2021-10-24, 13:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Menar du att inget kan röra sig om någon inte är där?

Den gungade rejält som en gunghäst fram och tillbaka åt höger och vänster.. Och nej då måste nån varit där för att gunga lampan...
Citera
2021-10-24, 14:00
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Den gungade rejält som en gunghäst fram och tillbaka åt höger och vänster.. Och nej då måste nån varit där för att gunga lampan...
Men seriöst, tänker du verkligen så? Att så fort något händer som du inte förstår så måste det vara något övernaturligt?
Citera
2021-10-24, 14:32
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Jag menar att du verkar tro på precis allt. I min värld säger man inte att spöken och monster inte finns, man säger att det saknas evidens för sådana.

Ni väldigt ouppfostrade ungar skriver att ni inte tror på det ena eller det andra men förstår inte att vi fullständigt struntar i det..

Ifall någon är på en lägre nivå kunskapsmässigt, borde man sjunka ner till dennes nivå då?

Finns ju inte ens ord för att beskriva hur dåligt ansedd den trolöse dåren är bland oss paranormala människor..
Så all diskussion bör väl undvikas med det i baktanke?
Citera
2021-10-24, 14:34
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Ni väldigt ouppfostrade ungar skriver att ni inte tror på det ena eller det andra men förstår inte att vi fullständigt struntar det..

Ifall någon är på en lägre nivå kunskapsmässigt, borde man sjunka ner till dennes nivå då?

Finns ju inte ens ord för att beskriva hur dåligt ansedd den trolöse dåren är bland oss paranormala människor..
Så all diskussion bör väl undvikas med det i baktanke?
Dels är jag inte en unge, dels är jag inte ouppfostrad.

Jag säger att det saknas vettiga evidens för spöken och monster.
Citera
2021-10-24, 14:38
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazeDd
Såg en fönsterlampa gunga fram och tillbaks i ett hus som stott tomt i över 10 år och ingen har varit där o besökt det , det här hände mitt på natten när jag skulle gå hem..

Vem kan förklara det?
Vind drag.
Citera
2021-10-24, 14:40
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Dels är jag inte en unge, dels är jag inte ouppfostrad.

Jag säger att det saknas vettiga evidens för spöken och monster.

Det jag säger liksom, har ingenting att komma med..
Inte torr bakom öronen livserfarenheten obefintlig.

Sprider trolöshet bland riktiga paranormala människor..

Vad fan är det du vill egentligen?
Lättare vore väl att hålla käften istället för att förolämpa varenda paranormal person på det här forumet med din sjuka bevis fetischism?

Varenda en från den paranormala sidan sitter och spottar på dina bevis förfrågningar av rena hatet och vrede..
Citera
2021-10-24, 14:45
Medlem
constants avatar
Citat:
Sprider trolöshet bland riktiga paranormala människor..
Jag bara säger att det saknas evidens för spöken och monster. Om du har några så är det väl bara att visa upp dem. Var finns problemet?
Citat:
Vad fan är det du vill egentligen?
Lättare vore väl att hålla käften istället för att förolämpa varenda paranormal person på det här forumet med dina sjuka bevis fetischism?
Eller så väljer du att visa dina evidens. Seriöst, förstår inte fina problem.
Citat:
Varenda en från den paranormala sidan sitter och spottar på dina bevis förfrågningar av rena hatet och vrede..
Då får de väl spotta om de så vill. De får inte mer rätt för det.

Är det din grej, att man ska spotta på någon som saknar dina konstiga fantasier? Seriösa diskussioner funkar inte alls på ditt spottande? Inser du inte någonstans att det bara är fult och korkat att spotta?
Senast redigerad av constant 2021-10-24 kl. 14:48.
Citera
2021-10-24, 14:47
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Jag bara säger att det saknas evidens för spöken och monster. Om du har några så är det väl bara att visa upp dem. Var finns problemet?

Det här en paranormal del av forumet, det här är inte vetenskapens del av forumet.

Kan du ta ditt sjuka idol dyrkande beviskrav med dig över ditt istället?

Man sitter liksom inte på motordelen för bilar och diskuterar rymdbiologi eller hur??

Kan du förstå en så simpel sak eller du tillbaka imorgon med nya bevis förfrågningar?
Citera
2021-10-24, 14:50
Medlem
constants avatar
Citat:
Det här en paranormal del av forumet, det här är inte vetenskapens del av forumet.
Så eftersom det inte är den vetenskapliga delen så kan jag inte ifrågasätta dina konstiga fantasier vetenskapligt?

Var det så du tänkte?

Allt du skriver här är alltså skilt från vetenskap, det handlar endast om fantasier?
Citera
2021-10-24, 14:51
Medlem
hippilis avatar
Citat:

Är det din grej, att man ska spotta på någon som saknar dina konstiga fantasier? Seriösa diskussioner funkar inte alls på ditt spottande?
Hade folk kunnat prata med spöken och döda hade mord klarats upp och försvunna personer hittats men då visar dom sej inte för dom vet att det är påhittat. Det handlar om att lura folk att spöken demoner jultomten troll andar och allt vad dom försöker med finns och gör allt för att synas i kameran på tv.
Citera
2021-10-24, 14:52
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Så eftersom det inte är den vetenskapliga delen så kan jag inte ifrågasätta dina konstiga fantasier vetenskapligt?

Var det så du tänkte?

Allt du skriver här är alltså skilt från vetenskap, det handlar endast om fantasier?

Eftersom det här ämnet är dödsfiende med vetenskapens idol dyrkande ideologi..

Sitt inte med vetenskapliga metoder på en paranormal forums del, ideologiskt och humanitärt fel.

Kan en vetenskapligt indoktrinerad person begripa det eller ska ja ta det en gång om dagen i ett år till?
Citera
2021-10-24, 14:53
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Hade folk kunnat prata med spöken och döda hade mord klarats upp och försvunna personer hittats men då visar dom sej inte för dom vet att det är påhittat. Det handlar om att lura folk att spöken demoner jultomten troll andar och allt vad dom försöker med finns och gör allt för att synas i kameran på tv.
Det är dock inget vettigt belägg för att det inte finns jultomtar och monster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in