2021-10-23, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avskildhet
100 procent att de två mördarna är från järvafältet. Somalier

Tipsa polisen om du är så säker.
Citera
2021-10-23, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViaGetty
Ok. Brukar inte röra mig så långt bort (där bor det väl ändå bara patrask. eller?). Håller mig till Kungsholmen, som längst.

Jag håller mig innanför tullarna helst och planerar att fortsätta göra det framöver.
Citera
2021-10-23, 19:45
Medlem
ViaGettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tendielord
Det är det som är inne just nu. jag hade två 17åriga pojkar sitta och skrika kuksugare och grejer på tunnelbanan. i båsen intill satt en dagisklass på 20st som aldrig hört dom orden förrut.

ingen väljer den här vägen. det är försvunnet föräldraskap, utanförskap, rasism som får dom att välja den här vägen. Varför einar valde att bli en blatte? ingen aning.
Håller med dig helt och hållet. Det är väldigt svårt att först varför han valde att lyssna på rapskivor och att gör egna. Tack och lov finns det etiketter på skivorna som varnar om att de innehåller stötande språkbruk.
Citera
2021-10-23, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Som jag förstått det var Einar inblandad i gängbrottslighet osv. Men Einar var helsvensk och dessutom av medelklass.
Är det vanligt att hamna i gängkrigen med dessa förutsättningar?

Einar tillhörde nog mer eliten.
Hans mor Lena Nilsson är semikänd skådespelare, tidigare ihop med Örjan Ramberg.
Citera
2021-10-23, 19:47
Medlem
Haha

Efter Einars död hånas kvinnorna på P3 av Nordfront. https://nordfront.se/vems-sida-ska-p3-nu-ta

Citat:
Om detta nu leder till att så kallade gangsterrappare mördar varandra, att en av P3:s gullegossar skjuter en annan, kommer man kunna fortsätta att spela samtliga artister? Eller kommer vi hamna i en situation där statlig radio tar ställning i förortskonflikter?
Citera
2021-10-23, 19:48
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Det är det som är inne just nu. jag hade två 17åriga pojkar sitta och skrika kuksugare och grejer på tunnelbanan. i båsen intill satt en dagisklass på 20st som aldrig hört dom orden förrut.

ingen väljer den här vägen. det är försvunnet föräldraskap, utanförskap, rasism som får dom att välja den här vägen. Varför einar valde att bli en blatte? ingen aning.
Äkta negerretorik
"Jag rånar och våldtar för att alla svennar är rasister" 😂

Helt ärligt så är det den judiska musikindustrin som lyfter den här typen av dekadent och skadlig musik och marxisterna på tex P3, SVT, SR och inom etablerade medier som promotar den som någonting bra.
Så ja, Einar och allsköns svartskallar utnyttjas för att demolera samhället i klassisk kulturmarxistisk anda
Citera
2021-10-23, 19:49
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=Eq0cCg69Z5s

tror ni einar överlevt detta om inte encro blivit knäckt av fransk polis?
Det verkar som allt tog överstyr när vårbynätverket fick sina telefoner knäckta. Yasin, Haval, Kokainboss osv fick fängelse för grovt människorov.

allt är polisens fel? De visste om hotbilden men körde på iaf.

Dom är fan i mig lika kallblodiga som kriminellarna ju
Citera
2021-10-23, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Äkta negerretorik

Helt ärligt så är det den judiska musikindustrin som lyfter den här typen av dekadent och skadlig musik och marxisterna på tex P3, SVT, SR och inom etablerade medier som promotar den som någonting bra.
Så ja, Einar och allsköns svartskallar utnyttjas för att demolera samhället i klassisk kulturmarxistisk anda

men vad ska dom göra då? många kan inte ens få chansen för ett lagerjobb och köra truck. Allt dom vet är det här livet och sedan groomas dom att bli springisar.

Citat:
Ursprungligen postat av Sicario
Dom är fan i mig lika kallblodiga som kriminellarna ju

polisen? haha ja....
Citera
2021-10-23, 19:57
Medlem
ViaGettys avatar
Citat:
men vad ska dom göra då? många kan inte ens få chansen för ett lagerjobb och köra truck. Allt dom vet är det här livet och sedan groomas dom att bli springisar.
Ursäkt mig men vad fan snackar du om? Lagerjobb är inget man "får chansen" att göra. Lagerjobb har ungdomar efter gymnasiet och innan utlandsvistelse och högskolestudier för att få lov att "tjäna lite egna pengar". Sluta snacka skit. Tack.
Citera
2021-10-23, 20:01
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViaGetty
Finns massor med musik att välja på. Nyckelharpa. Vikingrock. Sabaton. Indiepop. Ingen tvingade honom att välja murder rap.

Nyckelharpa och "vikingrock" är nog det hetaste av de heta bland svenska ungdomar år 2021. Tyckte jag hörde det på tuben.

Eller så kanske jag hörde fel.
Citera
2021-10-23, 20:02
Medlem
Garanterat att det är svartskallar som dödat honom. Jävla blattar
Citera
2021-10-23, 20:02
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Äkta negerretorik

Varför skulle någon vilja demoralisera samhället?(avsiktligt, antar jag du menar)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in