2021-10-23, 09:19
Medlem
Queenofqueenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muffmufff
Nu kommer det göras krafttag och mest troligt göra det illegalt för att vara med i kriminella gäng. Hur smart är man om man plockar någon som Einar? De kommer få ett hvete nu....

Einar hade ju pengar och var gynnsam för dom kriminella och betalade ju också livvaktstjänster. Så en kassako har tagits bort och det uppskattas nog inte. Blir väll en uppföljare på det här. Uppmuntrar dock dom kriminella att göra upp i dom svenska skogarna och inte på gatorna.
Citera
2021-10-23, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Om han fått skott i ryggen på väg ut ur porten så stämmer väl inte det med att alla tre blev jagade?

Ja i så fall så måste ju skytten ha stått bakom inne i porten? Skytten springer väl inte förbi Einar in i porten, jagar ut Einar och skjuter honom på väg ut ifrån porten?
Han har inte varit på väg ut ur porten. Den biten hittade du på själv.
Citera
2021-10-23, 09:23
Medlem
Hamsterbolls avatar
Läste nånstans att polisen är beredd på hämndaktion. Men vem skulle hämnas??
Citera
2021-10-23, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Du kanske har en poäng med det. Han var ju mediaelitens favoritkille och fick vara med i morgonsofforna. Dessutom var ju hans mamma känd. Hammarby sjöstad är ju som du säger ett fint område.
Men däremot är jag villig till att tro att det kom nära lite för nära dom lite "finare" och präktigare människorna. Men då kanske folk vaknar upp lite.

Kan ju hoppas att de vaknar upp lite. Men vet inte…? Hör människor mig omkring mig som tycker det är hemskt med all kriminalitet, men att de också tycker att klimat, skola och vård är viktigt att tänka på vid valet. De förstår verkligen inte bättre… suck…
Citera
2021-10-23, 09:32
Medlem
Flus avatar
Finns det någon inspelning där han pratar utan den fejkade gettobrytningen?
Citera
2021-10-23, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Einars sista video i liv.
https://www.tiktok.com/@sollentuna4life/video/7022041417719516421?is_copy_url=0&is_from_webapp=v 1&sender_device=pc&sender_web_id=70204997016738872 38

Trodde han va svensk men hade visst fel.
Citera
2021-10-23, 09:35
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Einar hade ju pengar och var gynnsam för dom kriminella och betalade ju också livvaktstjänster. Så en kassako har tagits bort och det uppskattas nog inte. Blir väll en uppföljare på det här. Uppmuntrar dock dom kriminella att göra upp i dom svenska skogarna och inte på gatorna.
Nej fy fan håll dom i ghettona och skräpa inte ner vår miljö med sån där skit!
Viltstängsel, gummikulor och tårgas är det enda som biter på avskrädet.
Citera
2021-10-23, 09:38
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulfebe
R I P. Nils.
Jag va väl inte ditt största fan direkt men du hade något vettig att säga.
Kan vi nu Alla besluta att alla blattar å babbar ska deporteras till deras födelseländer så fort som möjligt .
Bevara Sverige utan berikare från länder utanför Europa
I rest my case.

Problemet är bara at många av dom är födda i Sverige. så att skicka dom till sina hemländer blir svårt då dom redan befinner sig där
Citera
2021-10-23, 09:41
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Hum, ursäkta om jag lägger mig i den här
Men det kan ju räcka med att bara sticka ut. Vad jag hört så kan man bli skjuten på en bar i Colombia om man bara råkar skratta helt plötsligt. Så fan vet om det inte är lika illa i Sverige på sina håll.
Inte riktigt, men man kan få den känslan, det kan vara så tryckt stämning. Sverige har mer Haiti-kriminella.
Senast redigerad av becko 2021-10-23 kl. 09:54.
Citera
2021-10-23, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knightfall68
Detta är en alldeles för bra skrift för att bara skrivas på Flashback. Kopiera och skicka till din lokaltidning eller ännu hellre en rikstidning.

Du får gärna ta den som din om du vill publicera.
Citera
2021-10-23, 09:44
Medlem
Det är helt obegripligt att fortsätta leva i den miljön när man har skyddad identitet och en hotbild på sig.
Citera
2021-10-23, 09:46
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Det är helt obegripligt att fortsätta leva i den miljön när man har skyddad identitet och en hotbild på sig.

Är huvudet dumt så får man ta två i bröstet och en i fontanellen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in