2021-10-24, 02:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Att han lyckades med sin musik stack i ögonen på andra och han blev kidnappad. 17 år och misshandlad och förlöjligad. Klädd i koppel och damunderkläder medan han blev fotad. Utpressad på 3 miljoner kronor. Trauma och säkert PTSD. Som hade ett pris på sitt huvud, som med dödsångest blev jagad och avrättad. Det är så fruktansvärt sorgligt och det minsta vi vuxna människor kan göra är att visa respekt. Aldrig någonsin har en så känd artist blivit mördad i Sverige, och ni som gnäller över att det uppmärksammas är egocentriska svin. Vila i frid Einar 🌹
Det bloggen inte tar upp är att han betedde sig som en jävla blatteapa, rimmade på rinkebysvenska och viftade med en pistol. En sann jävla pajas. Han lekte med elden och brände sig. Låt hans död statuera ett exempel för renrasiga svenska barn, gör inte hans misstag!
Citera
2021-10-24, 02:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Say0naraa
Nix, men han hade inte dött som en horbög som den små feta Einar. bilderna där Einar fördes med troser och koppel som en hund kommer ingen glömma.

Det är redan glömt din lilla retard.
Citera
2021-10-24, 02:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obama77
Ja han var väl duktig på musik (om man nu gillar sånt). Men han var också en riktig wanna be gangster som då och då också gjorde kriminella handlingar a la gangster stil.. Då får man liksom va införstådd i vad som kan ske!

Men nu är det ju faktiskt så, att det är så attityden i dagens förorter ser ut för precis alla ungarna som hänger där.. Att skapa musik och hänga med andra hela dagarna. Bete sig som en dumfan.. Och vara 19 år bara.. Och då blir det lätt lite pinsamt när det springer runt vuxna människor där inne och driver med han som fan, bara för att de råkar vara svenska.
Senast redigerad av Santoku 2021-10-24 kl. 03:17.
Citera
2021-10-24, 03:45
Medlem
Sjukt att det inte har varit en enda skjutning idag? Eller har jag missat någon uppdatering? 😆 Einars död kanske lugnade ned landets gAnGZtaZzz ett tag?
Citera
2021-10-24, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santoku
Det är redan glömt din lilla retard.
Haha nä de är de absolut inte, en teori är ju att de finns en koppling mellan mordet på Einar samt hans kidnappning. Samma individer som kidnappade honom ville se han död. Dock var det nog ganska många fler än dom
Som ville se han död.
Citera
2021-10-24, 04:17
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Kan man inte bara pissa på alla jävlar som tillåts leka gangstrar?
Citera
2021-10-24, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Jag har själv ingen insyn, men det spekuleras ju om hämndaktioner. Jag tycker att skiten borde få ett slut. Det räcker nu lixom. Festen är slut.
Klart det spekuleras om det. Men det finns inget att tjäna på en hämndaktion. Om han fortfarande levde så hade Einar kunnat betala några för att hämnas i hans namn. Men att hans ”polare”/gamla beskyddare skulle hämnas i hans namn utan betalning finner jag orimligt. Men jag är ingen expert detta är bara min teori
Citera
2021-10-24, 04:20
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Haha nä de är de absolut inte, en teori är ju att de finns en koppling mellan mordet på Einar samt hans kidnappning. Samma individer som kidnappade honom ville se han död. Dock var det nog ganska många fler än dom
Som ville se han död.

Wow, där tänkte du till? Ja, självklart började kakbaket där.

Man kan ju då fråga sig varför de inte väntade på mer pengar. Killen var påväg upp.

De klarade inte av konkurrensen och lille Haval kände sig lite mindre än vanligt.

Nu blir ju hans karriär lidande, så man undrar vem som tänkte.
Citera
2021-10-24, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Wow, där tänkte du till? Ja, självklart började kakbaket där.

Man kan ju då fråga sig varför de inte väntade på mer pengar. Killen var påväg upp.

De klarade inte av konkurrensen och lille Haval kände sig lite mindre än vanligt.

Nu blir ju hans karriär lidande, så man undrar vem som tänkte.

Varför är du ironisk?

Varför dom inte väntar längre? För att kriminella är kända för att vara impulsiva och ha kort stubin. Men med det sagt betyder detta inte att det är dom som låg bakom kidnappandet av Einar.

Varför skulle Havals karriär bli lidande för detta? Tvärtom tror jag han kommer tjäna på detta då han kommer kännas mer äkta. Folk kommer ju inte sluta lyssna på hans musik om det nu visar sig att han har något att göra med detta, samt att fler kommer få upp öronen för hans musik som inte hört så mycket av haval innan. All marknadsföring är bra marknadsföring brukar man säga 🤣
Citera
2021-10-24, 04:34
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Varför är du ironisk?

Varför dom inte väntar längre? För att kriminella är kända för att vara impulsiva och ha kort stubin. Men med det sagt betyder detta inte att det är dom som låg bakom kidnappandet av Einar.

Varför skulle Havals karriär bli lidande för detta? Tvärtom tror jag han kommer tjäna på detta då han kommer kännas mer äkta. Folk kommer ju inte sluta lyssna på hans musik om det nu visar sig att han har något att göra med detta, samt att fler kommer få upp öronen för hans musik som inte hört så mycket av haval innan. All marknadsföring är bra marknadsföring brukar man säga 🤣

Jaha…. det får ju stå för dem som aktivt höjer den lille sopan med lyssningar etc.

Kan inte tänka mig att han är nöjd. Han ramlar nämligen ner i samma grav.
Citera
2021-10-24, 04:54
Medlem
Re4listeNs avatar
Frågar lite naivt. Vet någon vart på kroppen han blev skjuten och utav hur många skott?
Citera
2021-10-24, 05:16
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Say0naraa
Ingen som sett bilderna på transvestiten Einar? Där Ilja drar hans huve som en liten hund Så jävla mycke värda är ni mesiga småfeta svennar som inte sett solen på tio år. Hoppas ni kommer till samfund att ni är ett mycket tragiskt folkslag ett mycket fegt historielöst å smutsigt folk. Så mycke ni runkat till förortsskjutningar men denna vecka blev Nisse poppad och Zara larsson bilder spreds där hon blev påsatt av en svart grabb HAHAHA!

Härligt att en vit hiphoppare som står lägst av dom vita är mer värd en varenda neger I Stockholm.
Ingen bryr sig om negerskjutningarna
+1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in