2021-10-22, 15:46
Medlem
Hur fan ska man göra om man vill bli totalt ointresserad? Jag vill fortfarande kunna träna, så kemisk/fysisk kastrering är inget alternativ..
Vilken del av hjärnan är det som attraheras av honor?
Finns möjligheten att va helt asexuell och även ha normat testosteron?
Vill tycka dom är vidriga freak och äckliga monster som jag inte tittar på .. eftersom jag ändå inte kan få flickvänner.
Kan man träna sig själv med nån sorts psykologi?
Citera
2021-10-22, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Hur fan ska man göra om man vill bli totalt ointresserad? Jag vill fortfarande kunna träna, så kemisk/fysisk kastrering är inget alternativ..
Vill tycka dom är vidriga freak och äckliga monster som jag inte tittar på .. eftersom jag ändå inte kan få flickvänner.

Eller så löser du problemet? När du börjar fokusera mer på dig, dina mål och att stärka dig själv det är då tjejerna kommer.

Fokusera inte så mycket på sådant där, utan låt det komma naturligt.

Jag bryr mig inte ens om tanken på att ha en flickvän, det kommer ändå eftersom jag är intressant.

Fokusera på din karriär, bygg en snygg kropp och ja, förbätta dig själv och bli den magnet som du önskar att tjejer drar sig till .

Det är ganska svårt att inte kunna attrahera någon ska du veta om du är framgångsrik, har det någorlunda ställt, har ett välvårdat yttre, en vältränad kropp, är någorlunda socialt kompetent.

Kanske inte det råd som du eftersöker men så resonerar jag.

Jag har dock mött ett par extremt socialt inkompetenta människor under min livstid, jag har varit förundrad över dem alla.

Lycka till.
Senast redigerad av Lukas17 2021-10-22 kl. 16:07.
Citera
2021-10-22, 16:07
Medlem
Uppsök en psykolog.
Citera
2021-10-22, 16:32
Bannlyst
Har du pratat med någon vuxen?
Citera
2021-10-22, 18:08
Medlem
Citat:

Uppsök psykakut - något är allvarligt fel
Citera
2021-10-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maniaesthai
Uppsök psykakut - något är allvarligt fel
Är det inte en onödig funktion att gilla snygga brudar, om dom aldrig kommer va intresserade av mig ?
Citera
2021-10-22, 19:41
Medlem
Citat:
Är det inte en onödig funktion att gilla snygga brudar, om dom aldrig kommer va intresserade av mig ?

Varför tror du själv att dem inte är intresserade av dig?
Citera
2021-10-22, 20:36
Medlem
Citat:
Varför tror du själv att dem inte är intresserade av dig?
Jag tillhör en genetisk förgrening i evolutionen som är avsedd att dö ut. Svårt att acceptera, men kan roa sig med att sabotera tillvaron för lyckliga människor så länge man lever iaf.
Jag är genetiskt defekt och undermålig på alla sätt för att tilldra honors intresse.
Tyvärr kan jag inte sluta gilla snygga brudar, och inte sluta titta åt deras håll.
Undrar ofta vad man missade i det här livet och hur livet som en Chad hade varit.

https://ae01.alicdn.com/kf/H11f3a03c84e447d385401c030099365dF/2021-japanese-school-uniform-seifuku-school-dress-uniform-girl-women-sailor-suit-long-sleeve-jk-scho ol.jpg_q50.jpg ge mig en sån så håller jag käften

https://i.imgur.com/92luH2k.jpg där har du en till .. men hon kräver att man ser ut som Gigachad
Senast redigerad av humantoilet 2021-10-22 kl. 20:49.
Citera
2021-10-23, 00:02
Medlem
Citat:
Jag tillhör en genetisk förgrening i evolutionen som är avsedd att dö ut. Svårt att acceptera, men kan roa sig med att sabotera tillvaron för lyckliga människor så länge man lever iaf.
Jag är genetiskt defekt och undermålig på alla sätt för att tilldra honors intresse.
Tyvärr kan jag inte sluta gilla snygga brudar, och inte sluta titta åt deras håll.
Undrar ofta vad man missade i det här livet och hur livet som en Chad hade varit.

https://ae01.alicdn.com/kf/H11f3a03c84e447d385401c030099365dF/2021-japanese-school-uniform-seifuku-school-dress-uniform-girl-women-sailor-suit-long-sleeve-jk-scho ol.jpg_q50.jpg ge mig en sån så håller jag käften

https://i.imgur.com/92luH2k.jpg där har du en till .. men hon kräver att man ser ut som Gigachad

På vilket sätt "roar du dig med att sabotera för andra"?

Genetisk defakt hit och dit. Tror att om du slutar kalla kvinnor för "honor", börjar träna, ta hand om dig själv samt skaffar ett gott självförtroende - kan du komma långt.

Vi kan inte alla vara genetiskt välsignande gudar utseendemässigt, men vi kan väl iaf försöka göra det bästa av situationen än att bara ge upp
Citera
2021-10-23, 01:04
Medlem
Citat:
På vilket sätt "roar du dig med att sabotera för andra"?

Genetisk defakt hit och dit. Tror att om du slutar kalla kvinnor för "honor", börjar träna, ta hand om dig själv samt skaffar ett gott självförtroende - kan du komma långt.

Vi kan inte alla vara genetiskt välsignande gudar utseendemässigt, men vi kan väl iaf försöka göra det bästa av situationen än att bara ge upp
det roliga är att hunter eyes funkar alltid .. då kvittar det i princip om man är seriemördare och pedofil .. finns alltid oändligt med snygga brudar som är intresserade ..
Citera
2021-10-23, 01:33
Medlem
deLuzes avatar
Citat:

Stress eller överdrivet arbete dödar sexlust. Till exempel kan du se till att vara ständigt trött eller konstant sysselsatt, skaffa massor av hobbyer, ideella uppdrag, jobba över etc., tills du helt enkelt inte orkar tänka på tjejer.

För övrigt undrar jag hur gammal du. Om du har högt testosteron så kan man anta att du är ganska ung. Var har du lärt dig att din genetiska förgrening ska dö ut? Har du någon form av akademisk utbildning inom biologi/evolutionslära eller är detta något du fått från okvalificerade internetmänniskor? En allmän regel här i livet är nämligen att inte ta tips från förlorare.

Om en person misslyckas med att få flickvänner - hur kan han då vara kvalificerad att uttala sig om andras chanser? Han saknar per definition kompetens att göra en dylik bedömning. Om en kille som aldrig rest sig ur soffan säger att det är omöjligt för dig att springa - skulle du tro honom? Du borde lyssna på sådana som faktiskt kan få fruar och flickvänner och relatera dina tankar och ditt beteende till dessa istället.
Senast redigerad av deLuze 2021-10-23 kl. 01:38.
Citera
2021-10-23, 09:36
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

Att vara en jävla idiot är en bra början till ett övergivet liv.
Missunsamhet är ett äckligt drag, du och min efterblivne svåger borde gifta er.

Och är man nu "ful" kan man kanske väga upp genom en god och fin personlighet, men är man fullständigt skräp på den fronten också, är det nog kört, eller så får du börja förföra horor.

Du borde söka hjälp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in