2021-10-23, 02:13
Medlem
Svar: LOL NEJ
Citera
2021-10-23, 02:24
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6feetdeep
För att slippa allt hat o hot han fått senaste tiden bl.a.

Personligen litar jag knappt på något i världssystemet speciellt inte media. Så hyllad som han var och med hotbilden har jag svårt o tro att han glider runt i centrala sthlm utan livakt.

Hans bolag lär ju vara glada nu när hans musik kommer streamas mer, brukar ju vara så. OM han har gjort det har jag full förståelse, han tjänar ju så mycket på det viset.

Är alltid tveksam när kändisar som inte är gamla gått bort, tror även Adam alsing lever.

Vet att 2pac lever och nu går under namnet Akil the MC.

Ni som litar blint på allt som presenteras för er kan skippa att kommentera.

Om jag har fel ber jag om ursäkt till hans familj o vänner.
Hammarby Sjöstad är inte "i centrala sthlm", är ju nästan i Nacka.
Citera
2021-10-23, 05:49
Medlem
Vilka foliehattar vi har i detta avlånga land, jisses. Nu lever också 2pac, vilka jävla nissar ni är som tror det.

2pac är liksom Einar, död.

Det är fullkomligt omöjligt att fejka sin död i Sverige. Då ska alla myndigheter gå med på detta och tillsammans hålla detta hemligt, hör ni foliehattar hur det låter?

Ni som sitter på dessa konspirationsteorier har uppenbarligen noll i tanken och saknar all form av realitetstänk.
Citera
2021-10-23, 06:56
Medlem
Ghastens avatar
Släng upp en film när han läser skrattande om sin död då tror jag på dej. Visst finns det några kändisar vars död känns att det kan varit fake men Einar har inte det.
Citera
2021-10-23, 07:00
Medlem
MrsEjPKs avatar
Absolut ! Det är fejkpoliser på bilden runt honom !
Citera
2021-10-23, 08:51
Medlem
Flusens avatar
Absolut KAN han ha fejkat sin död,
Hotbilden mot honom och eventuellt familj försvinner ju helt om man är död.

Han hade precis släppt sitt nya album,
Troligtvis börjat känna sig ekonomiskt oberoende på senare tid.

Han visste även att hans dagar var räknade.

Angående ”bilden” ser man inte ens om det är han, folk är så naiva! Tycker bilden på hans kropp är lite märklig också,
polisen låter främmande människor stå 1m ifrån kroppen när det precis skett en skottlossning och filma/ta bilder?
Är inte en naturlig sak att försöka säkra platsen ifrån potentiella mördare innan man slänger sig fram till en kropp som polis?

Ev kan polisen hjälpt till att iscensätta hans död för att få till politiska förändringar som annars skulle klassas som integritetskränkande.

Löfven kommenterande hans död igenom att knarket måste stoppas, och framförallt kontanterna, väldigt märkligt uttalande när Einar inte var någon dealer.
Utan kontanter lever vi i ett extremt kontrollsamhälle.

Ulf Kristersson kommenterade hans död igenom att vi behöver terrorlagstiftning och fri telefonavlyssning.
Dessa åtgärder reflekterar också ett kontrollsamhälle.

Självklart kan hans död blivit fejkad, folk som säger annat är idioter som inte kan tänka för sig själva.
Citera
2021-10-23, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Måste du tänka fel HELA tiden? 2Pac, lever, jorden är platt med mera. Det har ju tom framkommit bilder på hans döda kropp (sic).
Men Einstein, såvida du inte har sett kroppen är det väl en möjlighet..
Citera
2021-10-23, 13:13
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XFelleX
Vilka foliehattar vi har i detta avlånga land, jisses. Nu lever också 2pac, vilka jävla nissar ni är som tror det.

2pac är liksom Einar, död.

Det är fullkomligt omöjligt att fejka sin död i Sverige. Då ska alla myndigheter gå med på detta och tillsammans hålla detta hemligt, hör ni foliehattar hur det låter?

Ni som sitter på dessa konspirationsteorier har uppenbarligen noll i tanken och saknar all form av realitetstänk.
Nej det är det inte.
Jag håller dock med dig om att det inte skett i detta fal, eller någon annan kändis.
Men omöjligt är det inte alls. Man Fejkade Peter Rätz död. Fanns till och med en dödsannons.
Räcker med att (som i det fallet) några skumma poliser säger att han är identifierad så är det klart.
Citera
2021-10-23, 13:35
Medlem
FFL88s avatar
Knappast, han är så död som man kan bli.
Citera
2021-10-23, 13:55
Medlem
MoonInLeos avatar
Citat:
För att slippa allt hat o hot han fått senaste tiden bl.a.

Personligen litar jag knappt på något i världssystemet speciellt inte media. Så hyllad som han var och med hotbilden har jag svårt o tro att han glider runt i centrala sthlm utan livakt.

Hans bolag lär ju vara glada nu när hans musik kommer streamas mer, brukar ju vara så. OM han har gjort det har jag full förståelse, han tjänar ju så mycket på det viset.

Är alltid tveksam när kändisar som inte är gamla gått bort, tror även Adam alsing lever.

Vet att 2pac lever och nu går under namnet Akil the MC.

Ni som litar blint på allt som presenteras för er kan skippa att kommentera.

Om jag har fel ber jag om ursäkt till hans familj o vänner.

Också en tanke jag haft/tror är möjlig. Vi får se, men det är väl inget att hänga upp sig på.
Citera
2021-10-23, 17:05
Medlem
Citat:
Ja och det är ju omöjligt att fejka en bild. :whoco5:

Min teori är att våra genomruttna poliser även är med på denna bluff. Majoriteten poliser är frimurare som lyder order från satan själv. Samma makt som gjort grabben känd. Allt för o distrahera/vilseleda.

Hoppsan!
Tror du verkligen på all bullshit du skriver? I så fall rekommenderar jag snar kontakt med din lokala psykiatrimottagning.
Citera
2021-10-23, 17:33
Medlem
6feetdeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dim44
Hoppsan!
Tror du verkligen på all bullshit du skriver? I så fall rekommenderar jag snar kontakt med din lokala psykiatrimottagning.

Tror inte ett skit på vad jag skriver.

Tror bara på Jesus.

Var det nåt specifikt i inlägget du störde dig på? Är du polis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in