2021-10-23, 22:09
Medlem
Vad händer Flashback? Så mycket snack och lite svar på vad som hände. Vilka var med Nisse på kvällen? Något vet absolut vem som sköt och vad som hände under kvällen, fram med fakta.
Citera
2021-10-23, 22:10
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jefamof1
Är väl rätt uppenbart att Nils sagt åt honom att inte säga något. Vilket hans SMS-konversationer skvallrar om.

Ville inte ens gå på förhör hos polisen. Har ej följt rättegången tidigare, men det är ju uppenbart om man lyssnar på klippet?

https://www.youtube.com/watch?v=rmFz-SOqmp4&ab_channel=PrimeCrime

Klart jag vet om det. Min poäng kvarstår. Säger rätt mycket om farsan som lägger locket på och låtsas som att ingenting har hänt istället för att försöka lösa situationen med rättsväsendet som vi har. Trodde han på riktigt att det skulle gå att lösa vid sidan om så är han ju bra pantad. Nu har han förlorat sin son istället. Mamman var för övrigt villig att försöka lösa det och gav så mycket information hon kunde. Farsan däremot? Nada. Helt borta.
Citera
2021-10-23, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Margro
Vad händer Flashback? Så mycket snack och lite svar på vad som hände. Vilka var med Nisse på kvällen? Något vet absolut vem som sköt och vad som hände under kvällen, fram med fakta.
Dumle & adel var med honom.
Citera
2021-10-23, 22:11
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Han var 19 år. Han var en sopa. De som var avundsjuka förtjänar samma öde

Han tjänade mer än vad både du och jag någonsin kommer göra...
Citera
2021-10-23, 22:12
Medlem
Nu cirkulerar helikoptrarna över stan igen. Inte en kväll nu utan det ljudet. Vardagen.
Citera
Medlem
Är Tok- Erik far till Einar?
Om så är fallet så satan i gatan vad det kommer att rensas..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jefamof1
Är väl rätt uppenbart att Nils sagt åt honom att inte säga något. Vilket hans SMS-konversationer skvallrar om.

Ville inte ens gå på förhör hos polisen. Har ej följt rättegången tidigare, men det är ju uppenbart om man lyssnar på klippet?

https://www.youtube.com/watch?v=rmFz-SOqmp4&ab_channel=PrimeCrime

Absolut, det förstår man ju. Att pappan duckar. Såklart han fått hot och Nils bett honom knipa. Men ändå - han låter ändå riktigt mosig och not 100.
Citera
2021-10-23, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Klart jag vet om det. Min poäng kvarstår. Säger rätt mycket om farsan som lägger locket på och låtsas som att ingenting har hänt istället för att försöka lösa situationen med rättsväsendet som vi har. Trodde han på riktigt att det skulle gå att lösa vid sidan om så är han ju bra pantad. Nu har han förlorat sin son istället. Mamman var för övrigt villig att försöka lösa det och gav så mycket information hon kunde. Farsan däremot? Nada. Helt borta.

Omöjligt att göra den tolkningen baserat på er lilla konversation, kände bara för att nyansera den lite efter att ha lyssnat på klippet.

Hur som helst hade det nog inte gjort någon skillnad i slutändan, men visst lär han ångra sig med facit i hand.
Citera
2021-10-23, 22:14
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman

Nej.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman

Tok-Erik? tror du de väpnade gängen är rädd för nån gammal gubbe?

Inte ett skit kommer hända.
Citera
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Min gissning är att mordet inte kommer klaras upp samt att det inte kommer bli några hämndaktioner för Einars död.

Hade jag varit hans föräldrar så hade jag spenderat hela arvet på att hämnas min sons död... hoppas att de kör öga för öga nu
Citera
2021-10-23, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Dumle & adel var med honom.

BS... Säger vem? Flashbackdetektiverna?

Helt fel.

Annars hade dom båda kända anknytning till kriminella hörts in & ut av polisen fattar du väl.

Det är en lögn någon sagt baserad på de där bilderna för ngn ecka sen. Sen ni spyr upp det om & om igen tills det blir sanning för er.

Det stämmer ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in