska vara en hyresrätt. Om det stämmer går Aktergatan bort medan Hammarby Allé 48 B-C som just är hyresrätter är troligare,
Citera
2021-10-24, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duubie

https://twitter.com/FrejeFrilans/status/1452262877168033808?t=-LqglTo258OQbTqUkMvLgQ&s=19

"Det är ju HELT JÄVLA SINNESJUKT hur video på mordet av #Einar säljs för 80 kronor på snapchat och instagram. En avrättning av en 19 åring. Det här är under alla ribbor för bottenlöst mörker. Tänker inte dela skärmdump till de jävla asen."

"Ja, första scenen killar med vapen, andra scenen dödsskjutning, tredje scenen en blodig Einar på marken med vapen riktat mot sig. De har dessutom lagt till Einars musik i bakgrunden. Jävla jävla as."

Då måste den ju vara enkel att få tag i.
Citera
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Att ta i beaktning här är att Haval och Yasin var etablerade artister när de kidnappade Einar. Dumle har väl precis börjat och behövde Einar mer än någonsin för att ta sig vidare inom musiken… bara en tanke. DP:s/Dumles musikkarriär dog med Einar krasst sätt.

Men det utesluter såklart inte Dumles inblandning.

Citat:
Ursprungligen postat av Duubie

Det gick ju rykten om att GM hade fotat/filmat. Tror MSM nämnde det också. Så det förvånar mig inte. Känns som mordet är personligt dessutom, då passar ju förnedring bra.

Sätter mina pengar på Haval/Dalen/Vårby som anlitat några niggers. Goad av Dumle.

Citat:
Ursprungligen postat av Zem1
2 mille är fyllt rimligt. I Sverige är allt dyrare. I Italien kan du beställa mord för 50 tusen. I Colombia för 5 tusen.

Jo, någon mille är rimligt. Just pga risken och det enorma pådraget i media och hos polisen.
Citera
Medlem
Citat:
Ska tydligen stämma. Tydligen fanns ett klipp ute på nätet där förövarna själva filmat när de jagade Einar till porten och hur de kallblodigt avrättade honom samtidigt som han gått ner på knäna. Klippet försvann rätt omgående.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zem1

Nej, det låter inte rimligt. Hur skulle den överföringen se ut? Är det 2 mille så är det garanterat Haval, men inte ens han är så dum att han lägger det priset.
Citera
2021-10-24, 15:38
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaaaaaa
Ska tydligen stämma. Tydligen fanns ett klipp ute på nätet där förövarna själva filmat när de jagade Einar till porten och hur de kallblodigt avrättade honom samtidigt som han gått ner på knäna. Klippet försvann rätt omgående.

Om det stämmer är det sannolikt den videon som polisen efterlyste igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in