2021-10-23, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetintengtomngn
https://imgur.com/a/liKys95

Lär knappast gå att identifiera med dendär kvalitén för polisen
Citera
2021-10-23, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junja
Här är något jag tycker alla borde lyssna på

https://www.instagram.com/tv/CVWEdE9IKcJ/?utm_medium=copy_link

Han har en väldigt nykter och saklig syn på det som händer i sverige och den svenska rappscenen idag.

Tyvärr är inte Nils (Einar) den första eller den sista som kommer råka ut för detta, men vi måste börja ta ansvar i alla skikt av samhället för det är vi alla (speciellt vi vuxna) som måste hjälpas åt för att få bukt med problemen och få ett samhälle vi vill leva i.

Vila i frid Nils.

Vilken j-vla tomte! Skicka honom till Bagdad omgående. Vi hade ett samhälle vi ville leva i, innan några j-vla godhetsapostlar fick för sig att det var en bra ide' att importera klanmedlemmar å infödingar från fel del av världen.
Rapkulturen Nils var en del av är ett j-vla gift som måste utrotas, det kommer inget gott från den.

I den bästa av världar, är det en ny laserman som tagit sikte på rapparna som är skyldig. Att börja med Nils kan då ha varit ett medvetet val. Nu är det bara att hoppas på att Yasin, Haval, 1.cuz och fettot Dree Low får smaka samma medicin.
Citera
2021-10-23, 13:31
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb

Nej, får hoppas att det finns kameror från flyktvägen de kan analysera för den där var ju värdelös.
Citera
2021-10-23, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb

tänkte samma, svårt
Citera
2021-10-23, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetintengtomngn
https://imgur.com/a/liKys95

Tack som fan för delningen!

Men man undrar ju hur svårt det ska vara att tillverka en övervakninskamera som har någorlunda hög upplösning och är skapligt kapabel i mörkare förhållanden. Det gränsar ju till svårt att se vad som är ansiktet och vad som är kläder.
Jo, jag vet, det krävs större lagringsmedia för högre upplösning men tiden då lagring och högupplösta bildsensorer kostade apa är ju sedan länge förbi.
Citera
2021-10-23, 13:34
Medlem
Garanterat att vi får reda på vem det är, då det är många som är inblandade och de skryter säkert om det så det kommer läcka ut.
Citera
2021-10-23, 13:34
Medlem
mrTretton37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Tack!

Men samtidigt läste jag på AB att vittnen hört 10-12 skott avlossas?

Om du har hört en pistol avfyra så vet du att ett skott kan uppfattas som två. Dvs har det med högsta sannolikhet avlossats sex kulor, dvs man har tömt ett mag i BO.
Citera
2021-10-23, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebal154
När man är 19 år då är man odödlig.

Njaa... En kula har inget namn eller ålder
Citera
2021-10-23, 13:37
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Politice-Rectam
Vilken diagnos?
Om Einar (Sveriges Eminem) knivade någon så kan det vara konsekvent med obehandlad ADHD. Orädslan är konsekvent med ADHD, putta ner större pojkar i vattnet, spela mot fel mål i fotboll osv.
Senast redigerad av becko 2021-10-23 kl. 13:44.
Citera
2021-10-23, 13:37
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrTretton37
Om du har hört en pistol avfyra så vet du att ett skott kan uppfattas som två. Dvs har det med högsta sannolikhet avlossats sex kulor, dvs man har tömt ett mag i BO.

Det har jag inte hört faktiskt, går bara på vad jag läste som vittnen sagt 🙏 Men de kanske var lika okunniga som jag då så det enbart rörde sig om hälften av skott.
Citera
2021-10-23, 13:39
Medlem
mrTretton37s avatar
[quote=Hanna.Viktoria|77682238]Det har jag inte hört faktiskt, går bara på vad jag läste som vittnen sagt 🙏 Men de kanske var lika okunniga som jag då så det enbart rörde sig om hälften av skott.[/QsomUOTE]

Det är min gissning. Bara spekulationer förstås, som allt annat i denna tråden.
Citera
2021-10-23, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 654a1sd1323
Det Finns En Handfull Familjer I Sverige Som Är Starkast Farligast Och Mäktigast Just Nu Men Grejen Är Att De Är Lokalt Uppdelade Exempel Ali Khan Fakro Eller Zein Nåt Sånt Malmö Göteborg

Märstas Äldre Styr Sollentuna Sigtuna

Somaliernas Äldre Styr Västerort

Om Ni Minns För Ett Tag Sedan Sa Några Somalie Mammor I TV Att De Vill Vissa Aktörer Samarbetar

Somaliernas Äldre I Västerort Vill Märstas Äldre I Sollentuna Sigtuna Ska Samarbeta

Varför Tror Ni Somalie Mammor Åkte I Grupp Till Einars Död ? Därför De Vet Det Var Märstas Äldre I Sollentuna Sigtuna

Gängkrigen Handlar Ej Om Vissa Bebeks Utan Deras Äldre Som Är Rivaler Och Skickar Ungar

Fred Löses Genom Att De Äldre Gubbarna Träffas 20 - 30 Pers Och Skakar Hand

Men Einar Hade Inga Äldre Som Kunde Prata Eller Komma Överens

Einar Hade Svenska Samhället Men Som Ni Vet Betyder Det Inget

Einar Var Ett Jobbigt Problem Barn Som Skapade Problem Åt Alla

Einar Borde Varit Lugn Och Ödmjuk

Se Aye I Dialogist Han Är Upplärd Hur Man För Sig Av De Äldre

Som Ni Nu Kanske Förstår Finns Inte Mycket Krig Mellan Små Barn Utan Det Är Deras Äldre Vissa Specifika Individer Som Har Personligt Krig Mot Vissa Specifika Individer.

Tror Ni Seriöst Att Individer Med Blont Hår Och Mens Trosa Inom Polisen Vågar Gå Emot Familje Nätverkens Äldre? Blonda Svenska Kvinnor Är Bäst På Lösa Trafik Brott De Vet Men Vågar Inte Utreda.

Norr Ort Stockholms Mord Har Samma Problem Alla Vet Men De Vågar Inte För Familje Nätverken Och Släkterna Är Mäktigast Går Ej Att Vinna De Äger Polishus Kommunhus Tingsrätt Hovrätt

Det är ganska självklart att det är de äldre som styr och att dessa ungdomar som går runt och skjuter är deras springpojkar. Du behöver inte vara ett geni för att se det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in