2021-10-23, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Han äger samma restaurang. Ägt den i över 10 år vad jag minns. Elefant sen goggla.

WTF är det Eriks grabb?
Citera
2021-10-23, 20:59
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Jo det är verkligen troligt, se på 24K som är mycket bättre men som har 1% av Einars streams, som antagligen inte sänker sig så
24k bättre än Einar enligt vem? Dig? Tydligen tycker inte folket lika som dig.

Jobbigt va? Att andra kan tycka annorlunda?
Citera
2021-10-23, 20:59
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerJaegarn
Det betyder inte att han har köpt lägenheten. Hur står det till med läsförståelsen?
Självklart har han inte köpt. Företaget står på mamman. Sen hade båda kvarskrivning.
Är väl inte så konstigt med tanke på att E hängt där senaste 2 månaderna.

Hela grejen är extremt sorglig.
En vänsterunge vit som kan rappa som söker sig till kriminella för att känna sig som en del av gänget. Delaktig. Föräldrarna borde agerat tidigare.
Hans och mammans mobiltrafik finns i FUP ang kidnappningen.

Hoppar från gäng till för att känna sig trygg delaktig å cool å betlat massor för skydd. Utpressad av massa.
Han kunde anlitat riktiga vakter men valde kriminella gängen.
Senast redigerad av Pandalina4 2021-10-23 kl. 21:29.
Citera
2021-10-23, 21:03
Medlem
Finns fup på kidnappningen
Citera
2021-10-23, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newcastle3030
Finns fup på kidnappningen

Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
WTF är det Eriks grabb?
Ja
Citera
2021-10-23, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pawitel
Mamman Lena Nilsson finns på nätet, men pappan är ganska anonym?
Wikipedia: Tillsammans med Erik Grönberg fick hon 2002 sonen Nils Grönberg, känd som Einár.
Är det någon som vet mer om pappan? Jag hittar inget.

Lyssna när han vittnar på rättegången, de pratar om att han driver någon restaurangverksamhet.

https://www.youtube.com/watch?v=rmFz-SOqmp4
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Jag har en vän som la ut några timmar innan det skedde en svart bild med texten nisse på, har tyvärr inte printat den.

Okej, tack. Kan du svara på ungefär vart den människan bor? Vilken del av sthlm
Citera
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pawitel
Mamman Lena Nilsson finns på nätet, men pappan är ganska anonym?
Wikipedia: Tillsammans med Erik Grönberg fick hon 2002 sonen Nils Grönberg, känd som Einár.
Är det någon som vet mer om pappan? Jag hittar inget.

https://issuu.com/resemagasinetbuss/docs/rmb9_2014

Sidan 24-25 hittar du lite info om farsan samt en bild på honom.
Citera
2021-10-23, 21:06
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm4h
1. Det var inte Dumle som skadades vid det nämnda tillfället

2. Ser inte vad Vårby vinner på tysta Einar. De är dömda för långt grövre saker utöver det om Einar. De åkte dit pga Encro och inget annat. Dessutom vet alla att Einar var för mån hans rykte på gatan så han skulle vittnat även under tvång.

Dessutom krävs mord som denna både resurser och planering. Vårbynätverket är kraftigt försvagat. De små som är kvar ute kämpar med att överleva då andra redan tagit över deras områden. Många som kände sig bortkörda från Alby och Vårby.
Just det. Det var nån på L som blev skuren. Jag skrev själv att jag inte tror på Vårby eller Haval som inblandade, noll att vinna, vore idiotiskt av dem.

E förargade nog fel folk.
Om den där personen som skrev med kontstig svenska sitter på info så är gängens toppskikt inblandade.
Vi får se tiden an.
Citera
2021-10-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Återstår att alla kulor ska återlokaliseras då. Eller ens en-två kulor som inte är inborrade på kroppen.

Hur mycket vill ni satsa på att ingen kommer få se hans döda kropp ?

Med pengar du kan åka till Mars o du tror att man kan inte fejka en begravning eller avrättning snälla 2021
Citera
2021-10-23, 21:08
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Jag håller med avseende media det är inga konstigheter. Men att polisen lägger ner de resurser de gör nu jämfört med andra gängskjutningar stör ärligt talat mig.

Hade polisen lagt samma resurser vid övriga skjutningar hade detta förmodligen aldrig ens hänt.
Din poäng här är klockren! Polis och media är två helt skilda saker. Ibland påverkar media rättssamhället i en god riktning, men tvärtom bör vara förbjudet.
Citera
2021-10-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Självklart har han inte köpt. Företaget står på mamman. Sen hade båda kvarskrivning. Är väl inte så så konstigt med tanke på att E hängt där senaste 2 månaderna.

Hela grejen är extremt sorglig.
En vänsterunge vit som kan rappa som söker sig till kriminella för att känna sig som en del av gänget. Delaktig. Föräldrarna borde agerat tidigare.
Hans och mammans mobiltrafik finns i FUP ang kidnappningen.

Hoppar från gäng till för att känna sig trygg delaktig å cool å betlat massor för skydd. Utpressad av massa.
Han kunde anlitat riktiga vakter men valde kriminella gängen.

Ifrågasatte bara huruvida han köpt lägenheten som en annan användare påstod.

Totalt hjärndött agerat. Men han var ung och kände säkert att det var viktigare att vara gang-gang än att chilla på någon strand i Västindien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in