2021-10-24, 01:38
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Skillnaden är att Arsenal har varit en stabil toppklubb enda sen 2920-talet, det har inte Liverpool. Detta gör så att Arsenal har en tyngre historia än vad Liverpool, och även Man United har.

OK. Du vågar uppenbarligen inte att stå för det du själv skriver, och därmed så ska jag ta och leta fram det gamla inlägget från dig ang Martin’s tid i Sociedad. Men jag orkar inte att göra det i natt, att föra en diskussion med här inne är ungefär som att passa 15x 6-åringar.

Gonatt

Intressant tankesätt.. tyvärr tror jag bara att det är du som ser det så, fördelen med att inte vara så begåvad, man kan lura sig själv

En fråga. Hade inte du hellre haft 6 cl titlar och 19 ligatitlar än era facup titlar ?
Citera
2021-10-24, 04:26
Medlem
EastClintfoods avatar
Helvete.. För första gången nånsin måste man säga, Liverpool är favoriter..

Få se om man ska kolla matchen, sett på ett par nhl matcher och imorgon lär man sova av bakfyllan.

Har även ont, fantomsmärta så får man se om man pallar och kolla fler matcher.
Citera
2021-10-24, 06:33
Medlem
Englands största match på menyn idag kommer bli fett! Gunners och plastcity får runka från sidlinjen
Citera
2021-10-24, 06:38
Medlem
Drickbacks avatar
Är VvD frisk nog att spela idag? Ev knäkänning.
Senast redigerad av Drickback 2021-10-24 kl. 06:49.
Citera
2021-10-24, 06:46
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apnacke
Tror inte Salah är nöjd med att ligga något över. Håller med, svårt läge för FSG.
Personligen hade jag nog hoppat övar förlängning av kontraktet, svårt att hålla hans spelsätt upp i åren… Se Messi & Ronaldo hur mycket mindre de bidrar i själva spelet jämfört med tidigare år.
Vem köpa in i stället?

Mittfältet sitter i samma båt med långsamhet, är det Jones & Elliott som tar över i framtiden?
Citera
2021-10-24, 06:51
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Helvete.. För första gången nånsin måste man säga, Liverpool är favoriter..

Få se om man ska kolla matchen, sett på ett par nhl matcher och imorgon lär man sova av bakfyllan.

Har även ont, fantomsmärta så får man se om man pallar och kolla fler matcher.
Klart du ska se den, ännu många timmar kvar att lura kroppen på lite ork 😉
Tycker det är jämt skägg i favoritskapet.
Citera
2021-10-24, 07:32
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Englands största match på menyn idag kommer bli fett! Gunners och plastcity får runka från sidlinjen
Ja, ingen kan väl neka för att Man United vs Liverpool är den matchen i England med störst känslor.
Citera
2021-10-24, 07:41
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
2920-talet? Visserligen är jag inte inblandad i eran beef men går du inte händelserna i förväg nu?
Stavningfel. Syftade naturligtvis på 1920-talet.
Citera
2021-10-24, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Är parterna överens om kontraktslängd, eller är det också en grej?

Sadio Manes kontrakt går också ut 2023, född 92. Knappast varit bäst sista året, men köper han att få låt säga 150-200k om Salah får 400k? Mane ligger på blygsamma 100k per vecka idag, ganska uppseendeväckande.

Ingenting att läsa om längden på kontrakt.
Citera
2021-10-24, 09:59
Medlem
Kanske lite off-topic, men trots det!

Jag såg att Liverpool hade förlängt kontraktet med Mona Nemmer. Nu är det säkert någon som undrar???
Hon är näringsfysiolog eller för att förenkla det hela "matmamma" och väldigt populär hos spelarna.

Jag tycker det blir för mycket focus på spelare och managers. De är ansikten utåt, men trots det får vi inte glömma att det finns många människor i alla klubbar som är väldigt viktiga. Får nästan aldrig en rubrik men inom klubbarna inses det att utan dessa människor hade det inte fungerat.
Citera
2021-10-24, 10:00
Medlem
Imbazs avatar
Hur ser skadorna ut för United? Är väll ett par som är ett frågetecken på?

Idag är vi oddsfavoritee, visst. Men jag tror som vanligt det blir tufft på OT, aldrig lätt där när världens största fotbollsmatch skall spelas.
Citera
2021-10-24, 10:07
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Kanske lite off-topic, men trots det!

Jag såg att Liverpool hade förlängt kontraktet med Mona Nemmer. Nu är det säkert någon som undrar???
Hon är näringsfysiolog eller för att förenkla det hela "matmamma" och väldigt populär hos spelarna.

Jag tycker det blir för mycket focus på spelare och managers. De är ansikten utåt, men trots det får vi inte glömma att det finns många människor i alla klubbar som är väldigt viktiga. Får nästan aldrig en rubrik men inom klubbarna inses det att utan dessa människor hade det inte fungerat.
Har aldrig tidigare hört talas om Mona Nemmer, har ej heller koll på vad näringsfysiolog är för ngn titel.

Men givetvis så är det alltid viktigt att ha ett starkt team runt sig för att kunna lyckas optimalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in