2021-10-24, 12:30
Medlem
Polisen har koll på detta. Bara att kolla runt på Insta och gå på sedan tidigare kända fakta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miche
Äckliga jävla blattepack och svenskar som hänger med de mindre begåvade!! Återigen att blanda kulturer så går liv åt helvete!! Sosse Stefan, den sämsta statsminister Sverige har haft är borta och snart sossarna med, då hoppas jag det stramas ordentlig så vi får bort allt av kroknäsade BMW knarkare.. In och plocka de och skjuter dom skjut bort hela jävla tattarproblemet!!

Mysigt ändå att få vara med och betala skatt för att hjälpa blattarna. Det ger så mycket tillbaka🙏
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Tror han syftar på Rozh. Men det klart Einar hörs och syns mer då han måste vara en av dom rapparna som är mest framgångsrik
Alla dessa krokodiltårar som fälls kring gangstern einar får mig att vilja kräkas. Låt avskummet ta död på varandra och sy sen in de som överlever på livstid.
Jag kräks också när jag ser mamma Carolina gråta ut över att hennes son sköts. Ja, just den skjutningen kanske faktiskt drabbade en oskyldig, men han var ju i lag med sin brusha som det fanns skottpengar på. Bättre koll på ungarna kanske?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baibai
Det ryktas om två artister som tidigare nämnts som Dumle och Adel
Dumle klassas ju numera som artist

Ok! Något! Men svårt då utåt ’verkar d alla vara rå-polare, även Adel. Om det nu är så tror jag helt fullt på att Einar blev klippt av ’sk nära vänner’....vi får väl se...
Citera
2021-10-24, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Jag förstår inte. Om han skulle ha beordrat ett mord. Varför skulle han då gå ut och ta på sig det? Det är svårt att se någon logik överhuvudtaget.

Dessa människor är inte så logiska alltid, nej. Det är svårt att hänga med och svårt att förstå när de skjuter varann i huvudet för en femtiolapp... men till kulturen hör att de dissar andra gäng i sin musik, man vill väl hinta om vad man vet och att andra sidan ska passa sig, ungefär.
Citera
2021-10-24, 12:34
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IamSosa
Hahaha vänta vänta var hävdar jag att han inte var död? Läs om. Det kan du väl ändå göra? Jag tror på dig, din jävla jättebebis.

Då tolkade jag dig fel. Du spekulerade kring om offrets resekalander hade något att göra med att mordet, likt nästan alla mord, skedde abrupt och plötsligt. Då läste jag in att du menade att BO hade något med saken att göra. Men ok, du menar att om BO inte blivit mördad på torsdagen så hade han kanske åkt till Amsterdam på lördagen. Ja, kanske det.
Citera
2021-10-24, 12:35
Medlem
Tycker det är märkligt att varken Adel eller den här Dumle skrivit att dem var med honom in i det sista. Eller att dom fick fly från pistolmän?
Det som också är anmärkningsvärt att dom letar efter 2 personer som sprungit ifrån platsen. Varför skulle dessa 2 inte kunna vara hans vänner Adel och Dumle? Bara en spekulation, men alla skriver här att Adel och Einar Var så bra vänner. Är det för att dom umgåtts nu på senare tid eller vad baseras det på? Tycker det hela känns märkligt, precis som GW säger att han kan mycket väl känna dom som sköt honom. Antingen har både Adel och Dumle Goat honom eller kan det vara dom själva? I det där livet hugger dem flesta sina vänner i ryggen för mycket mindre saker.
Citera
2021-10-24, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfie81
Ok! Något! Men svårt då utåt ’verkar d alla vara rå-polare, även Adel. Om det nu är så tror jag helt fullt på att Einar blev klippt av ’sk nära vänner’....vi får väl se...

Dom jävlarna har inga nära vänner... IQ befriat nomadfolk som gör vad som helst för någon sorts status! Är ju egentligen bra att dom skjuter ihjäl varandra, men det tragiska är att småkidsen vill göra det samma.. never ending story!! ... till militär går in och skjuter sönder hela skiten, men det händer väl aldrig?
Citera
2021-10-24, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamnen
Tycker det är märkligt att varken Adel eller den här Dumle skrivit att dem var med honom in i det sista. Eller att dom fick fly från pistolmän?
Det som också är anmärkningsvärt att dom letar efter 2 personer som sprungit ifrån platsen. Varför skulle dessa 2 inte kunna vara hans vänner Adel och Dumle? Bara en spekulation, men alla skriver här att Adel och Einar Var så bra vänner. Är det för att dom umgåtts nu på senare tid eller vad baseras det på? Tycker det hela känns märkligt, precis som GW säger att han kan mycket väl känna dom som sköt honom. Antingen har både Adel och Dumle Goat honom eller kan det vara dom själva? I det där livet hugger dem flesta sina vänner i ryggen för mycket mindre saker.

Einar och Adel har varit vänner sen innan Einar blev känd så jag personligen tror att han inte har någon inblandning
Citera
2021-10-24, 12:40
Medlem
LatexJockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Man tar knappast livet ur nån p g a avundsjuka
Det här handlar mer om konflikten med maffian från Vårby, mordet på Havals bror Daro som Einar med all sannolikhet var med och planlade, knivhuggningen av Z på Nosh den 9 oktober
Inte ens maffian är så dum att den dödar med avundsjuka som drivkraft
Morden tjänar ett djupare syfte än så

Det är stor skillnad på hur maffian agerar och löst sammansatta kriminella grupperingar i förorterna. Bland gängkriminella i förorten vågar jag nog påstå att avundsjuka ligger bakom flertalet mord. Gängkriminella har själva berättat om hur lite det krävs för att någon ska mista sitt liv.

Nu tror jag inte att det handlar om avundsjuka i Einars fall. Jag tror det handlar om att någon varit för stor i orden.
Citera
2021-10-24, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvandarnamnen

Har de skrivit något alls ?
Bara tänkte ifall de kanske sitter i förvar hos polisen.
Citera
2021-10-24, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baibai
Einar och Adel har varit vänner sen innan Einar blev känd så jag personligen tror att han inte har någon inblandning

Vem vet något om detta, for sure..håller med varför yttrar sig inte ’oskyldiga’ adel o dumle. Tycker det är sjukt misstänkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in