Citat:
Ursprungligen postat av
GTAFan
Grejen är den att Haval blev gripen ett tag efteråt tror jag. Och sen svider det nog rejält om man förlorar en bror.
Jo, det lär det definitivt göra. Einar är nog ej så oskyldig som vissa vill göra gällande. Visst, Einar var ej anstiftaren till kidnappningen av sig själv, men som ordspråket lyder: Den som gräver en grop åt andra faller ofta själv däri.
Om detta nu stämmer att babyfacet Einar då har utkrävt hämnd mot en av Sthlms farligaste ghettogangsters genom att beställa ett mord på brodern till honom - vad fan trodde Einar skulle hända? Snacka om noll konsekvenstänk. Jag skulle hållit mig långt ifrån Sthlm och helst Sverige om jag vore Einar.
Nu ligger Einar istället där, naken i en kyl på bårhuset med en kula i hjärnan. Bara skalet finns kvar av den individ som var levande för 48 timmar sedan och som rökte sin sista gås och tänkte sin sista tanke. Nu är det slut på doppandet och köra snabba Lamborghinis. Det långa livet i materiellt överflöd fick ett abrupt slut p.g.a. efterblivna beslut, minst sagt.