2021-10-24, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Så du är ytterligare en extrem Feminist som nu försvarar ZL och låtsas som hon inte gått hårt åt på just dick-pics och allt möjligt skit ?

Du låtsas nu som detta inte bör påverka ZL alls ?

Ja ni Kvinnor har senaste 10 åren visat er grovt efterblivna som grupp.

Och de mest falska människor i vår mänskliga historia.

Ingenting är jämnställt för Kvinnor. De skall få göra precis hur de vill utan konsekvenser.
Men vita män skall åka på cancel kulturen så fort de ens tittar fel på en kvinna.

Du själv duger bara som exempel på att rösträtten var fel att ge till er Feminister. Ni klarar inte av att tänka själv för att det skall fungera.

ZL’s karriär är död och över nu. Inse verkligheten. Patetiska människa.
Du gör en logisk krumbukt när du påstår att hennes karriär är över, eftersom du ger utrymme för att de kvinnor du dömer ut skulle vara kloka nog att inte underhålla hennes karriär. När man är så hatisk som du är slutar man ofta att tänka.
2021-10-24, 09:38
Medlem
Hon är körd efter detta. tycker redan man hör henne mindre på radion. vilken artist som helst hade blivit bojkottad så även hon. men det visar sig snart.
2021-10-24, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
I alla hål såklart
Nu kommer jag aldrig att se bokstaven W utan att tänka på det du skrivit. 😬

Kan det vara så att hon gjorde tecknet för sin (numera fd) pojkvän Brian Whittaker?
2021-10-24, 09:53
Medlem
HK1997s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Der-Fuhrer
Länk till bilderna, tack så mycket. Kuken väntar ivrigt...

https://thefappeningblog.com/zara-la...ing-25-photos/

Skulle lätt knullat henne hela natten om jag inte var tvungen att stå ut med hennes trasiga personlighet.
2021-10-24, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Fast jag tycker ju att hon förnedrar sig själv?

Ekvialent. Om jag stoppar upp fingrarna i röven och fotar samt fläker ut detta på internet, skall jag hatstämpla alla kommentarer kring detta då?

Eller är det bara vissa grupper som får hatstämpla?

Så du tror att hon lagt ut dom själv? Dom som spridit bilderna från början och fortsätter göra det är dom stora bovarna. Det är inga konstiga bilder, fler än du tror gör säkert så för sin partner för att dom båda vill det. Att exponera en ung tjej så här och tycka det är ok för att hon är kändis är så djävla vidrigt och egotrippat. Äckel som skriver här att de ska masturbera till bilderna, fy fan vilka sjuka människor det finns.
2021-10-24, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Grymt fin kropp och två fingrar i rumpan. Inte många tjejer som vågar göra det, det är riktigt gött med tjejer som vågar leka med rumpan.
Varenda killes våta dröm är detta, oasvett vad nedsättande folk skriver här inne så är tjejens rumpa något extra.

En gång i tiden fick jag slicka en tjej i rumpan i duschen. Har aldrig varit så kåt och hård som då.

Zara får gärna komma hem till mig.

Hon skulle inte välja ett sånt äckel som du, glöm din dröm eller rättare skrivet: dröm vidare
Senast redigerad av Ssthlmss 2021-10-24 kl. 10:19.
2021-10-24, 10:00
Medlem
Mycket hat. Tänk er om det var er flickvän. Ni som säger hennes karriär är över är bara tragiska incels som ens lägger ner sån energi på detta.

Tycker hon är grym på att sjunga och hoppas det här bara passerar förbi. Bara muppar som bryr sig.
2021-10-24, 10:03
Medlem
Kommer inte leda till några som helst problem för henne. Hon har gjort alla rätt. Modig ung kvinna som bejakar sin sexualitet och ligger med svarta män och hatar vita män. Hon kanske t o m får något pris för det här.
2021-10-24, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag är så avtrubbad numera gentemot porr/naket så min första tanke gick just till internetsäkerheten. Att man (speciellt som känd person) inte kan ha ett ordentligt lösenord med 20+ random tecken + tvåfaktor på sitt google-konto är ofattbart.

Någon som har teorier på hur hacket gick till?

inside
2021-10-24, 10:04
Medlem
Men vad spelar detta för roll? Hon är en av miljarder tjejer som näckar. De flesta killar skulle knappt clicka på henne om hon inte var känd. Totalt random tjej.

Angående kroppen så tycker jag inte att hon har så små tuttar som hon säger sig ha. Rätt kinky av henne att ha sex med, vad verkar vara, en vit kille. Analt var ganska oväntat, men full cred till henne för det.
2021-10-24, 10:10
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Kommer inte leda till några som helst problem för henne. Hon har gjort alla rätt. Modig ung kvinna som bejakar sin sexualitet och ligger med svarta män och hatar vita män. Hon kanske t o m får något pris för det här.
Så kommer det naturligtivs att sluta men man kan fråga sig varför det är en merit att ”bejaka sin sexualitet”? Är det okej för alla påhejare om någon drar fram kuken och runkar lite på bussen? ”Blev ju kåt juuuh...”. Jag förstår inte det modiga i att skämma ut sig.
2021-10-24, 10:10
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Hon skulle välja ett sånt äckel som du, glöm din dröm eller rättare skrivet: dröm vidare

Inte helt osannolikt? Ribban är ju lagt ganska lågt med buttplug och mörk kondylomkuk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in