2021-10-23, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Nej - men de knarkas över allt.
Vafan den där kommentaren hör man ofta i sammanhanget... Det är väl en jävla skillnad att det dras öppet på Avanza och när det dras öppet på ditt städjobb på Samhall
Citera
2021-10-23, 10:27
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Herr Hund har inte jobbat på storbank, hör jag.
Jag har det. Bara massa tråkiga gubbar och kärringar som beter sig som Kungen och Silvia. De få yngre stod inte ut länge. De rymde väl till Avanza och liknande.
Citera
2021-10-23, 10:28
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Nej - men de knarkas över allt.
Eh, nej, det gör det inte! Kanske i din värld, kanske måste du intala dig själv att "äsch, alla gör det".
Citera
2021-10-23, 10:54
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
Nu är jag förvisso kroniskt arbetslös sedan två år tillbaka, men jag var alltid en mer alert, effektiv och närvarande medarbetare efter att par linor tjack innan passets början. Vilket förvisso inte är så märkligt. Värre var det de dagar då jag istället tog benso eller opioider innan passen. Hehe.

Om du hellre ser en bankflane som rökt gräs eller t.o.m. tryckt hallucinogener snarare än CNS-droger så säger något mig att du inte har några pengar att förvalta ö.h.t.

Med kärlek. Hehe.

Du verkade inte läsa det sista jag skrev i inlägget - jag förespråkar inte drogbruk på arbetsplatser.
Citera
2021-10-23, 11:08
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdstyrelsen
På tiden att dom låter alla samhällsklasser och arbetsplatser råka ut för drogtester. Hoppas få se mycket mer sånt här framöver.

Knappast politiker, Bodström vägrade ju t.ex.
Citera
2021-10-23, 11:12
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Vem vill vara kund där nu, alla flyr väl som
råttor från ett sjunkande skepp.

Det är nog fler som flyr pga att Avanza blivit för PK och har idioter som Kull som förespråkar woke.
Citera
2021-10-23, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Det är nog fler som flyr pga att Avanza blivit för PK och har idioter som Kull som förespråkar woke.
Kull har skrivit ett antal efterblivna blogginlägg men tror inte det är någon som lämnar Avanza pga av det. Vad skulle dom byta till då menar du?
Citera
2021-10-23, 11:57
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fsociety
Kull har skrivit ett antal efterblivna blogginlägg men tror inte det är någon som lämnar Avanza pga av det. Vad skulle dom byta till då menar du?

Både jag och en kompis till mig tänker lämna Avanza pga för mycket woke från Kull.

Vi går till utländska aktörer.
Citera
2021-10-23, 11:59
Medlem
Citat:
Både jag och en kompis till mig tänker lämna Avanza pga för mycket woke från Kull.

Vi går till utländska aktörer.
Då är ni ju helt jävla efterblivna om ni går med vinst men lämnar för att en av bloggarna råkar vara lite efterbliven. Ni går back big time, och det är därför erkänn..
Citera
2021-10-23, 12:02
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Då är ni ju helt jävla efterblivna om ni går med vinst men lämnar för att en av bloggarna råkar vara lite efterbliven. Ni går back big time, och det är därför erkänn..

Du är förvirrad, tror du mina vinster är skapade av Avanza?

Jag har inga som helst problem att lämna Avanza när jag inte gillar deras woke, detta är inget jag vill stödja.
Citera
2021-10-23, 12:06
Medlem
Citat:
Du är förvirrad, tror du mina vinster är skapade av Avanza?

Jag har inga som helst problem att lämna Avanza när jag inte gillar deras woke, detta är inget jag vill stödja.
Äsch är ju fan du som är idiot. När hon eller någon annan av Avanza-bloggarna publicerade det där om att ha ett feministiskt sk. Fuck off-kapital kände jag att det är bara är lättkränkta idioter som blir upprörda av ett efterblivet feministiskt inlägg. Läs inte bloggen då om du blir så upprörd.
Citera
2021-10-23, 12:08
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Vad för efterblivna inlägg har hon skrivit? Läser inte bloggen, men lyssnar på podden där jag tycker hon gör det bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in